Прискорення сайту: так це необхідно

Липень 8, 2020 | Блог | Прискорення сайту

Уже кілька років тема важливості прискорення сайту досить актуальна, якщо не сказати гаряча. Ми вирішили розібратися, а чи так необхідно поліпшення даного показника. У статті описані 8 вагомих причин необхідності мати швидкий сайт для бізнесу. Як бонус, розповімо про кращий інструмент для визначення часу завантаження веб-сторінок і всього ресурсу.

Зазвичай за прискоренням сайту до фахівців звертаються тоді, коли рівень збитків вже досяг таких цифр, які ігнорувати просто неможливо. Але як зрозуміти, що на вашому веб-сайті необхідно усунути гальмування - може він і так швидкий? І що дає прискорення інтернет-ресурсу? Про це розповімо в статті - і заодно підкажемо, як перевірити, чи повільний у вас сайт.

Швидкий сайт = високий дохід

Перша і гостро хвилюча причина для прискорення веб-сайту - збільшення прибутку. Але про це ми вже розповіли в іншій статті.

Прочитавши її, ви дізнаєтеся, про вплив швидкого завантаження веб-сторінок на конверсію і про експерименти, які підтверджують необхідність поліпшення показника швидкості.

Повільний сайт вбиває SEO

Здавалося б, уже не потрібно доводити, що прискорення сайту - необхідний процес, зокрема, для успішного SEO. І сеошники, уважно стежать за всіма ініціативами пошукових систем, вже давно записали цей пункт в шаблон технічного аудиту. Але давайте розберемося детальніше.

SEO або Search Engine Optimization - це просування сайту на перші позиції в пошукових системах по певних цільових запитах. Чим сайт вище в пошуковій видачі, тим краще його відвідуваність. Але якщо веб-сайт повільний, то, наприклад, той же Google знижує релевантність веб-сторінок. Це, звичайно, впливає на ранжування сайту в списку пошуку. Іншими словами, веб-ресурс впаде на нижні рядки в пошуковій видачі.

Більше швидкості - більше реклами

Якщо ви володієте інформаційним веб-сайтом, то вам точно хочеться розміщувати якомога більше рекламних оголошень. Так ось, прискорення сайту дозволяє безболісно збільшити їх кількість, що, звичайно, призведе до зростання вашого прибутку.

Репутація сайту

Згадайте, як ви заходите в якийсь інтернет-магазин, знайомитеся з асортиментом. А перехід з категорії в категорію здається вічністю. Раз у раз щось пригальмовує, і якось випаровується бажання купувати у компанії з таким сайтом.

Або ще гірше - ви вже додали всі бажані товари в кошик і готові віддати свої гроші за них, але платіжна система «застрягла», і процес з оплатою нікуди не просувається. Що відразу хочеться зробити? Вірно - піти до конкурентів і замовити все там.

Географічне розміщення сайту

Ви напевно помічали, що закордонні веб-сайти працюють повільніше наших. Вся справа в тому, що великі відстані для передачі сигналу призводять до затримки, причому на кожен запит. Для неоптимізованого сайту, на який може надходити сотні запитів, це вирок. Просто неможливо буде нормально користуватися сайтом далеко від його місця проживання.

Зміна хостингу - не панацея

У план прискорення сайту зазвичай входить пункт про перехід на інший хостинг. Але буває і так, що проблема не в останньому - сайт гальмує через свій код. Тоді потрібно знайти ділянку, яка уповільнює роботу веб-ресурсу, і змінити її, а не компенсувати гальмуючий відрізок коду залізом (сервером).

Мобільні пристрої на чолі

Статистика свідчить, що більше половини користувачів виходять в інтернет за допомогою мобільних пристроїв. У деяких з них навіть немає ноутбука або персонального комп'ютера. Що це означає? Мобільна аудиторія може використовувати повільні процесори або канали для передачі трафіку, що гальмує завантаження сайту.

І все ж, людина зі смартфоном або планшетом в руках чекає не меншій швидкості завантаження сайту, ніж на персональному комп'ютері з провідним інтернетом. Що робити? Правильно - розробити або прискорити мобільну версію сайту. Без цього виграти битву за клієнта неможливо.

Лояльність користувачів

Якщо сайт швидкий, його сторінки завантажуються моментально - оком, може, і встигаєш моргнути, але не більше - на інтернет-ресурсі хочеться затриматися подовше. Не важливо, інформаційний портал це або інтернет-магазин: однаково приємно читати одну статтю за одною або вибирати товари. І, відповідно, на такий сайт хочеться повертатися. Саме він буде доданий в закладки.

Як перевірити швидкість сайту?

Що ж, з користю або навіть необхідністю прискорення інтернет-ресурсу все ясно. Тепер оцінимо ситуацію з конкретним сайтом - наприклад, з вашим. Почнемо з показників, які потрібно виміряти:

  • Час завантаження сторінки (Load time). Норма - 2-3 секунди.
  • Початок рендеринга (Start render). Норма - менше 1 секунди.
  • Час інтерактивності (Time to interactive). Норма - до 2 секунд.

Тепер до інструментів, за допомогою яких можна отримати метрики. Перший номер - вимірювач швидкості навіть не всієї, а всього світу - WebPageTest Патрика Міна. Це професійний «мультитул» використовувала навіть сама компанія Google. Він дозволяє емулювати проведення тесту з різних країн, з використанням багатьох браузерів і мобільних пристроїв, що дуже важливо. До речі, саме Патрік і закріпив в світі Digital поняття основних метрик швидкості.

Другий варіант - Google Analytics. За допомогою цього сервісу ви отримаєте об'єктивні дані про швидкість завантаження сторінок.

Тепер ви знаєте 8 причин для прискорення сайту. Можна зважувати «за» і «проти», відправляти інтернет-ресурс на перевірку і виходити на новий рівень інтернет-бізнесу.

Хочете прискорити сайт?

Залиште заявку і отримаєте аудит і індивідуальну комерційну пропозицію щодо прискорення вашого сайту БЕЗКОШТОВНО.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Так, алгоритми змінюються, але це було б ще півбіди. Погано те, що іноді вони раптово змінюються, ось у чому фокус!