Чим відрізняється збір ключів для SEO від збору ключів для контекстної реклами

Вересень 4, 2020 | Блог |

Кампанію в контекстній рекламі починають з підбору ключових слів. При цьому іноді використовуються ключові слова, які раніше були зібрані для SEO-цілей. Зворотні ситуації з використанням ключових запитів з контекстної реклами для оптимізації сайту теж зустрічаються. Але це неправильний підхід, далі в статті ми розповімо, чому так робити не слід.

Порівняльний аналіз різниці підбору ключових слів для контекстної реклами і для SEO

1. Частотність запитів

SEO

Для SEO важливо використовувати і запити низькою частотності, і ключі середньої або високої частотності.

Контекстна реклама

Для контекстної реклами потрібні тільки ключі середньої і високої частотності, а в медійному маркетингу задіють виключно високочастотні пошукові фрази. Тому кількість ключів в семантиці для SEO зазвичай значно більше, ніж в ядрі для контексту.

2. Інформаційні та комерційні запити

SEO

У семантичному ядрі для SEO повинні бути і комерційні запити, і інформаційні. Перші допомагають у просуванні конверсійних сторінок, включаючи головну, розділи каталогу і так далі. Використання інформаційних ключів направлено на підвищення трафіку. За ним направляють в блог, в розділ «Корисне» або на інші інформаційні сторінки сайту.

Контекстна реклама

Для контекстної реклами використовуються переважно комерційні запити адже Вам потрібно отримати клієнтів на послугу або продукт.

3. Мінус-слова

SEO

В SEO нерелевантні «мінусові» фрази відсікаються ще на етапі підбору ключів, в подальшому по них робота не ведеться.

Контекстна реклама

У контекстній рекламі список «мінусових» слів формується постійно. Для цього здійснюється моніторинг кампанії і виявляються нецільові переходи.

4. Синоніми

SEO

В SEO з самого початку необхідно враховувати наявність синонімів, перевіряючи видачу по важливим фразам і виключаючи непотрібні варіанти. Пошукові системи по-різному сприймають запити, навіть якщо смисловий різниці у фразах немає. Наприклад, якщо ви в системі Google введете три запити-синоніма - «будівництво будинків з бруса», «споруда будинків з бруса» і «будівництво з бруса», - отримаєте три різні результати видачі. У першому випадку спочатку йде блок з рекомендованим відео, потім посилання на статті. А карта з контактами компаній, що пропонують такі послуги, розташовується в середині першої сторінки видачі.

Для запиту «споруда будинків з бруса» спочатку йде посилання на статтю, потім блок з відео, а карти з контактами компаній немає.

Запит «будівництво будинків з бруса» найбільш популярний і має максимальний комерційний ефект. Для нього в першу чергу видаються контакти компаній, що пропонують відповідні послуги, і тільки потім посилання на інформаційні статті, а блоку з відео немає.

Контекстна реклама

У випадку з контекстною рекламою боротьба з синонімами ведеться вже після запуску кампанії. В основному, робота полягає у виявленні нецільових переходів користувачів та занесення відповідних запитів до списку мінус-слів.

У «GoogleADS» також можна використовувати оператор знак оклику «!», Щоб закріпити конкретну ключову фразу. Але і тут треба бути обережними. Наприклад, ви закріпили слово «комплект» в запиті «замовити! Комплект постільної білизни» і через це ризикуєте не отримати цільового відвідувача, який цікавиться купівлею відразу декількох комплектів по суміжній запитом «замовити комплекти постільної білизни».

5. Кластеризація

SEO

Так як в SEO часто доводиться працювати з великим семантичним ядром, кластеризація запитів тут має велике значення. Вона допомагає визначитися, які ключі до яких релевантним сторінкам віднести для ефективного просування сайту.

Контекстна реклама

У контекстній рекламі кластеризація теж може виконуватися, щоб тестувати різні оголошення, наприклад, в рамках однієї групи. Але вона не так важлива, адже тут використовуються, в основному, запити середньої і високої частотності, провідні на найважливіші конверсійні сторінки сайту.

Висновок

Як бачите, відмінності в підборі ключових фраз для SEO і контекстної реклами є. Тому не економте і грамотно підбирайте семантику для обох цілей. А краще всього довірити таку роботу досвідченим професіоналам, які знають всі тонкощі SEO-просування сайтів і ведення кампаній контекстної реклами.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Коли вибухає шторм позицій, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, нелогічна видача - це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго.