Покрокова інструкція по просуванню інтернет-магазину дитячого одягу

Лютий 9, 2021 | Інструкції |

Дитячий одяг - окремий світ зі своїми законами. Для інтернет-магазинів це в першу чергу означає, що прямими продажами в лоб тут не обійтися. Стратегія просування повинна бути вивірена на кожному рівні - працювати виключно над пошуковим просуванням не вийде. На те є дві важливі причини.

Перша. В останні роки вже стала стандартною для всіх інтернет-магазинів - ТОП пошукової видачі в Google трохи більше, ніж повністю зайнятий нескінченними агрегаторами, картами, довідниками і сайтами для відгуків. Боротися з ними через позицію практично марно, а значить з ними доведеться вчитися працювати.

Для інтернет-магазинів дитячого одягу на те є і ще одна причина (друга) - до товарів цієї категорії покупці зазвичай ставляться з найбільшою увагою, так як на дитину зазвичай ніхто не економить. Добрі відгуки і високі рейтинги на всіляких сторонніх майданчиках інтернет-магазину як мінімум не завадять. У цій статті ми пройдемося по всіх напрямах просування і наведемо для кожного детальний чек-лист.

Просування інтернет-магазину дитячого одягу в пошукових системах (SEO)

Пошукове просування - обов’язковий спосіб розкрутки інтернет-магазину дитячого одягу. Незважаючи на те, що зазвичай SEO - це і довго, і дорого, базову оптимізацію можна провести за відносно невеликі кошти. Якщо при цьому ретельно опрацювати семантичне ядро і для початку сконцентруватися на роботі з неконкурентними ключовими запитами, то перші значущі результати отримати можна буде вже через два-три місяці після початку робіт.

Переваги:

  • один з найдешевших джерел залучення клієнтів;
  • оптимізація сайту позитивно впливає на його конверсію і на інші джерела трафіку;
  • навіть зупинивши роботу, результат просування збережеться на тривалий час.

Недоліки:

  • часто значущих результатів необхідно чекати тривалий час;
  • незважаючи на те, що це один з найдешевших джерел залучення клієнтів, все одно іноді вимагає великих грошових вкладень;
  • залежність від пошукових систем (зміни алгоритмів можуть привести до різкого зниження відвідувачів);
  • складно проводити роботи самостійно - доведеться шукати підрядників, а також повністю контролювати роботи: тобто і платити гроші, і включатися в робочий процес;
  • часто занадто багато роботи - потрібно проводити великий обсяг робіт.

Чек лист для SEO просування інтернет-магазину дитячого одягу

Налаштування систем аналітики

На сайті повинен бути:

  • встановлений лічильник Google Analytics;
  • в системах аналітики налаштовані цілі;
  • налаштований Google Console.

Індексація сторінок в пошукових системах

  • перевірте індексацію сайту в Google;
  • в індексі пошукових систем не повинно бути копій сайту (наприклад: перевірити, чи закриті від індексації тестові домени);
  • серед виключених з індексу сторінок не повинно бути просуваються;
  • в індексі пошукових систем і на сайті не повинно бути дублів сторінок.

Технічні фактори

  • перевірте, чи коректно налаштований robots.txt;
  • перевірте, чи коректно налаштований файл sitemap.xml (карта сайту);
  • перевірте, як налаштовані канонічні сторінки;
  • перевірте, як налаштовані сторінок пагінацію;
  • на просувати сайті не повинно бути битих посилань;
  • на просувати сайті повинні бути відсутніми циклічні посилання;
  • не повинно бути зайвих редиректів;
  • повинні бути налаштовані заголовки Last Modified і If-Modified-Since;
  • повинні бути налаштовані ЧПУ (людино-зрозумілі урли);
  • повинні бути в URL не повинні використовуватися заголовні букви;
  • не повинно бути помилок сервера;
  • не повинно бути помилок верстці сайту;
  • на сайті повинна бути впроваджена мікророзмітки;
  • на сайті повинна бути впроваджена Open Graph розмітка;
  • швидкість завантаження сайту повинна бути висока;
  • сайт повинен мати адаптивний дизайн, мобільну версію або динамічну верстку;
  • на сайті повинен використовуватися атрибут rel = alternate, який вказує на відповідну мобільну версію сторінки;
  • сайт повинен коректно відображатися в різних браузерах;
  • сервер повинен витримувати навантаження;
  • перевірте розмітку локалізованих сторінок - на сторінках, що мають різні мовні версії, повинні бути вказані адреси всіх мовних версій з атрибутом rel = «alternate» hreflang = «x»;
  • на сайті, звичайно, ж не повинно бути вірусів і шкідливого коду;
  • документи не повинні важити не більше 10 МБ.

Внутрішня оптимізація сайту

  • перевірте оптимізацію title - він обов’язково повинен бути унікальним для кожної сторінки, 12 слів або 140 символів, основні ключі потрібно винести в початок;
  • перевірте оптимізацію мета-тега Description - довжина 60-200 символів;
  • перевірте заповнення тега Keywords;
  • перевірте оптимізацію заголовків H1, H2, H3;
  • розподіл посилального ваги на користь важливих сторінок;
  • перевірте, чи немає на сайті так званих «висячих вузлів».

«Висячі вузли» - це посилання через які статичну вагу витікає в нікуди, наприклад, кнопки лідогенераціі, активні кнопки для зв’язку, посилання на непросуваємі документи і pdf-файли);

  • на сайті повинні бути реалізовані «хлібні крихти» (рядок навігації);
  • на сайті повинна бути коректно зроблена внутрішня перелінковка контенту;
  • на сайті не повинно бути прихованого тексту;
  • перевірте назви зображень на сайті - назва файлу має бути осмисленим і відповідати змісту картинки (наприклад, «futbolka-eco-conception.jpg», а не «1111.jpg»);
  • у зображень повинні бути атрибути alt і title;
  • на всіх сторінках сайту з протоколом HTTPS весь контент повинен передаватися тільки по HTTPS протоколу.

Семантичне ядро і ключові слова

Багато в чому те, наскільки успішним буде просування інтернет-магазину дитячого одягу, залежить саме від ретельності опрацювання семантики. Збирати ключі потрібно відповідно до того, які товари ви продаєте. Можливо, ви вже намітили основні категорії інтернет-магазину - наприклад, одяг для новонароджених, дітей молодшого віку та дошкільнят, а також для школярів і підлітків. Тепер потрібно зібрати якомога більше запитів, релевантним цим категоріям товарів. Для цього можна використовувати Яндекс.Вордстат і Key Collector. З одержаних списків ключів потрібно буде виключити зайві запити, а ще залишилися - згрупувати за змістом і частотного.

Найбільш пріоритетні групи дозволять Вам опрацювати майбутню структуру інтернет-магазину і заздалегідь визначити ієрархію сторінок, а також те, які в кожному розділі будуть підкатегорії.На початковому етапі просування ми рекомендуємо зосередитися на середньо- і низькочастотних запитах з мінімальним рівнем конкуренції - отримати перші значущі результати по ним значно простіше, ніж по високочастотним.

Наші рекомендації по збору ключових слів :

  • ключові запити повинні бути зібрані з різних джерел;
  • повинні бути зібрані зібрані підказки в Яндекс і Google;
  • повинні бути зібрані враховані синоніми LSI-слова, частотні жаргонні вирази, помилки, скорочення або можливі варіанти назв;
  • семантичне ядро сайту має бути завжди актуальне (його періодично, не рідше раз на рік) потрібно оновлювати;
  • з семантичного ядра повинні бути виключені нецільові запити;
  • обов’язково повинна бути проведена кластеризація семантичного ядра - угруповання слів, які повинні просуватися на окремих сторінках;
  • всі ключові запити повинні бути поділені на інформаційні та комерційні.

Комерційні фактори оптимізації

  • опублікуйте на сайті інформацію про компанію;
  • додаванням детальної інформації про доставку та оплату;
  • не забудьте про клієнтську підтримку;
  • розмістіть дані про гарантійний термін і повернення товару;
  • не слід вказувати на сайті рекламу сторонніх веб-ресурсів;
  • розкажіть про акції та знижки;
  • також можна додати інформацію про можливості покупки товару в кредит;
  • пам’ятайте: чим більше асортимент товару на сайті, тим краще;
  • можливість перейти в корзину повинна бути з будь-якої сторінки;
  • розмістіть юридичні реквізити (ІПН / КПП / ОГРН);
  • опублікуйте ліцензії та сертифікати;
  • відкрийте доступ до реєстрації користувачів через соціальні мережі;
  • обов’язкова наявність https-протоколу (підписаного SSL-сертифіката);
  • для мультирегіональних сайтів необхідна опція «Населений пункт»;
  • електронна пошта повинна бути на власному домені.

На сайті потрібно вказати максимальну кількість варіантів зв’язку

  • онлайн-зв’язок (Skype, WhatsApp, Viber, Telegram тощо);
  • телефон - ідеально номер, який починається з 8-800 … (додати і в шапку, і в підвал / футер сайту);
  • онлайн консультант;
  • форма зворотного зв’язку;
  • опція «Замовити дзвінок / передзвонити мені» (додати в шапку сайту).

Оптимізація картки товару в інтернет-магазині дитячого одягу

Для будь-якого інтернет-магазину картка товару є однією з найважливіших сторінок. Оскільки саме тут відвідувачі приймають рішення про покупку, картка повинна містити якісні фотографії товару і як можна більш детальну інформацію про нього. Оскільки мова йде про дитячому одязі, особливу увагу слід приділити списку використовуваних у виробі матеріалів. Має сенс окремо підкреслити безпеку складу.

Що повинно бути в картці товару :

  • інформація про ціну і оплаті;
  • інформація про наявність товару;
  • інформація про терміни і вартість доставки товару;
  • докладний текстовий опис товару;
  • питання-відповідь про товар;
  • склад, матеріали;
  • відгуки та оцінки;
  • фотографії;
  • відео (хороша можливість унікалізації картки товару, якщо немає унікальних описів);
  • різноманітність варіантів заявок (корзина + швидке замовлення);
  • інформація про бренд / виробника;
  • можливість додати кожен товар в обране або поділитися ним в соціальних мережах.

Зовнішні чинники оптимізації сайту

  • на сайт повинні бути посилання з інших сайтів;
  • посилальна маса повинна бути не гірше, ніж у конкурентів;
  • всі посилання можна знайти в інструментах для веб-майстрів (всі посилання повинні бачити пошукові системи);
  • сторінки, з яких є посилання на ваш сайт, повинні бути проіндексовані пошуковими системами;
  • в анкор-листі повинен бути відсутнім спам;
  • не можна використовувати посилання з сайтів заборонених тематик або з підозрілими анкорами;
  • посилання з інших сайтів не повинні вести на неіснуючі сторінки;
  • користуйтеся безкоштовними способами отримання посилань;
  • користуйтеся соціальними сигналами і крауд-маркетингом;
  • повинні бути згадки бренду в інтернеті;
  • уникайте «лінкопомоек» і прихованих посилань на сайті;
  • уникайте посилань з АГС-сайтів і явних SEO-посилань.

Перевірте на наявність фільтрів пошукових систем

  • в Яндекс Вебмастер і Google Console немає попереджень;
  • немає афілійованих сайтів;
  • текст не перенасичені ключовими словами;
  • немає реклами або її небагато.

Регіональне просування

  • додайте сайт в довідник Google Мій Бізнес;
  • відкрийте доступність сторінок для робота незалежно від його IP - якщо на сайті налаштована геолокація, то різні версії контенту показуються в залежності від регіону користувача (наприклад, якщо робот зайшов на сайт з київської IP-адреси, то він може не проіндексувати контент для Львову) , тому необхідно зробити весь контент доступним для пошукових роботів;
  • використовуйте інструмент Geositemap (для Google можна згенерувати спеціальний файл у форматі KML, який буде вказувати точне місцезнаходження ваших філій - готовий файл необхідно помістити в кореневу папку сайту, а в sitemap.xml вказати посилання на нього);
  • додайте на сайт регіональні сторінки;
  • у відгуках і кейсах замовників вкажіть населені пункти;
  • додайте посилання на сайт з регіональних майданчиків.

Проаналізуйте поведінкові фактори, до яких відносять

  • відмови;
  • глибину перегляду сайту (кількість сторінок, відвіданих користувачем за сеанс);
  • час, проведений на сайті;
  • CTR на пошуку;
  • повернення на пошук і повернення на сайт з пошуку;
  • Шерінг в соціальні мережі.

Проведіть роботу над поліпшенням поведінкових факторів

  • сторінки входу повинні відповідати запиту;
  • визначте точки входу з високим показником відмов по цільових запитах, проаналізуйте їх і спробуйте знайти причину поганих показників;
  • час на сайті повинно бути не менше, ніж у конкурентів;
  • сніппети повинні бути привабливі;
  • основні блоки інформації потрібно розмістити на звичних місцях;
  • шрифти повинні легко читатися;
  • сайт потрібно адаптувати під мобільні пристрої.

Геосервіси і локальне просування

Це стратегія пошукової оптимізації, яка допомагає досягти високих позицій у видачі по геозалежних запитам - де уточнено місто, район або просто місце розташування користувача. Для локального просування буде потрібно:

  • зареєструвати сайт на Google My Business;
  • зробити віртуальний тур по вашому офісу і завантажити його на Google Maps;
  • зареєструвати сайт на 2GiS;
  • зареєструвати сайт на Maps.me;
  • зареєструватися в локальних каталогах, міських довідниках, тематичних агрегаторах;
  • «Засвітитися» на місцевих новинних сайтах;
  • включити геозапроси в Title і Description;
  • зробити правильну мікророзмітки сайту - в структурі сниппета вказати фізичну адресу організації, телефон з опцією швидкого дзвінка, рейтинг та відгуки про компанію;
  • врахувати гео-запити при складанні семантичного ядра;
  • створити контент для сайту згідно локальним запитам;
  • вказати адресу на сторінках в соцмережах.

Не хочете возитися з SEO самі? Замовте просування сайту в пошуковий системах у професіоналів!

Просування інтернет-магазину дитячого одягу в соцмережах (SMM)

Для інтернет-магазину дитячого одягу розкрутка в соціальних мережах може мати велике значення. Вся справа в тому, що в Інстаграмі, Фейсбуці є жіночі спільноти, присвячені дітям, в більшості своїй вкрай активні. Правильно збудовані комунікації в соцмережах як мінімум дозволять Вам підвищити лояльність цієї аудиторії, а можливо і залучити нових покупців в інтернет-магазин.

Переваги

  • величезна аудиторія;
  • легко знайти цільових користувачів;
  • простота ведення;
  • комунікація з аудиторією;
  • швидкий запуск.

Недоліки

  • велика конкуренція;
  • потрібна постійна активність і креативність;
  • зміни в алгоритмах можуть привести до різкого зниження показів ваших постів;
  • можливі видалення постів і блокування аккаунтів адміністрацією соцмереж (іноді без явних причин);
  • потрібне вміння спілкуватися онлайн і в будь-яких ситуаціях тримати себе в руках.

Чек-лист для підтримки акаунтів і просування проекту в соцмережах

Одноразово потрібно зробити:

  • зареєструватися і налаштувати акаунти в соцмережах.

Список соцмереж, рекомендованих для просування сайту:

Після створення спільноти (групи, сторінки, заходи, персональні акаунти) потрібно оформити наступні елементи:

  • Назва спільноти.
  • Аватар, обкладинка, мініатюра.
  • ID ідентифікатор URL.
  • Меню або верхній пост.
  • Виберіть (вони ж кнопки меню в FB).
  • Блок «Опис», «Інформація».
  • Фотографії, товари.
  • Відеозаписи.
  • Блок «Посилання» або «Подобається цій сторінці».
  • «Заходи» і «Найближчі заходи».
  • «Обговорення» або «Нотатки».
  • Публікації відвідувачів, відгуки.
  • Аудіозаписи (якщо вони передбачені).
  • Документи (якщо вони передбачені).

Щоб заощадити час на публікацію контенту з сайту в соціальні мережі, налаштуйте для обраної групи через RSS за допомогою спеціальних сервісів. Не знаєте, як? Звертайтеся, наші фахівці допоможуть Вам в цьому.

Щодня потрібно:

  • перевіряти коментарі;
  • перевіряти повідомлення в спільнотах і особисті повідомлення;
  • публікувати пости або перевіряти, чи всі пости опубліковані через Автопублікація;
  • публікувати історії або перевіряти, чи всі історії опубліковані через Автопублікація.

Щотижня потрібно:

  • складати контент-план;
  • складати ТЗ і визначати завдання для дизайнера, фотографа, відеооператора, копірайтера;
  • аналізувати статистику і підводити підсумки;
  • моніторити конкурентів, вивчати тренди і інтереси цільової аудиторії.

Варіанти контенту для соцмереж

  • питання, опитування;
  • анонси статей чи новин, посилання з яких ведуть на сайт;
  • лонгріди (довгі експертні статті);
  • особисті думки по темі (2-3 абзаци);
  • графіка, інфографіка, візуалізація цитат;
  • відео, live-трансляції, інтерв’ю;
  • подкасти, аудіо-інтерв’ю;
  • новини галузі, експертні думки;
  • цитати лідерів думок галузі;
  • обігрування трендів;
  • тематичний гумор;
  • історичні довідки і футурістіка;
  • і т.п.

Варіанти залучення передплатників (платні і безкоштовні)

  • френдинг / інвайтінг;
  • статистичні веб-елементи (віджети, автопідпису);
  • динамічні веб-елементи (гостьовий контент);
  • робота над індексацією контенту (унікальність + слова з семантичного ядра в кожному елементі title;
  • хештег (не більше 5 штук на пост для Facebook);
  • інтеграція з бізнес-процесами;
  • залучення лідерів думок;
  • інтеграція з offline;
  • розміщення на поліграфічних носіях;
  • максимізація активності;
  • проведення конкурсів;
  • залучення партнерів;
  • контент-маркетинг;
  • синергетичний ефект (використання перерахованих способів одночасно);
  • таргетована реклама (найбільш швидкий і «білий» спосіб);
  • рекламні посіви (в партнерських спільнотах або у лідерів думок)
  • реклама в додатках.

Таргетована реклама в соціальних мережах

Використовуйте для просування бізнесу можливості таргетованої реклами. Таргетована реклама - це спосіб онлайн-реклами, в якому використовуються методи і налаштування пошуку цільової аудиторії відповідно до заданих параметрів (характеристиками і інтересами) людей, які можуть зацікавитися рекламованим товаром або послугою.

За допомогою таргетированной реклами в соціальних мережах можна вирішувати такі завдання :

  • отримувати ліди;
  • отримувати передплатників в свої спільноти;
  • збільшувати трафік на сайт / блог / Лендінг (обов’язково використовувати utm-мітки);
  • домагатися великих охватов для публікацій;
  • збільшувати «обізнаність» про бренд, продукт, заході;
  • приводити потенційних покупців в офлайнові точки (магазини, шоу-руми …);
  • ініціювати діалоги в месенджері Facebook.

Інші способи просування інтернет-магазину дитячого одягу в усьому пошуковому просторі (SSO)

Сучасні тенденції говорять про те, що зараз просувати сайт тільки в пошуковій видачі недостатньо - потрібно працювати з усім пошуковим простором: приводити користувачів з самих різних зовнішніх майданчиків, залучати нову аудиторію, збирати клієнтську базу і взаємодіяти з нею.

Для просування і розкрутки інтернет-магазину дитячого одягу необхідно розглянути наступні варіанти :

  • агрегатори, маркетплейси і Класифайди (Rozetka, Prom, Olx, Besplatka і ін.);
  • сайти-відгуків;
  • сайти з оголошеннями (наприклад, той самий Olx);
  • Google-мапи;
  • GoogleБізнес;
  • інформаційні ресурси.

Для інтернет-магазину дитячого одягу маркетплейси - товарні агрегатори на зразок Rozetka та Prom - можуть стати одним з головних джерел продажів і простим способом заявити про себе багатомільйонній аудиторії, особливо коли мова йде про початкові етапи просування.

Зв’яжіться з нами і ми підберемо для вашого сайту зовнішні майданчики і організуємо просування на них.

Просування інтернет-магазину дитячого одягу за допомогою контент-маркетингу

Для інтернет-магазину дитячого одягу найочевидніший інструмент контент-маркетингу - це блог на власному сайті. Для онлайн-видання, присвяченого дитячому одязі, існує нескінченна кількість тем, на які можна писати статті, щоб отримувати на них трафік з пошукових систем. Підглянути хороші приклади таких матеріалів можна, наприклад, у Wildberries Style Magazine або в «Модному блозі» Ламоди, де публікуються статті з добірками товарів з інтернет-магазину. Також включити в стратегію контент-маркетингу можна і сторонні майданчики, наприклад, соціальні мережі, якими користується ваша аудиторія - Інстаграм, Фейсбук, - а також YouTube, якщо ви збираєтеся займатися відеоконтентом.

Переваги:

  • дає більше точок дотику з вашим бізнесом в онлайні;
  • залучає нові додаткові джерела трафіку на ваш сайт;
  • якість трафіку буде вище - він стане більш цільовим;
  • збільшує охоплення нової аудиторії;
  • росте впізнаваність бренду;
  • підвищується лояльність і довіру до бренду, зміцнюється статус експерта;
  • підвищується залученість;
  • підкреслюється експертність, росте репутація ;
  • стимулює зростання продажів;
  • стимулює зростання LTV;
  • природним чином зростає посилальна маса, поліпшуються поведінкові фактори;
  • навіть при зупинці роботи над сайтом, результат просування зберігається на тривалий час.

Недоліки:

  • виробництво і поширення контенту вимагає великих трудових витрат і грошових вкладень;
  • неможливо отримати блискавичний ефект.

Чек лист для розкрутки інтернет-магазину дитячого одягу за допомогою контент-маркетингу

  • Проведіть дослідження ринку, аналіз конкурентів і цільової аудиторії. Зберіть інформацію про те, як саме вони працюють з контентом? На яких майданчиках і що саме публікують, в якій кількості і з якою періодичністю? На які теми пишуть статті?
  • Зробіть аналіз пошукових запитів користувачів, пов’язаних з вашим сайтом. Зберіть інформаційні ключові слова, згрупуйте їх і сформулюйте теми статей.
  • Проведіть «мозковий штурм» зі збору ідей для контенту. Фільтрувати зібрані ідеї.
  • Визначтеся з форматом контенту для просування сайту. Варіанти можуть бути такі: статті, новини, email-розсилки, фото, відео, подкасти, пости в соцмережах і ін.
  • Див. 20 ідей, як придумати теми для статей .
  • На базі аналізу конкурентів, ключових запитів і «мозкового штурму» розробіть контент-план. Див. Навіщо потрібен контент-план і як з ним працювати .
  • Створіть на сайті блог (інформаційний розділ зі статтями).
  • Додайте розділ «Питання-відповідь».
  • Зробіть тегованих сторінки.
  • Викладіть приклади ваших робіт, портфоліо.
  • Створюйте запланований контент самостійно або віддайте його на аутсорсинг - замовити контент у професіоналів .
  • Регулярно публікуйте контент.
  • Весь контент правильно форматуйте.
  • Використовуйте фотографії в контенті.
  • Створюйте інфографіку.
  • У текстах не повинно бути граматичних і орфографічних помилок.
  • Всі тексти повинні бути унікальними.
  • Не забудьте про можливість додати сторінку в закладки і поділитися нею.
  • Аналізуйте статистику, моніторите ефективність просування і при необхідності змінюйте стратегію просування.

Варіанти форматів матеріалів

  • статті;
  • Новини;
  • Відео-відгуки клієнтів;
  • Розділ: Питання-відповідь (FAQ);
  • Покрокові майстер-класи з самостійного проведення якихось робіт;
  • Огляди та порівняння;
  • гайди;
  • «Внутрішня кухня»: фото і відео робочого процесу з коментарями;
  • Історії замовників;
  • Онлайн навчання;
  • Інтерв’ю з експертами вашої області;
  • Коментування на сторонніх ресурсах;
  • Електронні листи;
  • та ін.

Варіанти промоутування контенту, куди його можна поширювати

  • соціальні мережі - створення власних груп або сторінок, а також використання інших для поширення потрібної Вам інформації
  • email-розсилки;
  • пости в тематичних блогах;
  • розсилання електронних листів по вашій тематиці;
  • профільні інтернет-портали.

Наше агентство має великий професійно займається . Зв’яжіться з нами і ми підберемо для вашого проекту стратегію контент-просування і створимо контент просуваємо сайти за допомогою контент-маркетингу .

Просування інтернет-магазину дитячого одягу з помощьюв інтернеті

Контекстна реклама (від лат. Contextus - «зв’язок») - це різновид інтернет-реклами, яка показує користувачеві різні оголошення (відеоролики, графіку, текст) відповідно до його пошуковими запитами або поведінкою в Мережі. Така реклама має персоналізований характер і має високу ймовірність відгуку. Вона часто зустрічається в пошукових системах, на сайтах, в мобільних додатках для смартфонів і на інших ресурсах. Детальніше…

Для запуску контекстної реклами необхідно зареєструватися в системі Google Ads, провести налаштування рекламних кампаній, поповнити рахунок і запустити. Після чого оголошення будуть (якщо все зроблено правильно) показуватися цільовій аудиторії.

Переваги:

  • швидкі результати;
  • порівняно простий запуск.

Недоліки:

  • при припиненні оплати відразу зупиняються і заявки;
  • вимагає постійної оптимізації;
  • є шанс не окупити вкладені в рекламу кошти.

Чек лист для настройки контекстної реклами

Підготовчий етап

  • Встановіть лічильник Google Analytics і налаштуйте цілі для відстеження ефективності рекламних кампаній
  • Зв’яжіть свої акаунти AdWords і Analytics.
  • Якщо замовлення надходять в основному з телефонних дзвінків, підключіть колл-трекінг.
  • Створіть окремі посадкові реклами, для кожної категорії послуг.
  • Зберіть семантичне ядро.
  • Не забудьте відібрати мінус-слова.

Налаштування рекламної кампанії

  • Продумайте структуру рекламних кампаній.
  • Налаштуйте окремо Пошукові і кампанії для Рекламних мереж.
  • Налаштуйте тимчасової, мовної та географічний таргетинг.
  • Заповніть візитку (адреса, номер телефону та години роботи).
  • Додайте швидкі посилання.
  • Додайте UTM-мітки до посилань в оголошеннях.
  • Додайте до кожної рекламної кампанії лічильник Метрики.
  • Увімкніть розмітку посилань для Метрики.
  • При необхідності налаштуйте ретаргетінг, ремаркетинг в AdWords, а також додаткові види таргетингу в КМС Google.
  • Створіть оголошення.
  • Виберіть стратегію рекламної кампанії і налаштуйте ставки.
  • Автоматизуйте компанію: додайте UTM-мітки, крос-мінусацію на рівні кампаній.
  • Вивчіть безкоштовні інструменти автоматизації, які пропонують AdWords.

Зв’яжіться з нами і ми проведемо аудит ваших рекламних кампаній і налаштуємо нові.

Сподіваємося, що цей список допоможе Вам на початковому етапі просування вашого сайту. Варто зауважити, що сьогодні існує безліч варіантів просування, в яких складно розібратися самостійно і потрібні спеціальні навички, тому за більш глибоким і повним просуванням сайту краще звертатися до професіоналів.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Пошуковий маркетинг (SEO) надає більш істотний вплив на збільшення продажів в магазинах, ніж демонстраційна реклама (фактично це вплив в три рази більше).