SEO-тексти або LSI-тексти? Що ефективніше для просування сайту

Липень 8, 2020 | Блог | Контент-маркетинг,SEO

Навколо LSI-копірайтингу занадто багато неясного. Чи корисний він чи це просто маркетингова фішка райтерів? Чи потрібен він саме вам? Чи варто за нього переплачувати? Що краще - LSI або SEO? Щоб знайти відповіді на ці питання, доведеться розібратися, що таке LSI-копірайтинг, ніж він хороший і чим поганий.

Чим ближче ваш сайт до вершини в пошуковій системі, тим краще він виконує свою задачу. Не так давно просунути ресурс на перші позиції можна було, використовуючи SEO-тексти. Однак останнім часом цей спосіб поступився першістю LSI-копірайтингу. Спори фахівців про ефективність цих двох методів не вщухають досі. Так що все-таки краще, що віддати перевагу - SEO або LSI? Щоб розібратися, треба для початку зрозуміти, що таке LSI тексти.

Що таке LSI-копірайтинг

LSI-копірайтинг - метод написання текстів, що допомагає сайту швидко потрапити в топ видачі і надовго там залишитися.

Подібні статті завжди містять два типи ключів: релевантні і синонімічні. Перші відповідають формулюванні теми, допомагаючи пошуковику зрозуміти, про що йде мова. Другі - синоніми основного ключового слова - потрібні для залучення на сайт якомога більшої кількості користувачів.

Як це працює

Місце сайту в пошуковій видачі визначають спеціальні алгоритми пошукових систем. Кілька років тому положення ресурсу залежало від ключових слів і запитів. Цим активно користувалися SEO-фахівці: вони заповнювали тексти ключовими словами, не дуже корисними читачеві.

В результаті, творці пошукових систем поміняли алгоритми ранжирування на нові, що працюють на основі латентного семантичного аналізу (LSA). LSI, він же латентна семантична ідентифікація - це використання LSA для пошуку корисних і якісних текстів. Таким чином, LSI-текст це той, який відповідає вимогам LSA-алгоритму. Така стаття корисна користувачеві, легко читається і «подобається» пошуковикам.

Відмінності від SEO-копірайтингу

Нові підходи пошукачів до ранжирування привели до того, що велика кількість ключових слів перестав працювати. SEO-тексти втратили свою ефективність. Щоб повною мірою оцінити відмінності від LSI, подивіться сюди:

Різниця в формуванні завдання копірайтеру:

SEO-текст. Написати статтю з ключовими словами. Потрібно дотримуватись вимог по щільності, розміщувати ключі рівномірно.
LSI-текст. Цілком розглянути проблему, приділити увагу всім тематичним нюансам і аспектам.

Різниця в наданні мети тексту

SEO-текст. Отримати текст з потрібними фразами. Для кожної визначається кількість входжень (один, три, п'ять).
LSI-текст. Відповісти на всі питання користувача, який зробив пошукової запит.

Різниця в розташування ключових слів

SEO-текст. Обов'язково в заголовку, короткий зміст, першому-другому абзацах.
LSI-текст. Де завгодно, головне - щоб вписувалося за змістом.

Різниця в оформленні текстів

SEO-текст. Неважливо.
LSI-текст. Необхідно.

Різниця в оцінці якості тексту SEO-текст. Обов'язково висока унікальність, певна щільність входжень, суворе дотримання зокрема (необхідної кількості) ключів.
LSI-текст. Читабельність, корисність інформації, легкість сприйняття.

Різниця в обсязі тексту (кількість знаків без пробілів)

SEO-текст. Приблизно 2000-2500.
LSI-текст. Граничних обмежень немає, головне - розкрити тему. Зазвичай потрібно мінімум 5 тисяч.

Додамо, що LSI-копірайтинг, на відміну від SEO, використовує в текстах «хвости». Так називають довгі ключові фрази, які люди вводять в пошуковий рядок. Шукають інформацію за такими запитами рідко, пару раз на місяць. Однак в LSI-тексті подібних фраз багато просто в силу його специфіки. А значить, все, хто шукають відомості з цих питань, побачать вашу статтю в ТОП-10 пошукової системи.

Плюси і мінуси LSI текстів

Переваги такого способу написання очевидні:

Простіше завоювати довіру пошукової системи. Завдяки синонімів, тематичним фразам і термінам, інформативність підвищується. Чим вище цей показник в тексті, тим більше він «подобається» пошуковому роботу.
Корисна стаття привертає користувача. Людина знаходить відповіді на питання, читає потрібні йому відомості, дізнається нове. Контент потрібно структурувати, тобто, розділити на частини, виділити абзаци, зробити підзаголовки. Тоді текст сприймається простіше, його хочеться читати. В результаті клієнт довше залишається на сайті.
Більше шансів потрапити на першу сторінку пошукових результатів. Споживач швидше знаходить сайт з такими статтями. Це сприяє збільшенню продажів.
Сторінку не підпадає під фільтри і не розпізнається пошуковим роботом як спам. Системи налаштовані на блокування і відсіювання непотрібних статей - з великою кількістю ключів, але малою часткою інформації по суті.
З'явиться більше посилань і репоста. Якщо стаття подобається, нею будуть частіше ділитися.

Якщо вам такий метод здається ідеальним, доведеться вас розчарувати. У нього є і свої недоліки.

У таких статтях не працюють іносказання, іронія і сарказм. Пошукова система сприйме їх як не відповідають темі і опустить текст нижче. Неможливо написати подібний текст, не розбираючись в темі. Ця робота вимагає великого словникового запасу і певного досвіду. LSI-текст не буває коротким.

LSI-копірайтинг далекий від ідеалу, але його особливості допомагають поліпшити матеріали сайту і уникнути санкцій пошукових систем за Переспа. З такими текстами ваш web-ресурс не тільки вийде в ТОП-10 видачі пошукових систем Google або Яндекс, але і залишиться там надовго - навіть якщо ви скоротите витрати на інші методи просування.

Потрібно просування сайту або інтернет-магазину?

Залиште заявку і отримаєте аудит і індивідуальну комерційну пропозицію по просуванню вашого сайту БЕЗКОШТОВНО.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Поки ісеують пошукові системи, SEO буде залишатися головним каналом по залученню клієнтів.