Що таке лід і лідогенерація?

Серпень 24, 2020 | Блог | Інтернет-маркетинг

Лід - це потенційний покупець, зацікавлений в придбанні товарів і послуг компанії, який залишив свої дані для зворотного зв’язку. Відвідувач сайту автоматично стає лідом після того, як він:

  • покладе товар в корзину;
  • підпишеться на розсилку;
  • вкаже номер свого телефону для зворотного дзвінка;
  • залишить заявку на придбання товарів або послуг компанії.

При грамотному підході, ліда можна перетворити в реального клієнта компанії.

Розглянемо приклад. Хтось хоче придбати автомобіль. У Мережі він бачить рекламу автосалону, переходить за посиланням, вивчає представлений асортимент, ціни і залишає на сайті номер телефону для зворотного зв’язку. Після телефонної розмови з менеджером автосалону відвідувач купує автомобіль «ВАЗ 2115». З точки зору маркетингу, відбувається наступне. Коли відвідувач заходить на сайт автосалону, він стає для нього потенційним покупцем. Коли потенційний покупець залишає на сайті номер телефону для зворотного зв’язку, він трансформується в лід. Після придбання автомобіля, лід перетворюється в клієнта автосалону.

Види лідів

Ліди діляться на три групи:

  • Холодні. Знають про товари і послуги компанії, але не впевнені, що хочуть їх придбати.
  • Теплі. Точно знають, що їм потрібно. Знаходяться на стадії вибору продавця або виконавця.
  • Гарячі. Чи готові замовити товари або послуги компанії тут і зараз.

Щоб збільшити продажі, необхідно акцентувати увагу на теплих і гарячих лідах, які з високим ступенем ймовірності стануть клієнтами компанії.

Трохи про лідогенерацію

Для того, щоб успішно продавати свій продукт, компанія повинна поступово нарощувати клієнтську базу і залучати нові ліди.

Діяльність, спрямовану на залучення лідів, називають лідогенерацією. Вона передбачає збір контактів потенційних покупців, їх занесення в базу даних і підключення персоналізованих розсилок. Лідогенерація потрібна компанії для того, щоб збільшити обсяг продажів і отримати більше прибутку.

Процес лідогенерації нагадує обробку сільськогосподарських культур. Спочатку продавець докладає максимум зусиль для того, щоб холодний лід зацікавився товаром або послугою (посів насіння), а потім підігріває його інтерес до продукту (проростання насіння) до тих пір, поки той не дозріє для покупки (збір врожаю).

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

SEO - це не чарівна таблетка. SEO - це міст між сайтом і кінцевим користувачем. Наявність моста краще, ніж його відсутність.