Навіщо потрібно просування бренду і як можна просувати бренд інтернеті

Серпень 19, 2020 | Блог | Інтернет-маркетинг

Бренд - це нематеріальний актив, який представляє собою в свідомості споживача набір асоціацій, думок, уявлень про продукт або фірмі. Для молодої компанії формування образу - одна з першочергових задач. Для підприємства, що вже завоював свій сектор економіки, підвищення впізнаваності - шлях до збільшення охоплення цільової аудиторії, продаж.

Навіщо потрібна розкрутка бренду на ринку

Впізнавана торгова марка дозволяє компанії:

  • «Відбудовувати» від конкурентів.
  • Збільшувати цільову аудиторію, конверсію сайту, підвищувати довіру, лояльність клієнтів, прискорювати угоди.
  • Підбирати професійну команду. Чим відоміша фірма, тим більшу кількість фахівців будуть прагнути працювати в ній.
  • Швидко і з найменшими витратами виводити на ринок новий продукт.
  • Встановлювати ціни вищі за середньоринкові.

Просування бренду - це багатофакторний комплекс заходів. Для того, щоб організувати роботу з підвищення впізнаваності компанії, необхідне створення довгострокового плану.

Як розробити стратегію просування бренду

Для отримання очікуваного результату за обраним напрямом треба зробити п’ять кроків.

Провести дослідження ринку

Це повноцінний маркетинговий аналіз сектора економіки, за результатами якого визначається:

  • Яке місце фірма займає в поточний момент, ставлення споживачів.
  • Рівень насиченості ринку товаром або послугою, огляд конкурентів.
  • Стан досліджуваного сектора економіки і перспективи його розвитку.

Поставити завдання і визначити мету

Для досягнення кінцевого результату завдання можуть бути сформульовані в наступному вигляді:

  • створити позитивний імідж фірми;
  • збільшити впізнаваність компанії;
  • підвищити лояльність клієнтів;
  • залучити нових користувачів;
  • посилити команду досвідченими співробітниками;
  • знайти бізнес-партнерів.

Мета, заради якої будуть виконуватися перераховані заходи - збільшення продажів протягом встановленого терміну на певний відсоток.

Вивчити цільову аудиторію

Чіткий таргетинг покупців допоможе знизити витрати на рекламу і намітити шляхи розширення ЦА.

Визначивши область, напрямок і суб’єкти впливу, можна приступати до вибору методів, підходів, технологій розвитку.

Розробити стратегію

На цьому етапі визначається комплекс правил, регламент прийняття рішень з наступних питань:

  • Формування та затвердження маркетингових бюджетів.
  • Порядок створення інформаційних матеріалів.
  • Пошук нових, удосконалення діючих способів комунікації з клієнтами.
  • Визначення інструментів маркетингового просування бренду в мережі і офлайн.
  • Методи відбору підрядних організацій.

Підготовка до запуску заходів

Для розкрутки бренду відповідно до обраних каналами просування потрібні інформаційні матеріали. Повинні бути розроблені та затверджені сторітеллінг, шаблони презентацій, фотографії, ілюстрації, брендовані хештеги, комерційні пропозиції, відеоролики, принципи створення POS-продукції та ін.

Важливо! Всі інфоматеріали повинні відповідати бренд-буку. Один з найскладніших моментів - визначення інструментів для розкрутки бренду. Тому розглянемо це питання докладніше.

Канали маркетингового просування бренду на ринку

Відразу виділимо дві групи - offline і online-методи.

Спочатку коротко розповімо про способи розкрутки для першої категорії.

Офлайн

  • Заходи. До них відносяться:
    • проведення та участь у виставках;
    • брифінги для журналістів;
    • дегустації;
    • установка стендів, банерів, вітрин в місцях знаходження ЦА.
  • Ролики на радіо і ТБ.
  • Розміщення оплачених публікацій в газетах, загальних і галузевих журналах.
  • Зовнішня реклама на щитах, в офісних центрах, на транспорті.
  • Роздача POS-матеріалів, розсилка директив.

Онлайн

Має явну перевагу над offline:

  • Набагато ширше аудиторія, на яку можна впливати одночасно.
  • Висока швидкість поширення інформації.
  • Дозволяє оперативно контролювати результат, коригувати відомості.
  • Дає швидкий відгук, зворотний зв’язок.
  • Зазвичай дешевше офлайн-методів.

Інструменти розкрутки бренду в інтернеті

1. Сайт компанії. Це «обличчя» товарної марки в Мережі. Він повинен відповідати брендбуку, правильно позиціонувати фірму і відповідати на запитання користувачів. Тут треба зазначити, що для сайту важливі:

  • юзабіліті;
  • чіткість відповідей консультантів;
  • швидкі і вирішують проблеми дії техпідтримки.

2. Пошукова оптимізація (SEO). Чим більше семантичне ядро і вище положення майданчика по кожній позиції, тим більш знані й дізнаватися торгова марка.

3. Контекстна реклама . Оперативний інструмент для інформування ЦА про Вашу присутність на ринку.

4. Соціальні мережі (SMM) - Фейсбук, Твіттер, Інстаграм, ВКонтакте, You Tube. Дозволяють:

  • створювати корпоративні акаунти;
  • формувати групи адвокатів бренду;
  • проводити опитування, конкурси, спілкуватися з потенційними клієнтами;
  • розміщувати рекламу для ЦА, зорієнтувати повідомлення;
  • поширювати брендовані хештеги.

5. Медійні інструменти . До них відносяться банери, тизери, відео- і аудіоролики, брендування (фонова реклама, наприклад, на гілці форуму).

6. Контент-маркетингове просування бренду в інтернеті. За результатами опитування користувачів (від Latitude Research), 70% споживачів не довіряють сайтам, на яких є тільки рекламна інформація.

7. Експертні думки на галузевих ресурсах від керівництва або співробітників фірми.

8. Вірусна реклама , яка приваблює широку аудиторію.

9. PR-просування бренду в Мережі.Сприяє запам’ятовуванню торгової марки, збільшує кількість контактів користувачів з нею. До нього відносяться коментарі фахівців компанії на галузевих ресурсах, в інтернет-виданнях, прес-релізи. Добре працюють інтерв’ю з керівниками фірми.

10. Власні канали в телеграм, соціальні мережі . Дозволяють в пізнавальний, цікавий для аудиторії контент розміщувати нативну рекламу. Збільшують кількість контактів потенційних покупців з брендом.

11. Згадки в блогах лідерів думок.Можуть розміщуватися у вигляді огляду, рейтингу, добірки.

12. Управління репутацією бренду в інтернеті (SEPM) . Має на увазі постійне відстежування інформації про компанію та продукт в Мережі. Моніторинг відгуків на отзовіках, в блогах, каталогах, на майданчиках галузевих агрегаторів і своєчасне реагування.

13. Розміщення даних компанії на картах, в довідниках .

14. Email розсилка користувачам з експертної інформацією, цікавими пропозиціями.

Залежно від стану бренду, ніші, яку він займає, потенціалу компанії, можна знайти ще багато індивідуальних інструментів для розкрутки фірми в інтернеті.

І треба відзначити, що маркетингове просування бренду - це не разові заходи, а щоденна клопітка робота по всіх перерахованих напрямках , для якої компанії буде потрібно штат дизайнерів, фахівців з PR, копірайтерів, інтернет-маркетологів, розробників, менеджерів по рекламі та ін.

Наша компанія може взяти на себе всі етапи підготовки стратегії просування, підібрати індивідуальні канали розкрутки вашого бренду і забезпечити виконання всіх заходів. Якщо у Вас залишилися питання, телефонуйте, ми із задоволенням на них відповімо.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Так, алгоритми змінюються, але це було б ще півбіди. Погано те, що іноді вони раптово змінюються, ось у чому фокус!