Чому повільне завантаження сайту вбиває SEO?

Липень 10, 2020 | Блог | Прискорення сайту,SEO

...І як шиншилам не залишитися без будиночків Повільні сайти дратують не тільки людей, а й пошукових роботів. Google і Яндекс старанно позбавляються від сторінок, які вантажаться довше покладеного. Таким відводиться місце в нижній частині видачі - щоб не псували настрій користувачам. Мало хто купує будиночки для шиншил на сайті, що відкривається довше 5 секунд.

Ми вже піднімали питання повільних сторінок. У статті «Навіщо і як перевіряти швидкість завантаження сайту» пояснюється, як швидкодія впливає на SEO і на конверсію продажів. Суть в тому, що пошукові системи оцінюють сайти в першу чергу з поведінки користувачів. А оскільки люди негативно реагують на повільне завантаження, такі ресурси не мають шансів на просування.Створення рекламних роликів. Приклад реклами щодо прискорення сайтуДавайте подивимося, як це працює. Для прикладу візьмемо умовний сайт, який продає будиночки для шиншил.

Як працює SEO?

SEO розшифровується як search engine optimization, що в перекладі означає пошукова оптимізація . Це комплекс робіт з удосконалення сайту відповідно до вимог пошукових систем. SEO-оптимізований ресурс піднімається вище в пошуку, частіше показується людям, на ньому більше відвідувачів, він краще продає.

Немає тієї чарівної кнопки, яка б автоматично запускала сайт в ТОП-3 видачі - занадто складні пошукові алгоритми. Ось чому SEO - це багатоплановий і протяжний у часі процес, який не зупиняється ні на місяць.

Зовнішні та внутрішні фактори SEO

Фактори, за якими оцінюються сайти, діляться на внутрішні і зовнішні.

Внутрішні чинники тримаються на трьох китах:

Релевантність - наскільки кожна сторінка сайту відповідає запиту користувача. Якість вмісту - дизайн, інформативність. Юзабіліті - зручність сайту. Основний зовнішній фактор - авторитетність ресурсу, тобто його цитованість в інтернеті. Чим більше посилань і переходів зі сторонніх сайтів, тим краще.

Сайт повинен на 100% вирішувати задачу користувача в максимально зручній для нього формі.

Звернемося до будиночків для шиншил. Щоб зробити сайт релевантним, потрібно «заточити» його під комерційні запити: «купити будиночок для шиншили», «продаж будиночків для шиншил» і т.п. На сторінках ресурсу розміщується інформативний контент, чітко відповідає на запитання користувачів: що за будиночки, скільки коштують, як купити. Привабливий дизайн створює потрібний емоційний фон і викликає довіру.

Не менш важливо подбати про юзабіліті - зокрема, про швидкодію сайту. Якщо сторінка не відкриється вчасно, користувач піде. І багато шиншили залишаться без будиночків.

Чому так важливі поведінкові чинники

Ставлення людей до сайту, поведінку на ньому - найважливіша інформація для пошукових систем. Яндекс і Google уважно аналізують те, як поводяться інтернет-користувачі. Враховується все:

  • звідки прийшли відвідувачі;
  • скільки часу провели;
  • на які сторінки переходили;
  • як швидко йшли;
  • як часто поверталися до сайту.

Кожен перехід, кожен клік - плюс в скарбничку ранжирування. А кожну відмову - жирний мінус.Чому повільне завантаження сайту вбиває SEOПоказник відмов Один з ключових параметрів - показник відмов. Пошуковий робот враховує, скільки людей пішли з сайту, подивившись лише одну сторінку. Для системи це означає, що ресурс нерелевантні, неякісний або незручний. Його рейтинг автоматично знижується.

Одна з причин великого відсотка відмов - повільне завантаження сторінок. Насилу відкривається сайт підриває довіру до себе. Люди роблять висновок, що тут не дуже-то піклуються про них і нема чого витрачати свій час.

Швидкість сайту як частина юзабіліті

Перш ніж затриматися на сайті, людина повинна на нього потрапити. 47% користувачів стверджують, що закриють сторінку, якщо вона вантажиться довше 2 секунд. 88% говорять, що навряд чи повернуться на сайт після невдалої спроби його відкрити.

За статистикою, середній час завантаження комерційного сайту - 3,5 секунди.

Багато сучасні ресурси вантажаться до 5 секунд. І затримка понад цієї цифри неприпустима. Переважна більшість користувачів не готові чекати так довго. Тим більше, що в їх розпорядженні - ціла пошукова видача. А в ній чимало інших продавців, більш уважних до своїх клієнтів.

Швидкість завантаження сторінок - чи не головна складова юзабіліті. Погодьтеся, можна замовити супер-красивий дизайн і бути експертом з розведення шиншил. Але, поки сайт не стане швидким і доступним, SEO буде буксувати.

Пошуковий інтерес

В Google переконалися: люди рідше користуються їх пошуком, якщо у видачі повільні сайти. Це змусило компанію скорегувати алгоритм ранжирування з урахуванням швидкості завантаження ресурсів. Пошуковим системам вигідно розширювати свою аудиторію, показувати більше реклами і збільшувати дохід. Крім того, пошукові системи піклуються про своїх користувачів, розраховуючи на їхню лояльність. Тому за повільне завантаження накладаються санкції. Подолати ситуацію можна тільки прискоренням сторінок .

Сайт повинен швидко завантажуватися як на комп'ютері, так і на мобільних пристроях (вони забезпечують не менше 50% трафіку).

Як повільні сторінки вбивають сайт

Можна довго і наполегливо оптимізувати контент, щоб домогтися бездоганною релевантності. Або «расшарівать» сайт в Мережі, поширюючи посилання із запрошенням відвідати ресурс. Але, навіть вклавшись в рекламу, отримати відмови.

Велика кількість відмов неминуче призведе до санкцій. SEO не тільки не принесе результату, але навпаки - позиції сайту можуть бути знижені.Чому повільне завантаження сайту вбиває SEO

Приклад невдалого розшарювання

Продавець будиночків створив в соцмережі співтовариство для заводчиків шиншил і в групі завбачливо розмістив посилання на сайт.

Відвідувач групи вирішив перейти по посиланню, щоб ознайомитися з продукцією. Зауважимо, що це вимагає від користувача зусиль: він змушений залишати «зону комфорту» своєї соцмережі і витрачати час.

Соцмережа теж не зацікавлена ​​втрачати відвідувача, і процес переходу загальмовується. Велика ймовірність, що користувач закриє вкладку, тому сайт повинен завантажуватися якомога швидше. Але він відкривається «зі скрипом», і частина людей відмовляють. На що обов'язково звертає увагу пошуковий робот.

Швидкий або корисний - що важливіше?

У міру розвитку, сайти стають «важче» - обростають контентом і функціоналом. Крім товарів з цінами, в інтернет-магазині з'являються статті, фото і відео про шиншил. На кожній сторінці «вилазить» настирливий чат, запрошує до діалогу з менеджером. А екран затуляє заставка з акцією.

Виникає питання: що важливіше - швидкодія або якість? Цей компроміс вирішується технічними засобами.

Безумовно, не можна забувати про зміст ресурсу. Тому SEO-фахівці постійно вдосконалюють контентную і функціональну частини сайту. Але ці доробки не повинні згубно впливати на швидкість. Інакше сайт отримає відмови і «просяде» в пошуку.

Чому в ТОПі є «повільні» сайти?

На перших сторінках пошуку повільні сайти не така вже й рідкість. Адже швидкодію - лише один з факторів ранжирування. Значний, але далеко не головний.

У ТОП видачі, як правило, потрапляють лідери ринку, в тому числі інтернет-гіпермаркети і авторитетні портали. Такі сайти часто перевантажені контентом і функціоналом. Але люди, по ряду причин, готові прощати їм неповороткість. Наприклад:

  • у компанії великий авторитет;
  • бізнес має найширшу аудиторію;
  • пропонується унікальна послуга і т.д.

Коли люди налаштовані лояльно, пошукові роботи теж «закривають очі» на технічні огріхи і для багатьох значущих федеральних компаній роблять винятки. Не варто забувати і про те, що швидкість, з якою відкриваються сторінки, залежить від продуктивності пристрою користувача, якості інтернет-з'єднання, налаштувань браузера.

Прискорення як метод SEO

Підвищення швидкості сайту - один з хрестоматійних методів пошукової оптимізації. Плануючи комплекс заходів по оптимізації, SEO-фахівець обов'язково аналізує швидкодію. Для цього використовуються інструменти веб-аналітики та спеціалізовані сервіси.Google PageSpeed ​​InsightsЯкщо швидкість завантаження сайту або окремих сторінок страждає, з'ясовуються причини і вживаються заходи щодо прискорення роботи. Результати відстежують і представляють власнику сайту у вигляді звітів. На тих же графіках аналітики добре видно, як поліпшуються поведінкові фактори і позиції в пошуку.

Більше 50% російських сайтів особливо потребують прискорення.

Прискорення не скасовує інших методів SEO. А поліпшення показника page speed не повинно проводитися на шкоду релевантності та якості вмісту. Кому потрібен «порожній» примітивний сайт, навіть якщо він відкривається миттєво?

Моніторинг і аудит

Повільні сторінки вбивають і SEO, і сам сайт. В ресурс з малою відвідуваністю і поганими продажами не хочеться вкладатися.

Це нагадує замкнуте коло:

  • Люди відмовляються переходити на сайт.
  • Пошуковики накладають санкції.
  • Реклама і расшаріваніє не спрацьовують.

Тому важливо відслідковувати швидкість завантаження сторінок і підвищувати її. Чим швидше працює сайт, тим менше відмов і ефективніше SEO. А задоволені шиншили спокійно сплять в своїх думках.

Хочете прискорити сайт?

lineЗалиште заявку і отримаєте аудит і індивідуальну комерційну пропозицію щодо прискорення вашого сайту БЕЗКОШТОВНО.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Коли вибухає шторм позицій, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, нелогічна видача - це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго.