Гарантії на SEO - обман. Пояснюємо чому

Червень 18, 2021 | Блог | Поради клієнтам

Питання про гарантії в SEO існує давно. Деякі фахівці і студії дають гарантії, дехто каже, що їх дати неможливо. Хто з них має рацію? Ми хочемо розповісти чому SEO-фахівці не дають гарантії на просування сайту в пошукових системах. Чому взагалі стоїть питання про гарантії в SEO?

Не секрет, що кількість сайтів, які просуваються в пошукових системах ніколи не буде дорівнює кількості сайтів в топі. На першій сторінці видачі пошукових систем всього 10 місць для сайтів з органіки. А конкуренція настільки велика, що на кожне місце претендує не один десяток сайтів, а в деяких нішах і не одна сотня.

Хтось просувається самостійно, хтось платить агентствам або приватним фахівцям, у всіх різні бюджети і кошти досягнення мети. Але всі хочуть бути в топі.

Питання про гарантії виникає тому, що більшість сайтів безуспішно просувається роками. І в силу різних причин, не можуть досягти топа.

Підприємці розуміють, що SEO - це найефективніший канал залучення великої кількості клієнтів. Але, не отримуючи обіцяного результату, кидаються від одного агентства до іншого. Для просування сайту в даний час потрібен не малий бюджет, але навіть наявність великого бюджету не гарантує знаходження Вашого сайту в топі. І цьому не мало прикладів навіть у великих компаніях.

Чому не можна дати гарантії в SEO?

Нижче наведемо кілька причин, за якими неможливо прямо гарантувати знаходження сайту в топі.

Основні роботи, які впливають на ранжирування сайту - це роботи, що проводяться на самому сайті і сервері, на якому знаходяться його файли. Ці роботи називаються внутрішніми, тобто внутрішня оптимізація сайту. Зовнішня оптимізація має більше значення для Google, але внутрішні роботи по сайту також мають більший пріоритет.

Отже.

Вік сайту

Вік сайту має велике значення при просуванні і на цей фактор ніяк не можна вплинути. Потрібно тільки час. Сайти з віком менше року просувати важче. Тому, гарантії при просуванні молодого сайту дати не можна.

Бюджет просування

При просуванні будь-якого сайту необхідно виконати певний обсяг робіт. Цей обсяг індивідуальний для кожного сайту і залежить від тематики, поточного стану сайту та інших факторів. Якщо бюджет на просування менше рекомендованого виконавцем, то не варто чекати швидких результатів в короткі терміни.

Хостинг сайту

В ідеалі при просуванні сайту необхідно мати виділений сервер, на якому знаходиться тільки просувний сайт. Сучасні віртуальні хостинги мають на увазі знаходження на одному сервері до декількох тисяч сайтів. Може виникнути ситуація, коли заражений один із сайтів на сервері і тоді все сусідні сайти перебувають під загрозою і це може вплинути на ранжування вашого сайту. Власник сайту не можете гарантувати того, що його сайт, що знаходиться на загальному сервері не буде зламаний і заражений вірусами.

Зміна контенту на сайті

При виконанні робіт по просуванню Виконавець проводить коригування контенту і відстежує зміни позицій по просуваються запитам. Замовники часто намагаються «допомогти» просуванню і маючи доступ до сайту, можуть самостійно без відома виконавця розміщувати на сайті контент, редагувати його, змінювати і видаляти сторінки і т.д. Для уникнення таких дій необхідно повністю запобігти несанкціонованому доступу до контенту і файлів сайту з боку третіх осіб, в тому числі і з боку замовника (його співробітників). Тобто повний доступ повинен знаходитися тільки в руках виконавця, тоді він зможе якось гарантувати відсутність несанкціонованих змін на сайті сторонніми особами. Але, на такі умови не піде жоден замовник, отже не можна дати гарантії в таких умовах.

Виконання рекомендацій фахівця з просування

Для досягнення високих результатів в просуванні будь-якого проекту необхідно чітке виконання вимог і рекомендацій фахівців. Але, виконання цих вимог часто ігноруються замовниками. Так, Замовник не завжди може значно збільшити мізерний асортимент товарів на сайті.

Але іноді вони не можуть навіть елементарно надати необхідну інформацію за запитом сеошника, яку необхідно розмістити на сайті.

Або поміняти структуру каталогу, тому що поточна структура здається зручною директору компанії. У такій ситуації ні про які гарантії не може бути й мови.

Третя сторона - пошукова система

Договір на просування підписують дві сторони - власник сайту і фахівець, який надає послуги просування. А ранжування сайтів здійснюється третьою стороною, на яку не має впливу ні замовник ні виконавець.

Виконавець в даному договорі виступає в якості посередника між сайтом і пошуковою системою, який зобов’язується виконати дії, спрямовані на поліпшення показників сайту, щоб він сподобався пошуковику максимально відповідав його вимогам.

Звертаючись до лікаря або юриста, ми не вимагаємо з них гарантій одужання або позитивного результату справи. Грамотний юрист або лікар за договором зобов’язується сумлінно виконати свою роботу. І кінцевий результат гарантувати не зможе.

На що можна дати гарантії?

Ми привели лише невеликий перелік причин, за якими не можна дати прямі гарантії при просуванні сайту. Уточнимо, що гарантії не можна дати на знаходження сайту на конкретних позиціях по конкретним ключовим запитам. Але, можна дати певні гарантії, при грамотному підході, на поліпшення загальної видимості сайту в пошукових системах і збільшення відвідуваності цільовою аудиторією.

Якщо SEO-фахівець дає гарантії на просування сайту, на знаходження конкретних запитів на певних позиціях - уважніше читайте умови договору. Швидше за все, це просто рекламний хід. Або, фахівець використовує чорні методи просування, за які підуть санкції пошукових систем.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

В SEO одна гарантія - виконаний обсяг роботи. Решта залежить від пошукових систем.