Що таке кластеризація семантичного ядра і навіщо вона потрібна?

Вересень 2, 2020 | Блог | Технічні питання SEO,SEO

Кластеризація семантичного ядра - це розбивка великої кількості ключових слів на групи. Кожна з них має просуватися на одній посадкової сторінці. Не можна слова з однієї групи просувати на різних.

Тобто, завдяки кластеризації можна просувати різні сторінки сайту за різними групами ключових слів. Вона дозволяє створити впорядковану структуру, що складається з сотень і навіть тисяч запитів користувачів. Далі ми розповімо, що дає кластеризація і як її провести.

Навіщо потрібна кластеризация семантичного ядра

Завдяки кластеризації вирішується ряд важливих завдань:

  • з’являється повне уявлення структури розроблюваного сайту;
  • можна оцінити, наскільки популярна просувається продукція в зазначеній ніші;
  • формується план просування інтернет-ресурсу;
  • готується структурований перелік ключових слів для оптимізації сайту;
  • можна налаштувати коректну переадресацію між сторінками веб-ресурсу (перелинковку).

Якщо ж кластеризацию не виконати або довірити її проведення непрофесіоналам, можна зіткнутися з серйозними проблемами:

  • зниження позицій сайту в пошуковій видачі, обумовлене неправильним розподілом ключових слів;
  • виникнення безлічі дублів сторінок сайту в індексі пошукових систем;
  • підвищення витрат на створення «зайвого» контенту;
  • погіршення поведінкових факторів.

Все це негативно впливає на ставлення пошукових систем до сайту, перешкоджає його просуванню і призводить до підвищених витрат на виправлення ситуації.

Як провести кластеризацію

Кластеризації запитів семантичного ядра можна виконати вручну, але для це потрібно багато часу. В ручному режимі ви повністю контролюєте процес, але його відрізняє низька швидкість обробки даних і необхідність в регулярних бекапів. Тому простіше робити кластеризацию за допомогою спеціальних автоматизованих сервісів, що дозволяють швидко отримати ключові слова для формування семантичного ядра.

Спеціаліст підбирає групи за наявними запитам, а автоматизована система здійснює поділ ключових слів по ним. Такий підхід забезпечує швидке виконання кластеризації і виключає ситуації, коли машинна логіка може не відповідати уявленням користувача.

Професіонали в сфері просування сайтів добре знають, що і як треба робити для оперативної підготовки кластеру ключових слів. Вони працюють за чітким алгоритмом процесу кластеризації, спочатку отримуючи вибірку всіх запитів, а потім групуючи їх для створення кластера семантичного ядра.

Наявність професійного досвіду і грамотне використання спеціальних інструментів дозволяє в мінімальні терміни формувати великі семантичні ядра з ефективною угрупованням запитів. І це є хорошою підмогою при вирішенні завдання з просування сайту.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Ти назавжди у відповіді за всіх, кому зробив аудит.