Що таке прототип посадкової сторінки? Навіщо він потрібен і чому він допоможе заощадити гроші?

Серпень 17, 2020 | Блог | Landing Page,Створення сайту

Прискорити розробку посадкової сторінки і заощадити при цьому гроші - можливо. Для цього ні в якому разі не можна обходити стороною такий етап створення Лендінгу як прототипи. Про це докладно розповімо в даній статті.

Процес розробки Лендінгу включає в себе безліч етапів. І один з найважливіших - визначення якості взаємодії цільової аудиторії з сайтом. Це і продемонструє, наскільки добре посадкова сторінка виконує свої завдання: продаж, збір контактних даних або розширення числа передплатників.

Як це зробити? Вірно! Протестувати landing page. Але що якщо результатом такої перевірки буде величезна кількість правок, за які доведеться доплатити грішми і часом? Щоб уникнути глобальних доробок готового сайту і придумано прототипирование.

Що ж таке прототип Лендінгу?

Прототипування будь-якого сайту - природний етап в роботі над веб-продуктом. Такий же звичайний і стандартний, як креслення або макет в проектуванні автомобілів і будинків.

Прототип односторінкового сайту - це ескіз, схема або макет інтернет-ресурсу, які наочно демонструють розташування всіх блоків, відображають структурні елементи (форми, кнопки і так далі). Він може бути статичною картинкою або динамічним html-документом. Другий варіант дозволить протестувати зручність взаємодії користувача з веб-продуктом.

Плюси прототипу: як він економить час, гроші і багато іншого

Вже очевидно, що основне завдання прототипу Лендінга - продемонструвати, як буде виглядати і, можливо, функціонувати майбутня посадкова сторінка. Але є й інші причини, щоб не пропускати цей етап розробки інтернет-ресурсу. Розповімо про них докладніше.

Швидкий зворотний зв’язок

Дуже важливо, щоб Лендінг чітко «бив» в потреби або болю, якщо хочете, вашої цільової аудиторії. Швидко визначити ефективність Лендінгу допоможе його прототип.

Уже на етапі ідеї можна зібрати цінні відгуки, які допоможуть зробити посадкову сторінку більш досконалої. Те ж саме і після впровадження нових блоків або функцій сайту: представники ключової аудиторії розкажуть, що для них працює, а що - ні.

Ідеальне розуміння між дизайнером і замовником

Буває і так, що заповнені всі можливі бріфи, проведені зустрічі і на серветці навіть намальований ескіз майбутнього сайту, а графічний художник бачить продукт все одно не так, як того хотів замовник. І якщо це буде помічено на етапі прототипирования, то все, як то кажуть, добре: підправили, уточнили, зробили красиво.

Економія часу і грошей

Тільки на етапі створення прототипу можна швидко і безболісно внести всі необхідні правки і впровадити доповнення. Це дійсно економить багато часу і грошових коштів: ранні зміни допомагають швидше досягти мети.

А чи є причини відмовитися від прототипу?

Здавалося б, етап прототипу архіважливий, необхідний, незамінний. Але є одна причина, яка може схилити до рішення про те, що в прототипі немає необхідності. Мова про креативне візуальне рішення. Складну графіку і незвичайні ідеї краще представляти у вигляді презентації та ескізів.

Види прототипів

Для кожного продукту потрібен різний рівень прототипирования. Ми розповімо про три основних, і ви відразу зрозумієте, який вид підійде саме для вашого проекту.

Low fidelity prototype: низька точність

Це найпростіший вид прототипу. Може бути виконаний на папері або в електронному вигляді, але суть одна - ескіз чорно-білий (з кольоровими акцентами основних елементів), на якому зображені всі складові і їх логічний зв’язок, структура.

Ідеально підходить на ранніх етапах проекту. Плюси: висока швидкість, витрати ресурсів мінімальні, блискавично вносяться зміни, простота, доступність. Мінус - немає інтерактивності.

Medium fidelity prototype: найголовніше в інтерактиві

Це вже інтерактивний прототип, але відображений не весь функціонал, а лише основна його частина. Однак для користувача сценарій проглядається добре. Підходить для проміжних етапів створення сайту, коли ви переходите від low fidelity до high fidelity.

High Fidelity prototype: один крок до фінального дизайну

Це ще не кінцевий продукт, але вже є абсолютне розуміння, як буде виглядати і працювати ваш готовий Лендінг. Цей вид прототипу найкраще демонструє функціональні можливості.

Саме high fidelity ідеально підійде для тесту продукту з фокус-групою. Він дасть повне розуміння, чи відповідає посадкова сторінка всім вимогам: чи виконує завдання для продажів, чи подобається взаємодія з сайтом користувачам.

Ну що? Вибрали вид прототипу для розробки свого майбутнього Лендінгу? Впевнені, що так. Але почекайте закривати сторінку: ще пару слів на закінчення. При відсутності прототипу всі підводні камені спливуть на етапі виробництва або, що гірше, після запуску Лендінгу.

Там-то і починається затримка роботи сайту через правок, що і спричинить втрату грошей. Простіше знайти баги, помилки, проблеми на етапі створення прототипу.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Є злочини гірші, ніж порушувати правила пошукових систем. Наприклад - не читати їх.