Що таке внутрішня і зовнішня оптимізація сайту

Вересень 18, 2020 | Блог | Просування сайту,Технічні питання SEO

SEO в своїй основі передбачає роботу по внутрішній і зовнішній оптимізації сайту. Два ці напрями допомагають найбільш ефективним чином оптимізувати веб-ресурс, щоб потрапити в ТОП пошукової видачі і значно збільшити трафік відвідувачів. Зупинимося на кожному компоненті докладніше.* SEO-просування

Що таке внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація сайту - це робота безпосередньо з самим сайтом і його змістом. Вона має на увазі настроювання близько сотні різних параметрів. Наприклад, кожному ресурсу потрібно оптимізація коду, створення посадочних сторінок, розробка структури сайту, внутрішня перелінковка сторінок і т.п. Крім того, особливу увагу завжди приділяється контенту. Якісний контент здатний на 70% збільшити просування сайту.

Важливо, щоб інформація була унікальною, корисною і відповідала потребам цільової аудиторії. Також в просуванні веб-ресурсу значну роль відіграють ключові запити, необхідно, щоб сайт мав базу з високочастотних, середньочастотних і низькочастотних фраз за своєю тематикою. Вони і будуть складати семантичне ядро сайту. За ключовими словами ресурс знаходитимуть користувачі інтернету, тому що релевантні запитам аудиторії будуть підібрані ключові слова, тим вище буде трафік користувачів.

Таким чином, внутрішня оптимізація сайту проводиться відразу по декількох напрямках, кожне з яких дозволяє прокачати веб-ресурс і підняти його в пошуковій видачі.

Зовнішня оптимізація

При роботі над зовнішньою оптимізацією сайту задіюються сторонні ресурси. На інших майданчиках в інтернет-просторі (найчастіше схожих за тематикою з вашою компанією) розміщуються посилання на ваш сайт - така процедура не тільки забезпечує трафік нових відвідувачів, але і формує правильний контрольний профіль. Чим більше інших ресурсів в інтернеті посилається на ваш сайт, тим вище його авторитетність і вище ймовірність, що сайт займе високі позиції в пошукових системах.

Створити посилання на сторонніх ресурсах можна двома способами - безкоштовним і платним.

Безкоштовно можна отримати:

  • природні посилання (коли користувачі інтернету самостійно діляться посиланнями на ваш контент);
  • обмін посиланнями (коли передбачається взаємний обмін посиланнями між вашим сайтом і сайтом схожої тематики);
  • активність в соцмережах, на тематичних форумах і блогах з просуванням посилання на сайт.

Платні варіанти:

  • посилальні біржі (це спеціальні компанії, які за певну плату пропонують розмістити посилання на ваш сайт в інтернет-просторі).
  • домовленість з авторами або з вебмайстром іншого ресурсу.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Багато людей схильні перебільшувати ставлення пошукових систем до себе і свого сайту - чомусь їм здається, що вони у кожного викликають складну гаму симпатій і антипатій.