Для чого потрібні системa аналітики сайту? GoogleAnalytics&ЯндексМетрика

Вересень 6, 2020 | Блог |

Які системи веб-аналітики популярні? І що вибрати - Яндекс.Метрику або Google Analytics? Щоб розвивати бізнес в інтернет-просторі створення сайту і його оптимізації недостатньо. Необхідно постійно аналізувати відвідуваність веб-ресурсу, стежити за переходами по посиланнях і їх клікабельністю, коригувати поведінкові характеристики відвідувачів за допомогою зміни інтерфейсу, елементів дизайну і т.п. Без цього домогтися популярності сайту просто неможливо.

Якраз для аналізу і потрібні системи аналітики. Вони збирають різні статистичні дані про веб-ресурсі - відвідуваність, активність аудиторії, затребуваність контенту і багато іншого.

Системи веб-аналітики бувають як внутрішні, так і зовнішні. Розберемо найбільш популярні і затребувані в Росії зовнішні сервіси аналітики - Яндекс.Метрику і Google Analytics. Відразу відзначимо, що обидві системи безкоштовні для використання. Потрібно лише впровадити на сайт фрагмент коду програми, завдяки якому сервіс буде зберігати всі показники в спеціальну базу.

Яндекс Метрика

Що пропонує?

Яндекс.Метрика надає власнику веб-ресурсу дані про відвідуваність, відстежує час перебування користувачів сайті, конверсії (активні дії), переходи за ключовими словами і популярність посилань. Яндекс.Метрика працює на популярних мобільних платформах iOS і Android. Дана система аналітики дозволяє сегментувати аудиторію, що спрощує процес аналізу, і згрупувати сайти, з яких були зроблені переходи на ваш веб-ресурс. Можна також виявити частоту візитів, визначити стать клієнтів і дізнатися, в які дні вони проявляють найбільшу активність.

Плюси

  • Зручна навігація і прості настройки;
  • Оперативне надання звітів;
  • Карта скролінгу, яка дозволяє побачити, як клієнти користуються сайтом (які сторінки відкривають, на яких фрагментах затримуються і т.п.);
  • Карта кліків, яка показує самі клікабельні фрагменти сайту;
  • Вебвізор, що показує дії користувача в відеоформаті;
  • Послуга цільових дзвінків, яка відстежує дзвінки клієнтів;
  • Краще аналізує трафік з Яндекса.

Мінуси

  • Відсутність відсоткових показників (тільки кількісний підрахунок);
  • Краще працює в сегменті рунета;
  • Відсутність докладних звітів по замовленнях і продажу (для інтернет-магазинів).

Google Analytics

Що пропонує?

Ця система веб-аналітики пропонує власнику сайту широкий набір різних інструментів і функцій. За допомогою Google Analytics можна проаналізувати активність аудиторії в соціальних мережах, подивитися, які сторінки сайту користуються найбільшою популярністю у клієнтів, визначити для користувача інтерес на мобільних платформах iOS і Android. Також Google Analytics відкриває доступ до інформації про поведінкових характеристиках аудиторії, відстежує кількість залучених клієнтів і їх дії на сайті. Крім того, даний сервіс може оцінити ефективність реклами і підказати, які види рекламних оголошень приносять найбільшу вигоду.

Плюси

  • Різноманітний функціонал, що дозволяє проаналізувати широкий спектр параметрів сайту;
  • Автоматична інтеграція з системою контекстної реклами Google AdWords;
  • Зрозумілі і наочні звіти, можливість налаштувати фільтри по кожному конкретному показнику;
  • Збереження бази даних;
  • Спліт-тестування, яке допомагає оцінити ефективність змін на сайті.

Мінуси

  • Обмеження до глибини доступу - немає можливості проаналізувати кожен клік;
  • Статистична інформація про сайт належить не власникові веб-ресурсу, а компанії Google;
  • Відсутність можливості отримати від бази даних статистику по своєму сайту і залити її в іншу систему веб-аналітики (якщо ви переходите на новий сервіс, то дані будуть збиратися «з нуля»).

Як ми бачимо, обидві системи веб-аналітики мають як достоїнствами, так і недоліками. Якщо Google Analytics виграє в плані широкого і універсального функціоналу з численними варіантами фільтрації, то Яндекс.Метрика краще застосовна для рунета і показує високу швидкість оновлення даних.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Є злочини гірші, ніж порушувати правила пошукових систем. Наприклад - не читати їх.