Google Passage Ranking: що це таке і як просунути сайт під новий алгоритм?

Червень 28, 2021 | Блог | Технічні питання SEO,SEO

Google анонсував запуск нового алгоритму. Його ідея - додати в видачу документи, фрагменти які добре відповідають на запит. У цій статті ви дізнаєтеся, як просувати сайт після запуску Passage Ranking і до яких змін готуватися вебмайстрам.

У чому суть нового алгоритму?

Давайте розберемося, що таке Google Passage Ranking і в чому полягає його основна ідея, на прикладі. Припустимо, користувач шукає, як виростити салат на підвіконні. Є дві статті:

  • Перша повністю присвячена вирощуванню салату на підвіконні, але написана не дуже докладно і якісно.
  • Друга стаття розповідає про вирощування зелені в цілому і в тому числі містить дуже корисні поради по догляду за салатом.

До Google Passage Ranking у видачі більш високу позицію зайняла б перша стаття, яка присвячена одній темі, але написана не дуже добре. Після запуску нового алгоритму Гугл навчився виділяти фрагменти і розраховувати релевантність запиту тільки по ним. Таким чином пошук виділить з другою статті фрагмент про салат, «побачить», що в ньому міститься багато цінної інформації по темі - і виведе статтю в пошуку на більш високій позиції.

Таким чином після запуску ранжирування по авлгоритму Google зможе:

  • Виділяти з документів окремі фрагменти. Причому в одному випадку це може бути абзац, а в іншому - кілька слів.
  • Розраховувати відповідність запиту і документа по виділеному фрагменту.

Що зміниться в пошуку після запуску нового алгоритму?

  • Теоретично Google Passage Ranking сильніше вплине на ранжування інформаційних сайтів, ніж комерційних. Оскільки на перших більше контенту.
  • У видачі можуть з'явитися довгі статті, що відповідають на широкий спектр тем і запитів. Оптимізувати контент під вузькі теми стане не такою ефективною тактикою, як зараз.
  • Ще сильніше виросте значення LSI-копірайтингу і експертного контенту, написаного фахівцями.

Як просувати сайт під Google Passage Ranking?

  • Алгоритм може виділяти в тексті фрагменти і за ними визначати релевантність запиту. Якщо по якомусь ключу стаття стала погано ранжуватися, можливо, він вписаний в тій частині статті, де мало корисної інформації. Буде потрібно насичувати весь контент фактами і виливати всю «воду».
  • При зборі ключових фраз необхідно ще ретельніше шукати відповідні СЧ і НЧ-запити, тобто працювати з LongTail запитами ( «довгий хвіст»).
  • Великого значення набуває правильна структура статті та її гарне оформлення.
  • Довгі статті знову можуть увійти в моду і ранжуватися по широкому спектру запитів.
  • У Google говорять, що алгоритм звертає увагу на заголовки і підзаголовки. Тому потрібно складати їх таким чином, щоб роботи чітко розуміли, де і про що написано на сторінці.
  • Наймайте експертів і професійних журналістів для підготовки контенту.

Ми розібралися, що таке алгоритм Google Passage Ranking і в чому полягає його основна ідея.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Так, алгоритми змінюються, але це було б ще півбіди. Погано те, що іноді вони раптово змінюються, ось у чому фокус!