Що краще: сторінка в соціальних мережах або свій сайт?

Травень 17, 2021 | Блог | Створення сайту

Підприємці-початківці, стартапери та навіть досвідчені бізнесмени, які вирішили перейти в онлайн, часто задаються питанням: де краще просувати проект - на сторінці в соцмережах або власному сайті? Потрібно і те, і інше або досить чогось одного? Ми розглянули плюси і мінуси кожного рішення.

Переваги свого сайту:

Ваш сайт - ваша власність

Доменне ім'я належить тільки вам: це означає, що ризик втратити його набагато менше, головне, вчасно продовжувати. Сторінку в соцмережі можуть заблокувати, зламати, підробити, тоді як з сайтом це менш імовірно.

Інтеграція зі сторонніми сервісами

До сайту можна підключити CRM-систему, «1C», інтернет-магазин і безліч інших сервісів, які роблять роботу з клієнтами більш ефективною.

Багато можливостей для просування

Сайт можна просувати за допомогою контекстної реклами, SEO-оптимізації, реклами в розсилках і мобільних додатках, а ще зареєструвати на картах Google, в спеціалізованих каталогах або базах.

Глибокий аналіз аудиторії

Для веб-аналітики є багато ефективних інструментів: наприклад, Google Analytics дає більш детальну статистику, ніж рекламні кабінети Instagram та Facebook, що аналізують соцмережі.

Сайт - це солідно і надійно

Сайт підкреслює статус організації і викликає довіру користувачів. Коли людина заходить на ваш сайт, його не відволікає чужа реклама, як в соцмережах.

Мінуси свого сайту:

Сайт - справа витратна

Для створення і розвитку сайту потрібні фінансові вкладення і час. Оплата домену та хостингу - лише невелика частина витрат. Сайт потребує постійного просуванні, інакше його ніхто не побачить, і він не буде приносити продажів.

Технічно це складніше

Запуск сайту - більш складний і тривалий процес, ніж створення сторінки в соцмережах. Якщо захочете зробити щось масштабне, додати нові функції, поміняти структуру - доведеться або довго розбиратися самому, або залучати професіонала.

Хороші новини - можна почати навіть без знань в програмуванні і безкоштовно зробити сайт на Конструкторі сайтів або за допомогою спеціалістів.

Ці послуги не вимагають технічних навичок, а в деталях ви зможете розібратися пізніше, у міру розвитку проекту.

Переваги сторінки в соціальній мережі:

Низький поріг входу

Створити сторінку в соціальній мережі може кожен - для цього не потрібні навички програмування і фінансові вкладення.

Швидкий старт

У соцмережах звичний інтерфейс, тому розібратися зі створенням спільноти не складе труднощів. До того ж всі клієнти вже тут: почніть вести себе активно, і скоро досягнете перших результатів.

Можна почати з вашого кола спілкування

Для початку запросіть в вашу групу друзів, знайомих, створіть дружню атмосферу. А ще користувачі можуть самі вас рекламувати, розповідаючи про вас в Сторіс або своєму профілі.

Вірусний

Побачивши чіпляє корисний пост у вас на сторінці, передплатники поділяться ним з друзями, і так про нього дізнаються більше людей. Це потенційно нові передплатники для вашого облікового запису, а значить, і нові клієнти.

Миттєвий зворотній зв'язок

У соцмережах можна безпосередньо отримувати зворотний зв'язок через коментарі та приватні повідомлення. Передплатники читають, бачать і чують представників компанії.

Мінуси соціальної мережі:

Залежність від майданчика

Оскільки аккаунт належить не вам, а соціальної мережі, є ризик його втрати. Вашу сторінку можуть з різних причин заблокувати, а ви тільки втратите час і гроші, вкладені в розвиток проекту.

Складність для B2B

Навряд чи потенційний партнер або інвестор буде шукати колег в соціальних мережах. Тут перевагою буде наявність сайту.

Висока конкуренція і шаблонність

Поріг входу на платформу дуже низький, сторінок багато і серед них легко загубитися, а типовий інтерфейс взагалі стирає будь-які відмінності між акаунтами.

Що ж вибрати: сайт або соцмережа?

Все залежить від вас і вашого бізнесу. Залежно від стадії розвитку проекту - можуть бути ефективними різні рішення.

Вам підійде сайт, якщо ви:

  • велика організація або плануєте розширення бізнесу;
  • працюєте в сфері B2B, тобто співпрацюєте з іншими компаніями;
  • ваша цільова аудиторія не проводить багато часу в соціальних мережах;
  • вам необхідна широка функціональність при продажу товарів і послуг.

Сторінки в соціальних мережах буде досить:

  • тим, хто поки не готовий вкладати великі гроші в розвиток сайту;
  • тим, чия цільова аудиторія активно користується соціальними мережами;
  • тим, чиї клієнти шукають і замовляють товари переважно в соціальних мережах;
  • індивідуальним підприємцям, яким не потрібні особливі умови для реалізації товарів і послуг.

Однак, якщо у вас є і сайт, і спільнота, ви максимально захищені. Адже якщо соцмережа закриється, ви втратите тільки один з інструментів просування, а не весь бізнес, так як це було при блокуванні ВКонтакті.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Ти назавжди у відповіді за всіх, кому зробив аудит.