Чому ми відмовилися від копірайтерів на біржі?

Квітень 3, 2021 | Блог | Контент-маркетинг,Поради клієнтам

Ми використовуємо контент-маркетинг в роботі з просування сайтів і брендів в Мережі. Для цього нам потрібні якісні тексти. Здавалося б, їх можна замовляти на біржах фріланса. Але у цього способу занадто багато мінусів. Випробувавши всі варіанти генерації текстового контенту, в результаті ми прийшли до єдино вірного рішення.

Взагалі, є кілька способів створення текстового контенту:

  • писати тексти самостійно (варіант для особистих блогів, підприємців-початківців або експертів у конкретній галузі);
  • замовляти статті на біржі фрілансу;
  • співпрацювати з копірайтером-фрілансером безпосередньо;
  • працювати з редактором, коректором, тим же копірайтером - писати тексти самостійно і віддавати їх на редагування;
  • залучати фахівців (експертів області) - штатних або позаштатних, з подальшим редагуванням;
  • найняти копірайтера (-ів) в штат на умовах роботи в офісі;
  • найняти виконавців в штат на віддаленій основі (особливо актуально в період самоізоляції).

Найпродуктивнішим рішенням в нашому випадку став найм штатних копірайтерів. Це дозволило організувати процес генерації контенту в необхідному обсязі і на стабільно високому рівні якості.

Де ми замовляли копірайтинг спочатку

Основа контент-маркетингу - якісні тексти. Спочатку проблема полягала в необхідності генерувати великий обсяг текстового контенту (від 20 до 60 матеріалів щомісяця - тільки для одного, нехай і великого, проекту). Тому було вирішено звернутися до послуг бірж фріланса.

Основна перевага біржі фрілансу - велика кількість виконавців. Один замовлення збирає десятки відгуків, серед яких можна вибрати найбільш підходящий варіант у співвідношенні ціна-досвід.

Друга перевага - можливість недорого замовити копірайтинг. Однак зменшення ціни неминуче призводить до зниження якості текстів. І тут ми підходимо до мінусів бірж, з якими довелося зіткнутися.

5 доводів ПРОТИ бірж фріланса

Зібрали 5 причин, чому не варто замовляти тексти на біржі фрілансу:

У копірайтерів на біржі «кількість» в пріоритеті над якістю. Праця копірайтерів на біржах прийнято оцінювати, виходячи з кількості надрукованих символів. При такому підході тексти програють в якості, оскільки багато виконавців женуться, в першу чергу, за обсягом. В результаті, перш ніж отримати якісний контент, доводиться витрачати час і ресурси на редагування.

Час виконання затягується. Здавалося б, копірайтер на біржі для виконання замовлення дається певний термін - близько 24-72 годин. Але додайте сюди час, який витрачається на редагування і доопрацювання. У підсумку, на створення однієї статті нерідко йде цілий тиждень.

Низька мотивація виконавців. Конкуренція між виконавцями на біржах дуже висока, що дозволяє знижувати рівень оплати. Крім того, помітний відсоток від суми відходить біржі, а ще частина втрачається на комісії при виведенні коштів. В результаті, копірайтер отримує лише частину від вартості замовлення. Це зовсім не мотивує авторів на якісну роботу, багато хто займається низькопробним рерайтом.

Відсутність «експертності». Копірайтер, що працює на біржі, не дуже зацікавлений в глибокому зануренні в тематику і специфіку того, про що він пише. Більшість фрілансерів поверхнево висвітлюють тему, не наводячи реальних фактів і доказів. Багато затвердження спірні, а дані доводиться перевіряти ще раз, щоб не допустити помилок.

Проблеми зі зворотним зв’язком. Комунікація з копирайтерами відбувається тільки через біржу. Немає можливості оперативно зв’язуватися через месенджери, щоб вирішувати термінові і важливі питання. Немає тісного контакту, що ускладнює і гальмує робочий процес.

Як ми вирішили проблему з виконавцями

Модель з біржами фріланса довела свою неефективність. Тому було вирішено вести пошук копірайтерів в штат.

Підбір копірайтерів в штат

Знайти гідних співробітників в штат виявилося непросто. Вибір на ринку праці великий, і на одну розміщену вакансію ми отримували до 100 відгуків за добу. У процесі відбору 99% кандидатів відсіювалися.

Використовували наступні критерії відбору:

  • досвід (від 5 років);
  • наявність великої портфоліо;
  • вміння працювати в команді та на результат;
  • здатності розуміти завдання, аналізувати, глибоко занурюватися в тему;
  • гнучкість - можливість швидко перемикатися між завданнями і темами;
  • стиль подачі текстового матеріалу;
  • вміння структурувати і оформляти статті;
  • висока продуктивність;
  • високий рівень грамотності;
  • критичність мислення, в тому числі по відношенню до результатів своєї роботи.

Завдяки копіткій процесу відбору кандидатів, вдалося побудувати міцну команду копірайтерів, які успішно працюють в зв’язці з коректорами, редакторами і верстальниками.

Чому «свої» копірайтери - більш ефективні

Залучення співробітників в штат позитивно відбилося як на якості, так і на кількості виробленого текстового контенту.

Основна перевага штатного фахівця полягає в тому, що він на постійній основі тривалий час працює з вузькою темою, завдяки чому набуває ті самі «експертні» знання. Він добре знайомий з термінами і нюансами, йому не потрібно кожен раз занурюватися в нову тематику.

Працюючи в команді, кожен копірайтер вирішує загальну задачу. Він мотивований на якісний продукт. З ним простіше налаштувати комунікацію, немає ефекту «зламаного телефону».

Переваги найму копірайтерів в штат:

  1. Стабільна якість текстового контенту - роботу виконують співробітники, що пройшли відбір і мотивовані на результат.
  2. Висока швидкість вирішення завдань - штатні копірайтери здають матеріали в домовлені терміни, швидко вносять правки і доповнення (коли це потрібно), виконують термінові завдання за кілька годин.
  3. Комфортне спілкування - співробітники в штаті завжди на зв’язку і оперативно відповідають в робочий час: з віддаленими виконавцями налаштована комунікація в месенджерах.
  4. Ефективне планування - маючи штат копірайтерів, легко сформувати чіткий контент-план на тривалу перспективу.
  5. Колективний розум - штатні співробітники не тільки виконують поставлені завдання, а й пропонують теми статей, виконують ряд супутніх функцій для підвищення якості генерованого контенту.

Нарешті, «свої» копірайтери не ділять теми на прості і складні і набагато охочіше беруться за цікаві завдання, пов’язані з аналітикою, генерацією нових ідей.

Підведемо підсумки

Як ми з’ясували, біржі фрілансу - не найкраще рішення для замовлення текстового контенту. Це варіант лише на випадок рідкісних разових завдань.

Залучати до написання статей фахівців нераціонально - кожен повинен займатися своєю справою, та й час не гумова. Зовнішні експерти обходяться занадто дорого - до них звертаються, коли потрібно коментар професіонала або незалежна оцінка.

Правильніше за все залучити копірайтера або ряд співробітників в штат.

Це зручно, вигідно в плані економії часу і ресурсів і найбільш продуктивно - але за умови грамотно організованого відбору кандидатів.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Багато людей схильні перебільшувати ставлення пошукових систем до себе і свого сайту - чомусь їм здається, що вони у кожного викликають складну гаму симпатій і антипатій.