10 причин, за якими кожному інтернет-магазину обов'язково потрібен блог

Липень 11, 2020 | Блог | Просування сайту

Багато власників інтернет-магазинів вважають, що їх сайт повинен тільки продавати продукцію. Однак з кожним днем все більше великих майданчиків заводять блоги. Чому вони це роблять і чим такий розділ корисний навіть найменшому магазину - розповімо в статті.

Блоги з’явилися на просторах інтернету вже давно - як особисті щоденники людей. Користувачі ділилися в них своїми думками, дружили, лаялися, створювали цілі співтовариства однодумців. Але пізніше це переросло в щось більше. Компанії побачили потенційну користь для бізнесу, і зараз складно уявити собі пристойну організацію без корпоративної сторінки.

Всі чули, що контент-маркетинг - це король інтернет-просування, а блоги мають важливе значення в його структурі. Тим не менш, деякі власники бізнесу відносяться до них скептично. Для непосвячених регулярне ведення цього розділу виглядає як години непотрібної роботи і маса зусиль, які не будуть помітно впливати на прибуток. Чи так це і чому інтернет-магазин повинен завести блог?

Залучення трафіку

Основне завдання блогу - залучення трафіку на сайт. Оптимізовані статті приведуть потенційних клієнтів з пошукових систем.

Чим більше відвідувачів приходять вивчити корисні матеріали на ту чи іншу тему, тим вище ймовірність здійснення ними покупки.

Сучасний споживач, згідно з дослідженнями Business2community, перш ніж зважитися на покупку, вивчає інформацію про товар і різницю в цінах. Корисна і красива стаття, що описує переваги товару або способи його застосування, може спонукати клієнта натиснути на кнопку «Замовити» саме на вашому сайті.

Блогінг дешевше традиційних маркетингових інструментів

Блогінг може генерувати не тільки трафік, але і клієнтів. Це недорогий спосіб просування, особливо для малого бізнесу. Невелике приватне підприємство не володіє величезним бюджетом на масштабні рекламні кампанії, так що на допомогу приходять саме корпоративні сторінки. Їх ведення в кінцевому рахунку обходиться дешевше, ніж традиційний зовнішний маркетинг.

Нове дослідження показує, що найбільші компанії, що входять в топ-500 Fortune, мають свій корпоративний блог. Вони були просто змушені вийти на цю арену конкурентної боротьби за клієнтів. Частина з них розглянула потенціал в цьому недорогому способі просування. Інші ж почали вести корпоративні сторінки, щоб не відставати від конкурентів. Однак приємний бонус у вигляді збільшення кількості покупців змушує їх продовжувати інвестувати в цей маркетинговий інструмент.

Оптимізація під пошукові системи

Ви обов’язково витратите час і гроші на те, щоб отримати більше трафіку на свій сайт електронної комерції. А блог - це один з найбільш ефективних безкоштовних способів залучення відвідувачів. Додавання цього ресурсу на сайт вашого інтернет-магазину значно збільшить обсяг контенту.

Все просто. Тексти з релевантними ключами, перелінковка з іншими статтями блогу або картками товарів і прописані метатеги дозволять сайту піднятися в пошуковій видачі і вибратися в ТОП-10. Чим більше у Вас контенту - тим більше індексація - тим більше потенційних клієнтів органічно потраплять на ваш сайт.

Блог - метод брендингу

Багато інтернет-магазини додають блоги на свій сайт для того, щоб створити бренду статус «експерта галузі». Ваші записи можуть містити поради та рекомендації, які шукає ваша цільова аудиторія, навчальні посібники і останні новини галузі.

У той же час, для брендингу ви можете додавати повідомлення, що містять інформацію про компанію. Експерти неодноразово відзначали: організації, які діляться своїми новинами і робочими моментами, користуються більшою популярністю.

Спосіб залучення клієнтів

Блоги - відмінний спосіб залучення клієнтів і демонстрації товару «обличчям». Наприклад, якщо компанія продає спортивні товари, вона може ділитися успіхами своїх покупців. Публікуйте фотографії та історії щасливих людей. Можливо, хтось з допомогою ваших товарів набрав м’язову масу або схуд. А хтось просто почав бігати вранці в кросівках вашої фірми або поїхав до Швейцарії кататися на лижах. Історії людей мотивують читачів на звершення, а заодно і на покупку.

Блог - спосіб зв’язатися з клієнтом

Блог електронної комерції допоможе почати розмову з потенційними й актуальними клієнтами. Це робить його відмінним інструментом для вибудовування відносин. Оскільки люди коментують, люблять статті і стежать за вашим блогом, вони відчувають себе залученими в відносини з брендом, що робить їх більш імовірними покупцями.

Двостороння природа блогінгу кардинально відрізняє його від реклами, заснованої на перше враження. Це також більш економічно - Ліди стоять на 60% менше. Блогінг - це інвестиція, але вона приносить величезні дивіденди.

Блог здатний підвищити конверсію і довіру клієнтів

Блог інтернет-магазину не тільки приверне відвідувачів на сайт, але і змусить їх відчувати себе «в безпеці». Компанія, яка інвестує в створення якісного контенту довгий час, виглядає більш привабливо. А значить, збільшується лояльність споживачів. Користувач не чекатиме обману і зробить замовлення.

Блог створює мікросообщества навколо бренду

Багато власників блогів дозволяють клієнтам коментувати свої повідомлення. Це створює у покупців відчуття, що вони є частиною більш великого інтернет-спільноти. Переконайтеся, що ви активно відповідаєте на всі коментарі та приватні повідомлення. Це теж позитивно позначиться на враженнях від вашого бренду.

Не турбуйтеся про сумнівні повідомленнях або додаванні спаму. Ви завжди можете налаштувати премодерацію публікованих коментарів. Посилання на сторонні сайти або нецензурні фрази просто будуть відсіяні ще до їх опублікування.

Блог підвищує лояльність

У Вас можуть бути найкращі в світі товари або послуги, але якщо ви не зміцните лояльність до бренду, кількість постійних клієнтів, швидше за все, буде низьким.

Хоча сама по собі особиста сторінка компанії не створить лояльну аудиторію, вона грає ключову роль в цьому процесі. Поки ваші пости балансують між професійним, веселим, актуальним і інформативним контентом, вони сприятимуть зміцненню доброзичливості і навіть безоплатного розповсюдження публікацій. Адже хтось обов’язково захоче поділитися корисними статтями.

Не забудьте розповісти про своє співтоваристві і благодійності, оскільки клієнти люблять підтримувати організації, які пов’язані з чимось більшим, ніж вони самі.

Приносить додатковий прибуток

Ще один приємний бонус: блог генерує додатковий прибуток. При грамотному підході, він швидко виходить на самоокупність. А потім - починає заробляти. Колаборації з іншими брендами або розміщення рекламних банерів приносять дохід, а в невеликих компаніях важливий кожен джерело надходження грошей.

Тому довірити ведення блогу краще професіоналам. Якісний контент дозволить збільшити не тільки трафік і виростити лояльних клієнтів, але і заробити на ньому.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Є злочини гірші, ніж порушувати правила пошукових систем. Наприклад - не читати їх.