Що таке експертні статті, що вони можуть дати сайту, у кого їх замовляти?

Березень 26, 2021 | Блог | Контент-маркетинг,Інтернет-маркетинг

Про експертні статті зараз не говорить тільки ледачий - і все одно багато до кінця не розуміють, що це за звір. Начебто, ніяких секретів немає: пишіть на теми, в яких розбираєтеся, враховуйте інтереси цільової аудиторії і допомагайте людям вирішувати їх проблеми. Тоді статтю будуть читати, збільшаться охоплення і злетять продажі. Все просто (неначе)!

У статті розповімо:

  • Що таке експертні статті.
  • Чим експертні статті допомагають сайту і бізнесу.
  • Як знайти теми для статей.
  • Як визначити цільову аудиторію.
  • Як визначити мету статті.
  • Як і де шукати інформацію.
  • Як написати експертну статтю: покрокова інструкція.
  • У кого замовляти експертні статті.

Що таке експертні статті?

Експертної вважається стаття, в якій демонструються професійні знання по конкретній темі, і яка представляє цінність для цільової аудиторії (ЦА).

На відміну від звичайного контенту, експертна стаття заснована на практичному досвіді та офіційних дослідженнях. На першому місці - достовірність інформації і користь для ЦА. А щоб читач не заснув, текст повинен бути написаний зрозумілою мовою і добре структурований. І ще - тут немає місця рерайту з рандомних сайтів. Інакше читач відразу відчує підступ і просто піде, так і не ознайомившись з матеріалом до кінця.

Чим експертні статті допомагають сайту і бізнесу?

Експертні статті - один з найефективніших інструментів в підвищенні продажів. На відміну від комерційних текстів на кшталт «101 перевага нашого товару», такий контент допомагає сформувати особистий бренд, підвищити лояльність аудиторії і виділитися від конкурентів. Це означає, що при інших рівних умовах (ціна і якість товару / послуги, умови доставки) люди виберуть компанію, яку вони вже знають і якій довіряють.

Як знайти теми для статей?

При формуванні експертного контенту теми статей не беруть рандомно. Щоб зрозуміти інтереси людей, проревізуйте профільні групи і форуми . Це допоможе дізнатися, про що говорить ЦА, скласти уявлення про її болях і інтересах. Ще можна скористатися сервісом Google Trends - там ви побачите найбільш популярні запити користувачів, що шукають інформацію по заданій темі. І, звичайно, не забувайте про конкурентів . Вивчіть, про що пишуть інші компанії, подивіться на слабкі і сильні сторони їх контент-маркетингу і постарайтеся зробити краще.

Як визначити цільову аудиторію?

Що толку від класної статті про маркетинг, якщо читати її будуть web-розробники? Тому спочатку складаємо портрет цільової аудиторії.

Хто ці люди? Скільки їм років? Який достаток? Де живуть і працюють? Чим цікавляться? Які місця відвідують? Щоб точно визначити ЦА, важлива кожна дрібниця.

Тепер - про те, що може допомогти визначити цільову аудиторію.

  • Розмова з власником бізнесу.Це в ідеалі, а й тут багато всяких «але». Часто великі начальники відмінно розбираються у своїй справі, а ось слова про ЦА для них - порожній звук. Тому почніть з брифа. Якщо у замовника немає часу або бажання заповнювати його, заздалегідь підготуйте питання і візьміть інтерв’ю. Постарайтеся укластися в 1-2 розмови. Ви ж пам’ятаєте, що час людини - найцінніший ресурс? Якщо є можливість, запишіть діалог на диктофон. Або хоча б тезисно накидайте на папері основну інформацію.
  • Профільні групи в соцмережах.Загляньте в профільні спільноти і поспостерігайте, хто проявляє максимальну активність. Пройдіться по профілях цих людей, вивчіть фотографії, пости на стіні, подивіться, на кого підписані користувачі і в яких ще групах складаються.
  • Внутрішня аналітика компанії.Якщо фірма веде облік вже існуючих клієнтів, попросіть доступ до аналітики. Подивіться, хто всі ці люди. Звертайте увагу навіть на дрібниці, це важливо!

Як визначити мету статті?

Тепер, коли портрет цільової аудиторії у нас на руках, визначаємо мета статті. Хочете підвести до покупки? Просто дати читачеві корисну інформацію, щоб підвищити авторитет компанії і отримати довіру потенційного покупця? Зробити огляд, щоб продемонструвати новий продукт? Чітко сформулюйте мету і тільки потім починайте збирати інформацію.

Як і де шукати інформацію?

В ідеальному світі статтю пише людина, яка розбирається в темі і вже володіє необхідною інформацією. В реальності у експертів рідко бувають час і бажання витрачати сили на генерування контенту. У них є своя робота, яка сама себе не зробить. Тому ось кілька порад для тих, хто далекий від теми:

  • Поговоріть з замовником.Найкращий спосіб. Часто замовник готовий надати необхідну інформацію, відкрити доступ до сервісу, про який ви пишете, або дати пробники, щоб ви могли протестувати товар.
  • Вивчіть керівництва та інструкції.Якщо пишете про якийсь сервісі або товар, вивчіть технічну документацію - зазвичай там можна знайти багато інформації для написання статті.
  • Читайте книги і довідники по темі.Вибирайте авторитетні видання, в яких можна не сумніватися.
  • Подивіться відеоогляди.Якщо потрібно написати про товар, а протестувати його немає можливості, в хід йдуть відеоогляди. Головне - не обмежуйтеся одним - подивіться кілька відео від різних авторів, щоб скласти максимально повну картину і поглянути на питання з різних сторін.
  • Вивчіть конкурентів.Звичайно, копіювати інформацію не потрібно, а ось взяти щось важливе на замітку - чому б і ні!
  • Пройдіться по профільним форумам і суспільним групам.На профільних майданчиках користувачі спілкуються, задають питання, діляться досвідом. Пари днів в таких спільнотах іноді досить, щоб отримати потрібну інформацію і структурувати її.
  • Залучайте експертів.Якщо замовник готовий надати експерта - відмінно. Якщо немає - шукайте самостійно. Експерти мешкають в соцмережах. А ще можна звернутися до сервісу Pressfeed - там можна опублікувати питання, а експерти поділяться досвідом в обмін на згадку свого імені в статті.

Важливо! Щоб в голові не трапилася каша, виберіть пару відповідних способів пошуку інформації та використовуйте тільки їх. Зазвичай цього достатньо, щоб написати корисну і цікаву статтю.

Як написати експертну статтю: покрокова інструкція?

Тепер - по пунктам про те, як написати експертну статтю:

  • Визначте ЦА і мету статті.Це потрібно, щоб максимально адаптувати текст для цільової аудиторії і досягти поставлених цілей.
  • Знайдіть основні визначення та тези по темі.Це допоможе Вам скласти приблизне уявлення, про що писати і де брати інформацію.
  • Складіть структуру статті.Подумайте, що саме цікаво ЦА, і на підставі цього тезисно накидайте структуру статті. Це буде той самий «скелет», на який потім ви надягнете «м’ясо».
  • Пошукайте інформацію.Про способи пошуку інформації читайте вище.
  • На підставі зібраних даних напишіть статтю за складеною структурою.Намагайтеся писати простою мовою, не перестарайтеся з професійними термінами, особливо, якщо не впевнені у своїх знаннях.
  • Відкладіть матеріал на пару днів, а потім перевірте його.Це потрібно, щоб подивитися на статтю незамиленим поглядом. Якщо є можливість, попросіть ознайомитися з текстом людини, який нічого не тямить в темі. Якщо йому все зрозуміло, значить, стаття написана добре!

У кого замовляти експертні статті?

Звичайно, подібні статті краще замовляти у експертів. Але якщо такої можливості немає, можна звернутися до автора, який знайомий з темою або готовий зануритися в неї з головою. Людина, яка вміє працювати з інформацією і перевіряти її, залучати експертів і упаковувати дані в корисний структурований текст, впорається із завданням не гірше фахівця по темі!

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Пошуковий маркетинг (SEO) надає більш істотний вплив на збільшення продажів в магазинах, ніж демонстраційна реклама (фактично це вплив в три рази більше).