SEO, оптимізація, просування сайту: що це і кому потрібно?

Червень 24, 2021 | Блог | Просування сайту,SEO

Бізнесу читати довгі простирадла не хочеться. Йому треба гроші заробляти. Тому коротко і просто закриваємо цю тему.

Кому потрібна пошукова оптимізація?

  1. У Вас є сайт. На сайті багато сторінок, а якщо подумати про структуру ваших послуг або товарів, то може бути ще більше, але Вам лінь їх робити в даний момент.
  2. У Вас є той, хто займається сайтом і готовий робити ці нові сторінки або виправляти старі.
  3. У Вас достатньо грошей, щоб розуміти, що заплативши менше ви в підсумку заплатите двічі або тричі - або грошима, або недоодержаними продажами.
  4. Ваші конкуренти отримують замовлення від відвідувачів сайту з пошуку.

Якщо чогось з чотирьох немає, SEO Вам не потрібно.

Чи можна збільшити пошуковий трафік, нічого не змінюючи на сайті?

Ні.

Як зрозуміти, що мене обманює агентство, яке пропонує SEO?

Ніяк. Я ось ніколи не зможу зрозуміти, обманює мене технік по ремонту телевізорів. Я орієнтуюся на результат за прийнятну для мене ціну. Або телевізор працює, або ні.

Який результат буде через два місяці після початку робіт?

Якщо сайт не був повним відстоєм з точки зору SEO, то ніякої.

Навіщо платити за SEO, якщо є контекст?

Навіщо їсти ложкою, якщо є вилка? Або ви використовуєте всі можливості залучення клієнтів, або шкребе по денця.

Лицарі в білому кажуть, що SEO - зло, обман споживача і спам.

І ви говорите, що у Вас 25 см. А ваші конкуренти будуть збирати ліди з пошуку. Ну, і спам, як і створення сторінок під неіснуючі товари і послуги давно не актуальні.

Лицарі в білому кажуть, що є вони, а є погані сеошники, які тільки гроші беруть і нічого не роблять.

Див. Вище. Якщо нічого не змінюється на сайті, то SEO Вам не потрібно. Роботи по оптимізації сьогодні настільки регламентовані, що якість конкретного фахівця майже не грає ролі, якщо сайт не оптимізувався раніше.

Як оцінити якість конкретного оптимізатора?

Ніяк. Це питання віри, як при покупці салату в супермаркеті. Або ви насититеся і отримаєте задоволення, або будете блювати половину ночі в туалеті - за ваші гроші. Чи не довіряєте, не беріть.

Якщо у оптимізатора багато вдалих кейсів - про що це говорить?

Це говорить про те, що у нього є час їх публікувати. Почитайте про помилку збитого льотчика. На кожен вдалий кейс завжди є десяток невдалих, про які ніхто не розповідає.

Ми робимо SEO три роки і результат ніякий.

Може, не треба себе більше мучити? Я б повісився, даючи рекламу на радіо і не маючи продажів з цього каналу три роки. Найчастіше у таких клієнтів проблема не з SEO, а з веденням їх бізнесу.

Я сам зроблю SEO краще будь-якого оптимізатора!

Ні. Я можу поміняти унітаз, але краще довірю це досвідченому сантехніку, заощадивши час і гроші.

SEO померло як канал.

Поки є пошук, є і відвідувачі з нього.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Пошуковий маркетинг (SEO) надає більш істотний вплив на збільшення продажів в магазинах, ніж демонстраційна реклама (фактично це вплив в три рази більше).