Чому посадочні сторінки повинні робити професіонали?

Липень 12, 2020 | Блог | Landing Page,Створення сайту

Розробка посадкової сторінки здається простою справою. Однак приносять своїм власникам реальні вигоди, а ті, що розробили дилетанти або самі власники, мертвим вантажем висять в Мережі. Причина в секретах і особливості створення посадочних сторінок.

Посадкова сторінка або Landing Page - це особлива сфера творчості, інтернет-сайт, на який потрапляють люди, натиснувши на оголошення, банер або перейшли по спеціальному посиланню. Така сторінка відрізняється від звичайного web-ресурсу специфічним дизайном. Він спрямований на реалізацію одного завдання - максимально переконати потенційного клієнта в цінності пропозиції, побаченого в рекламному матеріалі.

В результаті користувач з більшою ймовірністю зробить дію, яка потрібна власнику посадкової сторінки - придбає товар, пройде тест, заповнить анкету, залишить контактні дані.

Широко поширена думка, що створення посадкової сторінки - проста робота, з якою легко впорається навіть новачок. Але це далеко не так. Розробка дійсно якісного Лендінгу є завданням не менш складним, ніж створення і оптимізація повноцінного інтернет-сайту.

Для чого потрібна посадкова сторінка?

Більшість посадочних сторінок - природне продовження рекламного оголошення. Основною метою їх створення є збереження і фокусування уваги користувача на просувати матеріалі. Це дозволяє:

  • Збільшити кількість потенційних клієнтів.
  • Розширити лояльну аудиторію.
  • Ефективно наростити обсяги продажів.
  • Підвищити впізнаваність бренду і поліпшити репутацію компанії.

Вирішити це завдання не так просто, як може здатися на перший погляд. Така сторінка повинна відрізнятися мінімалістичним дизайном і містити тільки важливу інформацію. При цьому вона повинна мати високі показники конверсії і привабливий зовнішній вигляд.

Хоча впоратися зі створенням такої сторінки зможе навіть новачок, по-справжньому «працюючий» Лендінг під силу зробити тільки професіоналам. Важливо розуміти, що неякісна посадкова сторінка в кращому випадку не виконає своє завдання. У гіршому - призведе до зниження ефекту від реклами, викличе відтік потенційних клієнтів і негативно позначиться на репутації компанії, що розмістила її.

Види Лендінгів

Існує кілька основних напрямків бізнесу, в яких застосування посадочних сторінок демонструє максимальну ефективність. Залежно від цільового дії, Лендінги діляться на кілька типів.

Товарні. Основне їхнє завдання - збільшення кількості продажів за рахунок підвищення привабливості продукту. Ці сторінки обов’язково містять якісні фото товару, його опису та короткі характеристики. Такі ресурси схожі на звичайні картки виробів в інтернет-магазині, але відрізняються набагато кращою якістю і великою кількістю деталей.

Для послуг. Спрямовані на продаж послуги, яку пропонує або приватною особою. Принцип побудови схожий з товарними Лендінгами, але замість характеристик продукції вказуються переваги і особливості пропонованих послуг.

Брендові. Чи не найпоширеніший різновид Лендінгу. Такі сторінки спрямовані на підвищення впізнаваності бренду компанії без відміни користувачів до придбання товару або послуги. Вони, в основному, виконують інформаційну функцію, повідомляючи відвідувачам про новинки, акції та оновлення каталогів. Подібні посадочні сторінки - невід’ємний атрибут будь-якої великої компанії.

Передплатні.Служать для розширення бази потенційних клієнтів. Основна мета - схилити користувача підписатися на розсилку новин компанії, погодитися регулярно отримувати нові пропозиції щодо купівлі товарів або послуг. Найчастіше такі посадочні сторінки містять додаткові бонуси для тих, хто підписався (невеликі подарунки, розіграші, дисконтні купони).

Етапи створення посадкової сторінки

Розробка будь-якого, навіть самого простого Лендінгу включає в себе кілька важливих етапів:

  1. Маркетинг. На цьому кроці визначається логіка подачі матеріалів, що плануються до розміщення на сторінці. Розробляється методика залучення цільових груп користувачів, створюються кілька прототипів майбутнього ресурсу.
  2. Копірайтинг. Полягає в написанні текстів, які будуть розміщуватися на сторінці. До них пред’являється ряд серйозних вимог - вони повинні бути ємними, доступними для розуміння і містити ключові слова для гарної оцінки пошуковими системами.
  3. Дизайн. На цьому етапі всі компоненти майбутнього сайту-одностранічнику збираються в єдине ціле. Дизайнер підкреслює смисли, закладені на попередніх етапах за рахунок роботи з зовнішнім виглядом сторінки і правильного розміщення різних її елементів.
  4. Програмування та верстка. Це найважливіший виробничий етап. Програмісти реалізують всі напрацювання, створені дизайнером і копірайтером. Це дуже відповідальна щабель, помилки в ній можуть привести до повної непрацездатності посадкової сторінки.
  5. Тестування та оптимізація. Завершальна стадія, на якій перевіряється правильність функціонування сайту, вносяться невеликі виправлення, що поліпшують його роботу. В цей же час можливо і розширення функціоналу.

Як бачите, створення навіть односторінкового сайту - процес складний, що вимагає залучення безлічі професіоналів і їх злагодженої роботи протягом усіх етапів розробки. Поодинці - тим більше, не маючи специфічних знань і навичок - успішно впоратися з цим завданням не вийде.

Не знаєте з чого почати?

Зв’яжіться з нами, і ми БЕЗКОШТОВНО проконсультуємо Вас і запропонуємо відповідний варіант Лендінгу під ваші потреби і бюджет.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Коли вибухає шторм позицій, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, нелогічна видача - це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго.