Google запускає оновлення по боротьбі з посиланнями спамом

Липень 29, 2021 | Блог |

Продаж вихідних посилань - один з основних способів монетизації сайтів і блогів. Коли таких посилань з'являється занадто багато, а їм не присвоюються відповідні атрибути, це призводить до порушення правил Google, зокрема рекомендацій по забезпечення якості.

Google опублікував інструкції по роботі з вихідними посиланнями комерційного характеру і оголосив про запуск оновлення. Мета - знизити вплив посилального спаму на результати пошуку.

Кращі посилальні практики

Посилання - одна з ключових метрик, за якими Google визначає користь контенту для користувачів. Добре, коли у сайту багато вхідних, заслужених посилань. Тому Google рекомендує уникати методів, які прирівнюються до схем обміну посиланнями.

Щоб Google вірно інтерпретував посилання, необхідно надавати правильну інформацію про неї. До посиланнях комерційного характеру Google відносить:

Реферальні (партнерські) посилання

Реферальні посилання на сторінки товарів в інтернет-магазинах або відгуків - один з найбільш поширених способів монетизації блогів і сайтів. Такі посилання є нормою, але Google рекомендує застосовувати до них атрибут rel = "sponsored".

При виявленні нерозмічену реферальних посилань пошук може застосувати до сайту ручні санкції і алгоритмічно знизити позиції, щоб знизити їх вплив на ранжування.

Спонсорські та гостьові пости

Другий за популярністю спосіб заробітку на сайтах - розміщення гостьових і спонсорських публікацій. Це пости, які присвячені або згадують інший сайт, їх розміщення оплачено.

Раніше загальноприйнятою практикою було розміщення великої кількості неякісного контенту на тематичних ресурсах з єдиною метою отримання посилання.

Google постійно покращує алгоритми обнулення подібних посилань, проте настійно рекомендує оптимізаторів і веб-майстрам застосовувати до посилань відповідні атрибути. Якщо ж Google виявляє сайти, які зловживають гостьовими публікаціями і реферальним посиланнями без належної розмітки, то застосовує алгоритмічні і ручні санкції.

Запуск оновлення по боротьбі з посиланнями спамом

26 липня в офіційному блозі Google оголосив про запуск чергового оновлення по боротьбі з посиланнями спамом. Оновлення алгоритму займе 2 тижні. Пошук прогнозує, що даний апдейт зробить алгоритм ще більш ефективним у визначенні та обнулення спамних посилань. Переоцінка спамних посилань відіб'ється на ранжируванні сайтів: позиції просядуть. Це відноситься як до сайтів-реципієнтам, так і до донорам.

Рекомендації Google традиційно зводяться до наступного:

  • Стежити за природою і якістю вхідних і вихідних посилань;
  • Створювати якісний контент;
  • Покращувати призначений для користувача досвід;
  • Залишити спроби маніпулювання технічними факторами ранжування.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Так, алгоритми змінюються, але це було б ще півбіди. Погано те, що іноді вони раптово змінюються, ось у чому фокус!