Навіщо потрібно SEO-супровід на етапі розробки сайту і що туди входить

Серпень 17, 2020 | Блог | Створення сайту,SEO

Багато хто думає, що одне лише наявність сайту вже має забезпечити продаж, а розробники самі зроблять SEO нового проекту. Але, на жаль, зазвичай це не так - дизайнери, програмісти, верстальники, як правило, не знають і не зобов'язані знати, яким повинен бути сайт з точки зору SEO та маркетингу. У підсумку проект вже на старті позбавляється багатьох переваг.

Часто фахівець з пошукового маркетингу або цілі SEO-компанії залучаються вже після розробки і запуску нового інтернет-ресурсу. Тому на, здавалося б, уже закінченому сайті знову доводиться вносити велику кількість виправлень. Але ж можна було б заощадити час і гроші, скориставшись послугами SEO-супроводу вже на етапі створення ресурсу. Розповідаємо, як це зробити правильно.

Переваги впровадження SEO на етапі розробки

Ви вирішили, що бізнесу необхідна власна сторінка в інтернеті. Знайшли хорошу компанію, яка займається розробкою сайтів або домовилися з розумними фрілансерами. Через кілька тижнів або місяців все готово до запуску. І ось інтернет-ресурс стає частиною Всесвітньої павутини. Здавалося б, повинні посипатися заявки. Але ж ні. Тиша. Пошукового трафіку або дуже мало, або він зовсім відсутній.

Тут і настає момент усвідомлення, що пора звертатися до SEO-фахівця . Той проводить аналіз і повідомляє, що, з точки зору алгоритмів пошукових систем, сайт, ну, м'яко кажучи, не є ефективним. Необхідні правки. Також сеошник звертає увагу, що перші результати будуть видні тільки через 2-4 місяці в кращому випадку. А якщо мова про складне проект, то терміни можуть збільшитися і до півроку. І виходить, що запуск інтернет-ресурсу, фактично, відсунутий на кілька місяців.

А якщо замовити SEO-супровід на етапі розробки сайту, то:

  • В и запустите сайт з високим пошуковим потенціалом на ранніх стадіях;
  • Заощадите досить багато часу. Не потрібно буде виділяти кілька місяців після запуску інтернет-ресурсу для обов'язкових робіт по SEO та можливих виправлень;
  • Заощадите кошти. По-перше, завдяки тому, що почнете швидше заробляти. А по-друге, не буде додаткових витрат на виправлення за рекомендаціями SEO-фахівця, які майже завжди необхідні, якщо пошукова оптимізація проводиться після запуску сайту.

Залучайте фахівця з пошукового маркетингу на етапі створення сайту, щоб на момент запуску інтернет-ресурс був повністю готовий і виконував покладені на нього завдання.

Що входить в SEO-проектування на етапі розробки сайту

Раніше SEO був досить простим процесом. Досить було зробити сайт, потім просто закупити посилання - і інтернет-ресурс в топі. Зараз же пошуковики пред'являють набагато більше вимог: тепер вони хочуть бачити на сайті корисний і цікавий контент, високу швидкість завантаження веб-сторінок, зручні, зрозумілі і логічні інтерфейси, правильно налаштовану внутрішню перелинковку...

Суть SEO-проектування на етапі розробки - створення сайту, який відразу буде відповідати всім актуальним вимогам пошукових систем.

Щоб ви точно нічого не упустили, ми підготували перелік основних кроків пошукового маркетингу під час розробки нового сайту.

Маркетинговий аналіз

Включає в себе вивчення особливостей вашого бізнесу (продукція, послуги, асортимент і так далі), аналіз конкурентів і цільової аудиторії. Все це робиться для визначення цілей сайту і стратегії його просування.

Збір семантичного ядра

Семантичне ядро - фундамент всього SEO-проектування. Збираються і кластеризуються пошукові запити , їх морфологічні форми і словосполучення, які максимально пов’язані з вашою діяльністю, послугою, товаром. Саме ці ключові слова найчастіше вводять в пошуковий рядок Google користувачі, які є вашою цільовою аудиторією.

Розробка структури сайту

На основі двох попередніх кроків створюється структура майбутнього інтернет-ресурсу, в якій будуть закладені:

  • оптимальне розташування меню і розділів;
  • зручна розбивка товарів на категорії та підкатегорії;
  • логічна послідовність блоків на сторінках;
  • інтуїтивна навігація.

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація сайту під пошукові системи зазвичай включає в себе наступні пункти:

  • правильне заповнення файлу robots.txt;
  • правильне створення Sitemap.xml (карти сайту);
  • перевірка на відсутність дубльованого контенту;
  • правильна настройка редиректів;
  • оптимізації зображень;
  • перевірка на помилки 404;
  • правильна настройка канонічних сторінок і сторінок пагінацію;
  • правильна внутрішня перелінковка сторінок;

Та ін.

SEO-копірайтинг та контент

Один з найважливіших інструментів SEO-просування - якісний, унікальний і корисний контент. Тому дуже важливо вже на етапі розробки сайту чітко сформулювати правильні технічні завдання на тексти, необхідні для посадочних сторінок.

Сюди ж можна додати розробку контент-плану, якщо у Вас буде блог . Щоб на статті йшов трафік з пошукових систем, вони також повинні бути оптимізовані. Сеошник підготує список тем для статей на найближчі місяці (в ідеалі, на півроку) і технічні завдання до них для копірайтерів. У ТЗ буде список найпопулярніших ключових фраз з потрібної тематики. Саме їх користувач вводить в пошуковий рядок, щоб знайти відповідь на питання, що цікавить.

Контроль впроваджень і фінальні штрихи перед запуском сайту

Всі SEO-рекомендації передаються розробникам у вигляді готового ТЗ, а після їх впровадження проводиться додаткова перевірка і SEO-аудит сайту.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Так, алгоритми змінюються, але це було б ще півбіди. Погано те, що іноді вони раптово змінюються, ось у чому фокус!