Професійний аудит юзабіліті сайту

Аналіз по 50+ критеріям оцінки зручності для користувачів. Знайдемо проблеми в інтерфейсі сайту. Усунемо помилки. Збільшимо конверсію. Підвищемо комерційну віддачу сайту. Професійно тестуємо бізнес-сайти, інтернет-магазини, Лендінги, корпоративні портали, сайт-візитки і вітрини.

Як виконуємо аудит

Ретельно аналізуємо сайт на предмет зручності для користувачів. Перевірка зачіпає дизайн, функціонал, контент, технічні параметри веб-ресурсу.

Застосовуємо командний підхід. Аудит виконують фахівці з компетенціями в наступних областях: веб-розробка, дизайн, верстка, інтернет-маркетинг, SEO.

Навіщо потрібен юзабіліті-аудит?

Будь-який сайт потребує професійного юзабіліті-аналізі. Він виявляє помилки і пропонує поліпшення, що гарантують зростання відвідуваності, конверсії і позицій в пошуку.

Аудит юзабіліті вирішує такі проблеми:

  • Сайт погано просувається.
  • Високий відсоток відмов (користувачі швидко йдуть з сайту).
  • Низькі продажу.
  • Недостатня відвідуваність.
  • Застарілий дизайн.
  • Клієнти скаржаться на незручність ресурсу.

Тестування незамінне у випадках, коли:

  • Потрібно порівняти і вибрати найбільш ефективне рішення з двох або декількох інтерфейсів;
  • Новий сайт готується до запуску, і потрібно перевірити його на відповідність сучасним вимогам;
  • Необхідно привести ресурс у відповідність з конкретними KPI;
  • Оцінити зручність інтерфейсу для різних категорій користувачів.

Що входить в послугу

Для тестування юзабіліті використовується вичерпний чек-лист. Він дозволяє оцінювати сайт за всіма основними і приватним параметрам, що впливає на призначене для користувача поведінку і конверсію.

Що аналізуємо:

  1. Доступність сайту.
  2. Загальний вигляд.
  3. Відповідність ЦА і конкурентного оточення.
  4. Логіка інтерфейсу.
  5. Стиль оформлення.
  6. Призначений для користувача функціонал.
  7. Доступність інформації.
  8. Ефективність дій на сайті.
  9. Відповідність правилам веб-дизайну.
  10. Якість і оформлення контенту.
  11. Структура і зручність навігації.
  12. Адаптивність.
  13. Швидкість завантаження.
  14. Базові SEO-параметри.
  15. Платіжний функціонал.

Аудиту піддаються як ключові сторінки (головна, основні розділи), так і картки товарів, інформаційні сторінки сайту. Тестування виробляємо з різних пристроїв. Аналізуємо дані систем аналітики.

Що ви отримаєте в результаті аудиту?

Результат аудиту - докладний звіт, що містить:

  • повний опис виявлених помилок і недоліків, що вимагають виправлення;
  • експертні рекомендації щодо поліпшення дизайну, функціоналу, контенту, технічної частини;
  • готове технічне завдання * на доопрацювання по сайту.
  • ТЗ за підсумками аудиту містить докладний перелік робіт, необхідних для просування і підвищення продажів з сайту.

При замовленні аудиту ви отримаєте вичерпні консультації експертів щодо поліпшення веб-ресурсу. Відповімо на всі питання простою доступною мовою!

Ви можете виконати доопрацювання самостійно або довірити їх фахівцям SEOFox.

Вартість юзабіліті-аудиту

Ціна аудиту залежить від кількості сторінок на сайті. Чим більше сайт - тим більш трудомісткий аналіз.

Невеликий сайт (до 100 сторінок) від 5 000 грн.

Середній сайт (до 500 сторінок) від 8 000 грн.

Великий сайт (понад 500 сторінок) від 15 000 грн.

Юзабіліті-аудит - це інвестиція з гарантованою прибутковістю у вигляді зростання популярності і продажів вашого бізнесу.

Це може бути важливо

Поки ісеують пошукові системи, SEO буде залишатися головним каналом по залученню клієнтів.