Що потрібно знати розробникам, щоб оцінити створення сайту

Жовтень 7, 2020 | Блог | Створення сайту

Створенню сайту завжди передує оцінка обсягу майбутніх робіт, на основі якої формується вартість веб-розробки. Це один з обов’язкових етапів, без якого немислима реалізація інтернет-проекту.

В ході оцінки фахівці аналізують інформацію, надану замовником, і складають приблизний план дій - з урахуванням ресурсів, які необхідно затратити, і термінів виконання. На основі цього складається орієнтовна ціна, яка узгоджується клієнтом.

Бриф для оцінки створення сайту

Інформація зазвичай запитується у клієнта у вигляді брифа - опитувального листа. Він містить ключові питання про компанії замовника, особливості бізнесу, його бачення майбутнього проекту. На основі відповідей складається правильне уявлення про мету створення сайту і завданнях, які повинен вирішувати проект.

Важливо якомога детальніше заповнити бриф, і надати актуальну інформацію. Чим більше вихідних даних отримують розробники - тим точніше оцінка. А це впливає і на якість кінцевого результату, і на вартість розробки.

Заповнювати бриф можна як самостійно, так і за допомогою менеджера веб-студії. Тісна взаємодія на підготовчому етапі дозволяє уникнути непорозумінь і помилок в процесі створення сайту.

Інформація, необхідна для оцінки вартості

Бриф містить питання про компанії, в тому числі про її цільової аудиторії і конкурентів. Але основні аспекти, що впливають на вартість розробки, полягають в наступних питаннях:

1. Основні продукти (товари, послуги).

Важливо, ЩО пропонує замовник. Це може бути:

  • один тип продукції (наприклад, цегла або пластикові вікна);
  • каталог товарів (наприклад, продаж спорттоварів або електроніки);
  • один напрямок послуг (наприклад, юридичні послуги або промисловий альпінізм);
  • кілька напрямків (будівництво, ремонт, продаж матеріалів і обладнання).

2. Планована структура сайту.

У відповідності до змісту бізнесу вибудовується структура майбутнього сайту. Важливо зрозуміти, як ви це бачите уявлення послуг, товарів.

Структура включає певну кількість:

  • пунктів меню;
  • розділів;
  • підрозділів;
  • посадочних сторінок.

Бажано охарактеризувати зміст кожної з основних сторінок (в довільній формі - але так, щоб було зрозуміло розробникам).

3. Мета і завдання створення сайту.

Від визначення мети залежить, ЯКИМ буде ресурс:

  • сайт візитка;
  • Лендінг;
  • бізнес-сайт;
  • інтернет магазин;
  • портал.

У відповідності з поставленими завданнями продумується наповнення і функціонал.

4. Бажана система управління контентом (CMS).

Якщо ви бажаєте, щоб сайт був розроблений на певній CMS, варто вказати це в брифі. Якщо переваг немає, розробники допоможуть визначитися з вибором і запропонують варіант, найбільш відповідний саме під ваші завдання.

5. Вимоги до дизайну.

Дизайн може бути шаблонним або індивідуально розробленим для вашого проекту. Стандартні рішення обходяться дешевше. Персоналізація не тільки підвищує вартість, але і збільшує терміни виконання.

Це може стати в нагоді: так чи потрібен унікальний дизайн сайту або можна обійтися шаблонним?

6. Додаткові сервіси.

Необхідно вказати, який додатковий функціонал повинен бути реалізований на сайті. Слід розуміти, що кожна нова опція закладається в бюджет веб-розробки. Наприклад, в числі популярних сервісів може бути: онлайн-консультант, функція зворотного дзвінка, онлайн-оплата товар і так далі.

7. Мовні версії.

Сайт може бути реалізований тільки в російськомовній версії або на декількох мовах (з функцією перемикання). Багатомовність підвищує складність і вартість розробки.

8. Наявність мобільної версії.

Адаптація під мобільні пристрої або розробка мобільної версії - важлива умова успішної роботи і просування інтернет-ресурсу. На розробку адаптивного дизайну і відповідної верстки витрачаються додаткові ресурси, що підвищує вартість створення сайту.

9. Інтеграція з системами аналітики.

На новому сайті відразу можуть бути налаштовані лічильники зовнішніх сервісів аналітики. Це не займає багато часу і деякі розробники можуть зробити цей пункт абсолютно безкоштовно.

10. Додаткові послуги.

Уже на етапі веб-розробки можуть бути закладені основи просування ресурсу. Тому, можуть знадобитися супутні послуги, такі як: найманого і створення фірмового стилю, реєстрація хостингу та доменного імені, наповнення сайту, SEO та технічна підтримка. Це також може бути включено в ціну договору.

Оцінка Лендінгу

Універсальний бриф може використовуватися для розробки різних типів сайтів. Але окремої уваги заслуговує Лендінг - лише однієї сторінки сайт, «заточений» на конверсію. Його завдання - продати продукт або привести потенційного клієнта. Тому він має максимально просту, але ефективну структуру.

Є деякі дрібниці, які можуть вплинути на ціну Лендінгу, наприклад:

Структура односторінкового сайту

Продає сторінка зазвичай складається з хедера (верхньої частини з логотипом, офферу і закликом), інформаційного блоку, розділу з перевагами (вигодами), форми замовлення, відгуків і футера (нижньої частини з контактами). Однак ви можете запитати реалізацію якихось додаткових блоків, розділів, функціональних елементів.

Реалізація лічильника зворотного відліку.

Один з традиційних елементів, що збільшують конверсію Лендінзі - таймер акції. Він відраховує час до закінчення дії спеціальної пропозиції.

Наявність слайдеру.

Слайдер дозволяє ефектно представити переваги (вигоди) вашої пропозиції. Він може бути реалізований з картинками або фото у високій роздільній здатності.

Таким чином, ретельне узгодження деталей дозволяє уникнути помилок в оцінці розробки. Чим докладніше ви опишіть ваш майбутній сайт, тим точніше буде названа його ціна. Тому не лінуйтеся заповнювати бриф, який Вам надсилають розробники. Він дозволить чітко визначити необхідний обсяг робіт і точно оцінити вартість проекту.

Щоб отримати бриф на оцінку розробки та заповнити його за допомогою фахівців, звертайтеся в студію SEOFox зручним способом.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Коли вибухає шторм позицій, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, нелогічна видача - це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго.