12 переваг просування сайту за допомогою контент-маркетингу

Серпень 21, 2020 | Блог | Контент-маркетинг

Щоб знайти спільну мову з цільовою аудиторією, зміцнити свій авторитет у потенційних клієнтів і просунути сайт, важливо вибудувати грамотну ланцюжок інформування та комунікації. З цими завданнями чудово справляється контент-маркетинг, точно потрапляє в ціль по всіх фронтах: від презентації продукту до збільшення продажів. Що таке контент-маркетинг, чим він корисний і як допоможе просунути проект, розповідаємо в статті.

Що таке контент-маркетинг?

Контент-маркетинг - генерування і поширення корисної для цільової аудиторії інформації. Ця технологія, фактично, допомагає людям отримати потрібну інформацію в потрібний час. Грамотно спланований контент-маркетинг буде працювати на вашу компанію і допоможе просунути сайт. Як це діє і в чому реальні переваги контент-маркетингу, розповідаємо в статті.

Перевага №1: залучення цільової аудиторії

Ніхто не любить розлучатися з грошима. Навіть якщо на кону - продукт, про який покупець давно мріяв. Тому перед тим, як зробити покупку, люди шукають інформацію: читають відгуки, огляди і просто корисні статті по темі. Клієнту важливо переконатися, що товар йому дійсно потрібний і гроші будуть витрачені не даремно. Так навіщо відпускати потенційних покупців у вільне плавання на пошуки корисної інформації? Нехай користувач прочитає класний огляд, дізнається про останні тренди або знайде відповіді на найгарячіші питання саме на вашому сайті.

Перевага №2: підвищення лояльності

Щоб збільшити продажі, важливо вибудувати з потенційними клієнтами довірчі відносини. Коли користувачі зрозуміють, що на вашому сайті завжди можна знайти правдиву і корисну інформацію по темі, вони почнуть Вам довіряти. І немає, тут мова не про прямі продажі товару в стилі «Наш продукт найкращий, купуйте у нас». Контент повинен зачіпати актуальні для цільової аудиторії питання, давати чіткі і обґрунтовані відповіді, розповідати не тільки про сам товар, а й розкривати суміжні теми. Одна з цілей контент-маркетингу - прогріти аудиторію корисною інформацією. Нехай не в теперішньому моменті, але це реально працює. З цих причин людина завжди вибере ту компанію, якій довіряє.

Перевага №3: підвищення впізнаваності компанії, просування бренду

Уявіть, що ваш сайт - це не тільки каталог з товарами, а джерело корисної інформації, де можна знайти все по вашій та суміжних темах. Люди будуть читати Вас і рекомендувати знайомим. Це і є формування бренду, який завжди буде на слуху. А купувати приємніше у добре відомій компанії, ніж у незрозумілої фірми «Рога та копита».

Перевага №4: просування сайту в пошукових системах

Стаття, яка відповідає на популярні запитання користувачів і повністю розкриває тему, не залишиться непоміченою пошуковими системами. А якщо додати сюди ключі за релевантними запитами і зробити перелинковку з іншими статтями або розділами, то пошукові системи самі будуть просувати сайт і виводити його в ТОП-видачу. До речі, не можна скидати з рахунків і поведінкові чинники. Пошуковики бачать, що користувачі заходять на сайт і читають статтю до кінця - значить, цей матеріал можна показувати більшій кількості людей. І ще: контент-маркетинг - це рухома система, яка передбачає постійне збільшення кількості нових текстів на сайті. А чим більше матеріалів, тим більше пошукових запитів задіяно і тим вище трафік з пошукових систем.

Перевага №5: демонстрація товару і інформування клієнтів

У Вас вийшла крута новинка і ви робите на неї велику ставку. Саме час розповісти про неї! В контент-маркетингу відмінно працюють огляди, де товар демонструється під різними кутами. Що змінилося в порівнянні з попередніми моделями? Який функціонал є? Які фішки можуть бути особливо корисні? Не чекайте, поки хтось купить продукт і вирішить зробити огляд на сторонньому ресурсі. Нехай ваші клієнти дізнаються все з перших вуст! І це стосується не тільки товарів, які ви продаєте. У корпоративному блозі можна публікувати актуальні новини компанії і навіть ділитися досягненнями!

Перевага №6: залученість аудиторії і зворотний зв’язок

Стандартна реклама працює однобоко. Ви публікуєте оголошення або розміщуєте білборд, а потім чекаєте заявки. В контент-маркетингу є унікальна можливість отримувати зворотний зв’язок від аудиторії. І не десь, а прямо на вашому сайті! Люди в коментарях можуть розповісти про враження від прочитаного, поділитися своїми історіями, задати питання. Щоб бути на одній хвилі з аудиторією, активно беріть участь в обговореннях. Так вибудовується комунікація з клієнтами. І щоб дізнатися, про що вони думають, більше не потрібно шукати сумнівні форуми в інтернеті.

Перевага №7: контент-маркетинг дешевше стандартної реклами

Тепер про фінанси. Масштабні рекламні кампанії коштують дорого, і витрачати на них мільйони можуть дозволити собі далеко не всі. Контент-маркетинг обходиться набагато дешевше стандартної реклами, а вихлоп від продуманої стратегії - більше. До речі, великі гравці на бізнес-арені вже зрозуміли це і щосили використовують контент-маркетинг. Тінькофф Банк, Білайн, Skyeng - і це лише кілька прикладів!

Перевага №8: просування в соціальних мережах

Зараз тільки ледачий власник бізнесу не створює групу або акаунт у соціальних мережах. І тут діють ті ж правила, що з сайтом: прямі продажі працюють погано, а корисна інформація людям потрібна завжди. Тому контент-маркетинг можна використовувати не тільки для сайту, але і для соцмереж, де точно мешкає велика кількість потенційних клієнтів!

Перевага №9: контент-маркетинг працює на довгострокову перспективу

У класичній рекламі все просто: поки ви платите гроші, вона працює і клієнти йдуть. Контент-маркетинг працює на довгострокову перспективу. Ефект від однієї супер-корисної статті може тривати не один рік. Наприклад, ви продаєте будівельні товари і публікуєте повний огляд на облицювальні матеріали. Якщо інформація дійсно корисна для потенційного клієнта, він обов’язково згадає про Вас навіть через рік і з великою часткою ймовірності повернеться до статті.

Перевага №10: контент-маркетинг пробиває банерну сліпоту

Реклама зараз скрізь: в телевізорі, в інтернеті і навіть на дверях під’їзду. При цьому більшість оголошень виявляються неефективними, тому що люди просто перестали помічати їх. Це називається банерної сліпотою. Контент-маркетинг не продає в лоб і не сприймається, як пряма реклама. Його мета - дати клієнтові корисну інформацію і побічно підвести до покупки. А далі людина сама приймає рішення - без тиску з боку спритних маркетологів.

Перевага №11: контент-маркетинг підвищує конверсію

Якісний контент підвищує конверсію сайту та збільшує продажі. Як це працює? Корисна інформація формує в очах аудиторії образ експерта, а хороші опису товарів, доповнені класними відео і картинками, спонукають до покупки.

Перевага №12: контент можна монетизувати

Коли у сайту виростуть охоплення, ви можете розміщувати рекламу від сторонніх компаній і заробляти на цьому гроші. І нехай це буде не основний прибуток, але в якості бонусу - чому б і ні?

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Просування сайту - просування бізнесу.