30 способів збільшення продажів на сайті

Вересень 18, 2020 | Блог | Поради клієнтам,Інтернет-маркетинг

Існує думка, що сама наявність сайту гарантує продажу товарів або послуг, але, на жаль, це не так. Один лише факт існування у компанії онлайн-ресурсу дає лише представництво в інтернеті. Що теж чимало, але не досить для пристойної веб-продажу товару або послуги.

Потрібна мотивація, щоб користувачі охоче погоджувалися на вашу пропозицію і брали продукт знову і знову. Ми вирішили зібрати в одній статті 30 способів збільшення продажів на сайті. Користуйтеся.

Почнемо з очевидного, але необхідного для успішних продажів за допомогою сайту, а закінчимо гачками і магнітами для поліпшення конверсії, що і веде до відчутного зростання прибутку.

Кожному комерційному сайту необхідні

1. Чітка інформація в шапці профілю

Часто під логотипом пишуть якийсь слоган. Він може бути цілком цікавим з красивою римою, але мало розповість про Вас користувачеві. Будьте прагматичні - напишіть чітко і зрозуміло про те, чим займаєтеся, що пропонуєте. Чим простіше, тим краще.

2. Всі види контактів - нехай у користувача буде можливість вибрати звичний йому

Це може бути окрема сторінка або вся контактна інформація розміститься в хедері - головне, щоб її було видно або легко знайти. І надайте користувачеві все багатство і різноманітність сучасних способів зв’язку: електронна пошта, номери телефонів, соцмережі, месенджери, фізичні адреси офісів.

Бонус - нехай все це різноманітність буде клікабельна: адреса відкриває карту, значки Інстаграма або Facebook ведуть на ці соцмережі і так далі. Нехай клієнту буде максимально просто зв’язатися з Вами.

3. Інтуїтивно зрозуміла навігація по сайту

Не змушуйте користувача думати зайвий раз. Нехай його основною думкою буде придбання вашого товару або замовлення послуги протягом усього взаємодії з сайтом. Якщо потенційний покупець буде мучитися в пошуках якоїсь сторінки або продукту - він піде на інший, більш зручний веб-ресурс.

4. Заклики до дії

Відвідувач прочитав інформацію про вашу компанію або про продукт, а далі що? У нього повинна бути чітка інструкція про наступні активних діях: зателефонуйте нам, замовте, напишіть, виберіть і так далі.

5. Ніякої води - тільки чіткі описи, характеристики, факти

Потенційному клієнтові повинно бути гранично ясно, що ви пропонуєте. Використовуйте конкретні описи товарів або послуг. Не потрібні ніякі розпливчасті туманні або нудотні фрази - минуле століття. Характеристики такі-то, унікальність цього-то, особливість застосування така ось - ідеально.

6. Оптимізовані заголовки на цільових сторінках

Оптимізований заголовок - назва, яке містить ключові слова. Саме останні вводять в пошукачі, щоб знайти необхідний продукт, місце або щось ще. Добре б, щоб Google вів цих людей на ваш сайт.

Але недостатньо просто ввести ключові слова в назву. Воно повинно бути ще й чіпляючим, інформативним. Потенційний покупець зобов’язаний побачити рішення своєї проблеми в заголовку.

7. Замовлення зворотного дзвінка

Зручна функція для користувачів: людині не потрібно дзвонити самостійно, а лише залишити свій номер. Такий віджет забезпечує Вам додатковий потік лидов.

8. Інтерактивна підтримка

Відвідувачі позитивно реагує на наявність онлайн-помічника на сайті. Це дійсно зручно, коли можна поставити запитання оператору, а може і чат-боту, без необхідності телефонувати. Він допоможе з оформленням замовлення або вибором товару \ послуги в реальному часі.

9. Контрастні кнопки-призову

Один з найважливіших елементів комерційного сайту - кнопка-заклик. Потрібно, щоб вона не зливалася з іншим візуалом інтернет-ресурсу - була не просто контрастною, а чіпляла погляд. Але і не одним кольором потрібно привертати увагу потенційного клієнта: додайте текстового різноманітності замість банального «купити».

10. Короткі форми зворотного зв’язку

Для поліпшення конверсії і зростання продажів форми зворотного зв’язку краще зробити максимально простими з невеликою кількістю полів. Запитуйте мінімум даних, що для оформлення замовлення, що для підписки.

11. Привабливий зовнішній вигляд сайту дуже важливий

У фізичних магазинах увагу людини привертає упаковка або обгортка, початкове довіру формує вона ж. Привабливий, акуратний і сучасний дизайн сайту - це обкладинка вашого бізнесу. Перші секунди знайомства з вашим інтернет-ресурсом закладають 50% успіху або … - Вам вирішувати.

12. Програма лояльності

Вам потрібна не разова покупка, а щоб клієнти ставали постійними, вірно? Тоді розвивайте програму лояльності, систему яка спонукає повертатися до Вас і замовляти товари або послуги ще й ще. Це дасть покупцеві відчуття важливості, унікальності, а Вам багато ключових споживачів.

13. Відгуки та рекомендації

Демонструйте потенційним клієнтам щасливих людей, які вже мали удачу взаємодії з вашою компанією. Це підвищує довіру.

14. Перевіряйте статистику

Особливу увагу приділяйте сторінкам, з яких найчастіше йдуть відвідувачі вашого сайту. Саме там чогось не вистачає, щоб потенційний клієнт продовжив шлях до постійного. Перевірте особисто цю сторінку, зробіть A / B-тест.

15. Навчайте потенційного клієнта за допомогою блогу

Ви і ваша команда співробітників володіє знаннями і навичками взаємодії з товаром або послугою. Щоб продукт став ще більш бажаним, затребуваним і популярним розкажіть більше про нього в своєму блозі.

Допоможіть потенційному клієнту розібратися в особливостях продукту, в його тонкощах. Розширте уявлення про користь товару або послуги за допомогою цікавих і інформативних статей, інфографіки або відео.

Для власників інтернет-магазину

16. Зручний каталог

Крім інтуїтивної навігації сайту подбайте про зручний каталозі. Не допустіть стомлюючого блукання клієнта серед безлічі товарів. Для кожної групи товарів потрібні категорії і підкатегорії.

17. Якісні фото і відео

Сучасні користувачі особливо уважно ставляться до візуального контенту. Фото продукту грає одну з ключових ролей. За допомогою відео або зображень ви повинні створити таке відчуття у потенційного покупця, ніби він уже потримав товар в руках.

18. Пропонуйте знижки і корисний контент

Знижки, безкоштовна частина послуги ( «Зробимо безкоштовний розрахунок …») і різний безоплатний контент, наприклад якийсь чек-лист на вибір дивана, допоможуть залучити нового клієнта і посилять інтерес до вашої компанії.

19. Акцент на безпечність покупок

Шахрайства в інтернеті досить. Подаруйте відвідувачам вашого інтернет-магазину спокій і впевненість, що їх не обдурять. Розкажіть більше про повернення, заміни товару і гарантії.

20. Надайте клієнтам можливість порівнювати

Допоможіть зробити зважений вибір за допомогою порівняння товарів. Така функція виразно приверне більше покупців і зменшить відсоток повернення продукту.

21. Персональні знижки

Приділяйте індивідуальну увагу вашим клієнтам. Обов’язково пропонуйте знижки на дні народження і значущі свята. А якщо у вашій продукції є певний термін придатності, наприклад, ви пропонуєте фільтри для води - можна зробити розсилку зі знижкою, яка прийде на пошту до передбачуваного терміну закінчення служби товару.

22. Кілька способів оплати

Чим ширше вибір оплати, тим більша ймовірність, що на цьому етапі ви не втратите клієнта. На сьогоднішній день є куди більше варіантів крім звичних MasterCard або Visa.

23. Крос-продажі

Приділіть увагу перехресним продажу. Пропонуйте клієнту супутні товари або щось часто купується разом з певною річчю. Наприклад, якщо оформляють замовлення на сумку, то можна запропонувати шарф, туфлі, рукавички.

24. Демонструйте популярні товари або кількість скоєних покупок

Поки користувач шукає то за чим прийшов, йому можна запропонувати товари, які користуються великим попитом конкретно сьогодні або за останній тиждень. Так само добре працює лічильник скоєних покупок конкретної речі.

Наприклад, вибирає дівчина спідниці і бачить, що саме ось цю сьогодні вже купили семеро осіб. Її інтерес різко зросте, коли стає ясно, що річ користується попитом.

25. Список бажаного

Добре працюють різні художній альбом. Поки відвідувач шукав собі смартфон, він також наглядав чохли для телефону і зазначив ті, які йому особливо сподобалися, щоб пізніше зробити остаточний вибір. Людина пам’ятає, що на вашому сайті його список бажаних речей - він повернеться. А якщо забуде - нагадайте йому листом на електронну пошту.

26. На кинуті кошики завжди повинна бути своя розсилка

Нагадуйте клієнтові, що він залишив якийсь товар в кошику і відразу ж пропонуйте до цього продукту щось цікаве: знижку, перехресну продаж, купон на наступну покупку.

Обов’язковий бонус: зовнішні чинники збільшення продажів

27. Контекстна реклама

Щоб про вашу компанію швидко дізналося якомога більше більше людей підійде контекстна реклама. Грамотно налаштовані оголошення будуть слідувати за вашим клієнтом всюди: пошукові системи, різні сайти-партнери, навіть мобільні додатки.

28. Email-маркетинг

Тримайте зв’язок з вашими клієнтами, але не занадто нав’язливу. Досить буде інформування про знижки, конкурсах, новинки, акції. Якщо у Вас є блог, то повідомляйте про вихід нових статей. Для кожного бізнесу є різні стратегії email-маркетингу, але одне відомо точно - це потужний інструмент.

29. Соціальні мережі

Без цього ефективного інструменту зараз ніяк і нікуди. На різних майданчиках (Вконтакте, Інстаграм, Фейсбук) ви можете взаємодіяти з вашою цільовою аудиторією, підігріваючи її інтерес до вашого продукту. Створюйте оглядові або продають пости, запускайте Челлендж і конкурси, проводите опитування. І звичайно, запускайте рекламні кампанії.

30. Нативна реклама

Реклама миготить всюди, вона лізе з усіх щілин на користувачів, які від неї втомилися, навіть ставлять різні блокувальники, аби не бачити всього цього маркетингового неподобства. Тому великою популярністю і ефективністю користується так звана природна реклама.

Нативну рекламу можна організувати, наприклад, за допомогою співпраці з блогерами. Домовляєтеся про те, що вони прорекламують ваш продукт, як би радячи його по велике і чисте кохання. І все - нові клієнти у Вас в кишені, як то кажуть.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Просування сайту - просування бізнесу.