Що таке карта релевантності та навіщо вона потрібна

Вересень 5, 2020 | Блог |

Основою для просування сайту в пошуковій системі є його семантичне ядро. Але для ефективного використання семантичного ядра потрібно скласти карту релевантності. Вона являє собою чітку структуру сайту і вказує, які ключі необхідно використовувати для просування конкретних сторінок. Карта релевантності, по суті, є планом по SEO-оптимізації ресурсу - і хорошим орієнтиром при просуванні сайту.

Чому важлива карта релевантності

Релевантність - показник, який вказує на відповідність контенту конкретному пошуковому запиту. Пошукові системи оцінюють релевантність кожної доступної для індексування сторінки і визначають її позицію у видачі, виходячи з цієї оцінки. Тому так важливо скласти карту релевантності запитів сторінок сайту, щоб пошукові роботи дали максимальну оцінку і відображали сторінку якомога вище в результатах пошуку. Чим вище позиція у видачі, тим більше цільових відвідувачів і вище продажу, якщо сайт комерційний.

Карта релевантності також важлива з інших причин:

  • з її допомогою можна виключити дублі запитів, негативно впливають на пошукове просування сайту;
  • вона наочно відображає всю структуру сайту;
  • в ній міститься інформація про кожну просуває сторінці з відповідними їй ключовими словами.

Як скласти карту релевантності - найпростіший варіант

Карта релевантності складається у вигляді таблиці, що складається з декількох стовпців:

1. Пошукові фрази - стовпець із зазначенням ключових слів для кожної сторінки сайту.

2. Частота запиту - показник, який обчислюється на підставі даних з Яндекс.Вордстат або Google AdWords. Від частотності ключової фрази залежить, як буде вестися просування і який бюджет на це доведеться витратити.

3. Релевантна сторінка - сторінка сайту, найбільш відповідна певним ключовим запитам, зазначеним в першому стовпці. Якщо у ресурсу об’ємне семантичне ядро з сотень або навіть тисяч ключових слів, для підбору релевантних сторінок використовують різні автоматизовані сервіси, що дозволяє заощадити багато часу.

4. Title і Description з використанням ключових слів, що складаються на основі зібраного семантичного ядра. Фрази високої частотності розташовують на початку тегів, низькочастотні запити поміщають ближче до кінця.

5. Тема Н1 , на який орієнтуються пошукові роботи, визначаючи релевантність сторінки. Якість складання таких заголовків впливає на ефективність просування сайту.

6. Атрибут alt для тега img з додаванням ключових слів, що допомагає пошуковим системам зрозуміти, що зображено на картинці, і сприяє високій оцінці релевантності сторінки.

Завдяки добре складеної картою релевантності можна маніпулювати вмістом сайту, домагаючись максимальної ефективності в його просуванні. Тому так важливо, щоб її становили досвідчені професіонали, які вміють правильно розподіляти групи пошукових запитів за релевантними сторінках сайту.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Коли вибухає шторм позицій, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, нелогічна видача - це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго.