Іноземні методи просування сайтів, що працюють в Україні

Березень 28, 2021 | Блог | SEO,Просування сайту

Для просування сайту в Україні, як і по всьому світу, потрібно працювати з контентом, посилальної масою, юзабіліті і технічної складової ресурсу. Але є методи, які широко застосовуються в зарубіжному SEO, а в Україні їм приділяється недостатньо уваги. Такі технології можна запозичити і впроваджувати з урахуванням «місцевої» специфіки.

SEO-алгоритми щорічно зазнають змін: окремі методи просування застарівають, з’являються нові інструменти. Щоб успішно рухати сайти в ТОП, фахівцю потрібно тримати ніс за вітром. Один із способів залишатися в тренді і бути на крок попереду конкурентів - використовувати «фішки буржунета».

Захід традиційно виступає технологічним лідером по відношенню до України. Все, що сьогодні актуально «там», через умовні 2-3 роки з’являється у нас. Це справедливо і для пошукової оптимізації. Звичайно, не все, що добре працює в західних країнах, приживається на українському грунті - занадто сильні культурні, економічні, інфраструктурні відмінності. Але деякі методи цілком можна і потрібно запозичувати.

Західна специфіка

Відразу домовимося, що під іноземним SEO розуміємо перш за все Захід (Північна Америка і країни Європи). В силу свого технологічного лідерства, саме він виступає для нас еталоном і зразком для наслідування, хоча і не в усьому. Сама пошукова оптимізація, разом з інтернетом, прийшла в Україну з Заходу. Так що нічого дивного в нашому зверненні до нього немає.

Для західного SEO характерна висока конкуренція - набагато жорсткіша, ніж в українському сегменті Мережі. ТОП в конкурентних тематиках законсервований, і щоб зламати його потрібно вкладати великі кошти.

Багато компаній починають просуватися з низькочастотних запитів і поступово захоплюють позиції по середньо- і високочастотним пошуковим фразам. Процес цей трудомісткий і тривалий - термін розкрутки становить від 1,5 років і більше.

Серед актуальних трендів буржунеті:

  • висока частка трафіку з мобільних пристроїв (до 70% в деяких нішах e-commerce);
  • наднизькочастотних запити (з 6-7 і більше слів) - в результаті популяризації голосового пошуку.

Ці тренди слід тримати в голові. Ще раз: все (ну, або майже все), що популярно зараз «у них», через пару років «вистрілює» і у нас.

Оптимізація під Google

Західні сайти оптимізуються відповідно до вимог пошукової системи Google, для якої вкрай важливі п’ять складових:

  1. Посилання з трастових майданчиків.
  2. Корисний контент (текст, зображення, відео, інфографіка).
  3. Зручність сайту (логічна структура, висока швидкість завантаження, мобільна адаптація, привабливий дизайн).
  4. Програмна частина (оптимізований код, настройки для пошукових роботів).
  5. Безпека (HTTPS, захист від вірусів і загроз).

Пошукова оптимізація за кордоном, як і в Україні, починається з аналізу ніші і вироблення стратегії просування з урахуванням активності конкурентів. Перш за все, аналізується контрольний профіль - відповідно до цього вибудовується тактика дій по збільшенню цитованості і трасту. Також досліджується наявний контент, і відповідно до результатів створюється контент-стратегія.

Алгоритми Яндексу схожі з гугловськими. Тому вітчизняні оптимізатори будують роботу за схожим сценарієм. Але є західні фішки, які у нас або не так добре відомі, або використовуються недостатньо активно.

Західні методи, які можна і потрібно використовувати в Україні

Багато методів західного просування можна брати і використовувати прямо зараз. Кращі SEO-оптимізатори команди SEOFox так і роблять - і домагаються помітних результатів. Звичайно, є на Заході і такі інструменти, застосовувати які в українському сегменті неможливо. Тому діяти слід акуратно, з огляду на тематику, специфіку ресурсів та інші мають значення чинники.

Західні методи SEO часто пов’язані з нарощуванням посилальної маси. Посилання - один з ключових чинників ранжирування в Google. Зрозуміло, що контрольний вагу нарощується поступово, але на регулярній основі - природно. Велика увага приділяється якості майданчиків і донорів. При цьому сірі методи просування теж в ходу.

Журналістські запити

Один з кращих методів просування, які прийшли з Заходу - публікації в ЗМІ, блогах, на інформаційних ресурсах. Він уже досить активно використовується в Україні, хоча й не дуже широко (оскільки вимагає значних ресурсів).

Журналістські публікації - один з видів «розшарювання» сайту і бренду. Суть полягає у співпраці SEO-оптимізатора з журналістами. Ми надаємо авторам цінні матеріали (наприклад, експертні коментарі, інформацію по темі запиту). А отримуємо згадка про компанії і, в ідеалі, активне посилання на сайт.

Не всі ЗМІ ставлять посилання. Але і в цьому випадку досягається результат у вигляді зростання брендових запитів. Це дозволяє поліпшити впізнаваність компанії, що важливо для SEO в цілому.

На Заході є ряд популярних ресурсів для взаємодії з журналістами. У українському ринку існують свої аналоги.

Довідкові мережі

Західний SEO-оптимізатор, як павук, плете мережу з посилань. Він створює воронку з максимально широкими краями - для збільшення трасту. З цієї воронки трафік «стікає» в потрібне місце - на сторінку з пошуковими запитами.

Практично це виглядає так:

  1. На сайті налаштовується сторінка, релевантна певної групи призначених для користувача запитів.
  2. На зовнішньому ресурсі розміщується хороша дорога посилання (їх може бути декілька), яка - як передбачається - повинна посилити вагу просуває сторінки.
  3. На майданчиках нижче рейтингом розміщуються інші посилання, вже не такі якісні - вони потрібні, щоб підживлювати основну.
  4. На безкоштовних і низькорейтингових майданчиках розміщуються найдешевші посилання, в тому числі з розмноженого контенту.

Така багаторівнева схема дає можливість безпечно використовувати сірі методи посилального просування. Навіть якщо сторінки нижнього рівня потраплять під санкції, верхні не постраждають. Основна посилання завжди залишається «чистою».

Одиночні посилання на просуваючу сторінку має умовну ефективність 10% (тому що її мало хто бачить, а тим більше переходить по ній).

Завдяки створенню багаторівневої системи її потенціал збільшується, знову ж умовно, на 50%. А на яку просуває сторінці концентрується солідна контрольна вагу.

Для більшого ефекту краще використовувати майданчики, добре індексуються пошуковою системою. А для розміщення посилань можна задіяти біржі, а також сайти де можна залишати посилання.

Сервіси фотографій

Для просування в буржунеті активно використовуються популярні майданчики, заточені на фото-контент. На особливу увагу заслуговує Pinterest: на відміну від Інстаграма, в цій соціальній мережі можна залишати активні посилання на сайти.

На жаль, Pinterest не користується популярністю в Україні, хоча по трафіку є четвертою в світі! Тут можна постити фотографії, картинки і супроводжувати їх повідомленням. Такі пости активно репостять, тим самим забезпечується широке охоплення без необхідності створювати унікальний контент. Причому активність одного поста в середньому становить 3-4 місяці.

У Pinterest своєрідна аудиторія: 50% користувачів - з США, 70% - жінки, а у 40% - річний дохід понад 100 тис. доларів. Це справжнє джерело лидов для комерційних сайтів по жіночій тематиці (ювелірні прикраси, салони краси, модні бренди і т.д.).

Сайти-сателіти

Зарубіжні оптимізатори не нехтують сірими методами SEO. Один з таких - побудова системи сайтів-сателітів. Суть в тому, що ви створюєте ресурси, наповнюєте їх контентом і проставляєте посилання на сторінки сайту, що просувається.

Щоб отримати видимий ефект, сателітів повинно бути досить багато - близько 15-20. Серед них можуть бути прострочені домени, новореги і безкоштовні блоги на спеціалізованих платформах.

Витрати на створення сателітів невисокі. Але трудомісткість роботи обумовлена тим, що слід уникати шаблонів і явного копипаста. Клони будуть виявлені пошуковою системою, і в такому разі не уникнути санкцій. Тому метод необхідно використовувати дуже обережно.

Ймовірно, в силу ризикованості він не отримав поки великої популярності в україномовному SEO. Але ж при грамотному підході можна отримати хороший результат. Перший ефект досягається вже через пару місяців після створення мережі.

Розвиток контенту

Зарубіжні оптимізатори воліють робити ставку на поліпшення існуючого контенту, а не на створення нових сторінок. Ми, на відміну від Заходу, часто йдемо революційним шляхом: зламати старе і заново все побудувати. Воно і зрозуміло - нові сторінки добре заходять в індекс пошукової системи (правда, більшість з них, не отримуючи належного розвитку, неминуче пропадають в безодні пошукової видачі).

Якщо йти еволюційним шляхом, можна заручитися справжнім визнанням пошукових систем. Google, зокрема, високо оцінює доопрацювання контенту на сторінках. В системі є навіть спеціальний алгоритм Freshness, що вимірює актуальність інформації. При цьому велике значення має вік сторінки.

Формула успіху виглядає наступним чином:

Поважний вік сторінки + Солідний обсяг контенту + Актуальність інформації

Додайте сюди грамотне структурування, наявність інфографіки та таблиць, а також відео. Причому, контент слід розвивати і актуалізувати періодично (кращий момент - це початок зниження трафіку на сторінку).

Головне: нарощуючи обсяг контенту на сайті, не забувати про якість.

Закордон нам допоможе!

Адаптація іноземних методів SEO на українському грунті не тільки можливе, а й необхідне. При правильному підході вона дає просувається бізнесу конкурентну перевагу. Безумовно, подібну роботу слід довіряти виключно досвідченим фахівцям пошукової оптимізації.

Якщо ви бажаєте використовувати кращі технології SEO для свого сайту, замовляйте просування в SEOFox.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Ти назавжди у відповіді за всіх, кому зробив аудит.