Бріф по SEO

Навіщо бриф потрібен виконавцю

  • Поринути в бізнес замовника і скласти стратегію індивідуального пошукового просування.
  • Зрозуміти, як бачить завдання замовник, яких показників хоче досягти, які цілі виконати. Трапляється так, що побажання і переваги клієнта важко виконати (наприклад, вийти в топ і обійти розкручених конкурентів, просуваючись по високочастотним запитам). В цьому випадку виконавцю потрібно аргументувати це і запропонувати в ТЗ своє рішення.
  • Оцінити обсяг робіт і запропонувати бажану вартість і терміни виконання.
  • Виділитися від конкурентів. На підставі брифа робиться ТЗ, і в силах підрядника зробити цей документ краще і якісніше, ніж у інших претендентів.

Навіщо бриф потрібен замовнику

  • Донести до підрядника свої цілі, бачення та побажання максимально чітко.
  • Бути впевненим, що завдання буде виконано не навмання, а відповідно до цілей бізнесу.
  • Визначитися з вартістю і термінами виконання проекту. Виконавець вивчає завдання і призначає свої умови. Замовник вирішує, наскільки це рентабельно.
  • Більш чітко розуміти цілі і завдання SEO. Формулювати думки в письмовому вигляді ефективніше, ніж просто обмірковувати ідеї або промовляти їх по телефону.

Це може бути важливо

Багато людей схильні перебільшувати ставлення пошукових систем до себе і свого сайту - чомусь їм здається, що вони у кожного викликають складну гаму симпатій і антипатій.