5 причин, за якими контент-маркетинг потрібен для просування будь-якої компанії

Липень 9, 2020 | Блог | Контент-маркетинг,Просування сайту

Чули про контент-маркетинг, але не наважувалися використовувати його? А дарма! Розповімо про п'ять причини, за якими він необхідний в сучасному світі.

Головне завдання будь-якої компанії - отримати максимальний прибуток і продати якомога більше. Не важливо що це буде - товар, послуга або просто відмінна ідея. І тут виникає головне питання - де знайти клієнтів? У зв'язку з масовим поширенням і використанням інтернету, Всесвітня мережа стала джерелом для залучення покупців: від фізичних осіб до великих концернів. За даними PwC, 71% російських споживачів здійснюють онлайн-покупки хоча б раз на місяць. Тому питання про необхідність сайту навіть не виникає. Але як його просувати? Чи варто витрачати свої кровно зароблені на контент-маркетинг і так чи він потрібен компанії?

Причина 1. Лояльність і довіра клієнтів

Можна сміливо заявити, що нехтування контент-маркетингом більш ризиковано, ніж вкладення в нього. Компанії, у яких відсутній якісний контент на сайті або не ведеться сторінки в соцмережах, відразу викликають підозри. Якщо організація не інвестує кошти в створення цікавих текстів, привабливих зображень або захоплюючих відео, у споживача виникають сумніви. Чи можна довіряти такому продавцю? А чи не налаштована компанія швидко зібрати з покупців гроші і втекти, чи не виславши товар?

Чим більше уваги приділяється контенту, тим вище довіра. А якщо організація публікує якісні текстові або візуальні матеріали, то підвищується і лояльність споживача.

Причина 2. Показати товар покупцеві і розповісти про переваги

У сучасному світі складно уявити компанію, яка продає продукти харчування, одяг та інші товари повсякденного попиту без яскравої сторінки в Instagram або соковитого сайту. Красиві фотографії привертають увагу, а грамотне опис спонукає купити чергові туфлі, що підкреслюють витонченість стопи, або симпатичний кулон-бабку.

Створення певного образу допоможе покупцеві визначитися з вибором. Продаєте каву? Відмінно! Розкажіть своєму клієнтові про те, як його приготувати. Спеціалізуєтесь на взуття, підкажіть з яким одягом найкраще поєднувати ту чи іншу модель. Вибрали автомастила в якості основного товару? Розкажіть покупцеві побільше про те, як правильно підібране масло вплине на двигун і чим відрізняється Shell від Motul.

Так ви виростете в очах покупця як бренд, який розбирається в своїй сфері, і підштовхне клієнта до покупки.

Причина 3. Контент-маркетинг генерує більше клієнтів, ніж старі методи реклами

Однак контент-маркетинг важливий не тільки тому, що він працює для створення довіри, залучення потенційних клієнтів і формування їх лояльності. В останні кілька років він став своєрідною нормою. Споживач звик до якісних сторінок в Instagram, красивим і корисним сайтам.

За інформацією Hubspot, контент-маркетинг генерує в 3 рази більше потенційних клієнтів, ніж outbound маркетинг (традиційні рекламні технології), підвищує в шість разів коефіцієнт конверсії і в 7,8 рази збільшує веб-трафік.

Реальність така, що контент-маркетинг посприяв розвитку того самого інтернет-спільноти, яке ми звикли бачити зараз. Користувач може отримати будь-яку інформацію: від якісних подкастів і текстів, без яких неможливо побудувати діалог між покупцем і виробником, до ретельно пророблений технічної документації на продукцію. Особливе значення контент-маркетинг має в секторі B2C. Подивіться, як Nike стала набагато більшим, ніж просто компанією, що виробляє спортивний одяг. Вона перетворилася в стиль життя і надихає покоління. Або ж відомий виробник косметики Sephora. Він наповнив бренд-спільнота унікальним контентом, запрошуючи аудиторію в захоплюючу, освітню, надихаючу середу.

Причина 4. За допомогою контент-маркетингу можна дізнатися свого покупця

Ще одна причина, по якій контент-маркетинг так важливий в сучасному світі - це розуміння споживача. Компанія може дізнатися безліч нюансів безпосередньо від клієнта: від дизайну упаковки до якості продукції.

Моніторинг коментарів в соціальних мережах, а також метрики інших показників (які переглядалися найбільше пости, прослуховуються подкасти, лайки під відео і т.п.) наочно демонструють зацікавленість клієнта в продукції. При грамотному підході маркетологам навіть придумувати нічого не доведеться - споживачі самі розкажуть, в якому напрямку рухатися далі.

Відстежуючи найбільш популярний контент, маркетолог може дізнатися більше про покупців.

Це дає величезну перевагу брендам, які вклали значні кошти в контент-маркетинг і вміє осмислювати свої інструменти автоматизації та CRM.

Завдяки отриманим знанням стає можливо:

  • Зрозуміти свою цільову аудиторію;
  • Опрацювати кожен сегмент ринку;
  • Персоналізувати товар і поліпшити якість обслуговування клієнтів.

Без постійного аналізу контенту можна упустити філософський камінь сучасного маркетингу - розуміння того, чого хочуть покупці. Все ж наповнення сайту корисною і унікальною інформацією дуже важливо. Воно являє собою свого роду міст між покупцем і брендом. Якщо поставитися до цього ресурсу відповідально, можна створити лояльну аудиторію і ефект «сарафанного радіо», який, як відомо, найкраща реклама.

Причина 5. Ваші конкуренти вже використовують контент-маркетинг

І остання причина, яка, на перший погляд, може здатися смішною - ваші конкуренти вже використовують його.

Ваша цільова аудиторія вже насолоджується e-mail розсилкою або особливою атмосферою сайту конкурента. Клієнти знаходять необхідну інформацію про той чи інший товар на чужих майданчиках. А значить, у вас проблеми. Потенційні покупці йдуть до конкурентів, навіть не здогадуючись про ваше існування.

Так що контент-маркетинг є потужним інструментом у залученні клієнтів, і якщо ви ще не почали його використовувати, покваптеся. На встановлення міцних мостів між споживачем і продавцем потрібен час. Тому чим швидше ви почнете використовувати цей інструмент на практиці, тим раніше привернете свою аудиторію.

Бонус. У контент-маркетингу є приємний побічний ефект Контент-маркетинг може приносити додатковий дохід. Якісний сайт з корисною інформацією привертає багато уваги, а значить, відвідувачі будуть повертатися знову і знову. Велика кількість трафіку дозволяє продавати рекламні місця (розміщувати банери або публікувати нативну рекламу).

Таким чином, при правильному підході, контент-маркетинг не тільки поліпшить репутацію бренду і вплине на продажу, але і почне приносити додатковий дохід. Не знаєте з чого почати, зверніться до професіоналів SEOFox.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Просування сайту - просування бізнесу.