Маркетологи стверджують, що короткі тексти приносять більше зворотних посилань

Вересень 11, 2020 | Блог | Контент-маркетинг

В результаті недавнього дослідження, яке проводила провідна американська маркетингова компанія Fractl, був виявлений взаємозв’язок між найбільшою кількістю зворотних посилань і текстами об’ємом менше 700 слів. Як повідомляється, фахівці Fractl проаналізували близько 5 000 статей і визначили, що тексти, на які найчастіше посилаються інтернет-користувачі, містять приблизно 695 слів.

У той же час дослідники, відзначили, що далеко не завжди потрібно вкластися в вищевказаний обсяг. «Контент, безумовно, залежить ще й від тематики. Просто пам’ятайте, що довжина тексту повинна відповідати намірам читача. Якою б не була стаття, користувач завжди хоче отримати швидку відповідь на своє питання », - пояснили в Fractl.

Крім того, маркетологи назвали формати статей, на які припадає найбільша кількість репоста. ТОП-5 виглядає наступним чином:

  • Практична стаття (Як зробити …? Як знайти …? І т.п.).
  • Стаття у вигляді списку з перерахуваннями.
  • Стаття з відеофрагментами.
  • Інфографіка.
  • Новини.

Також дослідження компанії Fractl дозволило виявити найбільш затребуваний контент. Так, особливою популярністю в інтернет-просторі сьогодні користується тематика:

  • Спорт.
  • Секс і відносини.
  • Фітнес.
  • Здоров’я.
  • Технології.
  • Подорожі.
  • Їжа та напої.
  • Фінанси.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Просування сайту - просування бізнесу.