Що важливіше: кількість публікацій контенту або якість?

Квітень 7, 2021 | Блог | Контент-маркетинг

Давайте розберемося, як публікувати контент: більше чи менше та краще. Корисні статті, цікаві фотозвіти та відеоролики - це контент. Ми створюємо його, щоб залучати інтернет-користувачів. Люди схильні до того, щоб споживати інформацію в будь-якому вигляді. Надаючи їм таку можливість, ви попутно вирішуєте свої комерційні завдання:

  • збільшуєте трафік;
  • покращуєте впізнаваність;
  • пропонуєте продукти;
  • піднімаєте продажу.

Контент повинен бути або корисним, або цікавим (розважальним). Обидві функції можуть поєднуватися. Але головне, щоб кожна публікація (будь то текст, фото або відео) мала цінність для споживача.

Принцип регулярності

Контент можна порівняти з їжею, тільки для розуму або душі. Організм кожної людини звик снідати, обідати і вечеряти за розкладом. Так само і наш мозок постійно потребує підживлення інформацією. Тому один з принципів контент-маркетингу - регулярність.

Вважається важливим підтримувати певний темп випуску публікацій.

Варіанти:

  • 2-4 рази на місяць;
  • 2-3 рази на тиждень;
  • 1 раз в день;
  • 2-3 рази на день;
  • 1 раз в 2-3 години.

Наприклад, ви ведете блог в інтернет-магазині автозапчастин. Статті на тему автопрому повинні виходити із заданою періодичністю.

Між публікаціями робиться перерва. Він необхідний, щоб пошукові системи встигали поступово індексувати новий контент, а користувачі - засвоювати його і поширювати (наприклад, по соцмережах).

Якщо регулярно постачати людей цінною для них інформацією, вони звикнуть отримувати її «з ваших рук» (в блозі, паблік, на сайті). Так випадковий відвідувач перетворюється в постійного клієнта і призводить за собою друзів, родичів, колег.

Порушувати регулярність не можна: «обманутий» в очікуваннях користувач швидко піде до конкурента - туди, де контент завжди за розкладом.

Два підходи

Опублікувати контент потрібно регулярно. Постає питання - як часто це робити? Якщо давати користувачеві занадто багато інформації, відбувається «перенасичення» з подальшим відторгненням. Та й якість публікацій необхідно підтримувати на належному рівні.

В контент-маркетингу існують різні стратегії. Одна з них полягає у високій частоті публікацій, друга передбачає ставку на якість. І той, і інший варіанти мають право на існування. Але майже завжди виграє той, хто публікується частіше.

1. Більше - краще

Стратегія частою публікації контенту дійсно працює. Зверніть увагу: найуспішніші паблік в соцмережах видають по одному посту кожні 2-3 години. Зрозуміло, що це переважно розважальний контент. Однак є ще новинні ресурси, які публікують по 50-100 заміток на добу.

На сайтах комерційної спрямованості зазвичай немає можливості, та й сенсу, «вчащати» з публікаціями. Бізнес-ресурси працюють на імідж самої компанії і на продажу. Проте, слід прагнути до збільшення частоти публікацій.

Кожна нова публікація - це «точка входу». Порівняємо її з дверима, яку ви відкриваєте в надії залучити цікавих клієнтів. Вона може бути маленькою (якщо це невеликий і наспіх написаний пост в соцмережі) або більше (скажімо, актуальна новина або акція з конкурсом). Але кожні двері, незалежно від розміру, обов’язково приносить трафік.

Трафік з одного матеріалу, як правило, невеликий. Але, якщо правильно оформити публікацію з точки зору юзабіліті і SEO, написати заманливий заголовок, - можна отримати непоганий «вихлоп». А якщо контент, що називається, «зайде» - буде помітний стрибок трафіку, який може зберегтися на кілька місяців.

Як збільшити частоту публікацій?«Про що писати?» - часто запитує власник сайту.

Не обов’язково обмежуватися тільки тематичними статтями. Можна використовувати фото, відео та ігровий контент. Різноманітність - ще один принцип контент-маркетингу. Слід задіяти всі можливі види інформаційних ресурсів і не забувати про інтерактив.

Щоб збільшити і підтримувати частоту публікацій, використовуйте різні види контенту

Що можна публікувати:

  • Новини компанії.
  • Новини індустрії.
  • Огляди товарів.
  • Статті на тему.
  • Експертну аналітику.
  • Тести продуктів.
  • Інструкції.
  • Відгуки.
  • Ігри, конкурси.

Кожен вид контенту може бути реалізований у форматі статті, фотосесії, відеоролика або інтерактиву з аудиторією (чат, онлайн-трансляція, будь-яка зворотний зв’язок).

2. Ставка на якість

Інша стратегія пропонує відмовитися від частих публікацій на користь супер-якісного контенту з ефектом експертність або «вау».

Повернемося до аналогії: замість безлічі маленьких дверей час від часу розорюються одні широкі і високі ворота.

Супер-якісний контент - це такий, який перевершує все, що було до нього. Якщо це стаття - то максимально докладна і експертна. Якщо новина - то з ексклюзивною і актуальною інформацією.

Для створення подібного контенту потрібні значні ресурси. До процесу підключаються кілька фахівців: керівник проекту, аналітики, копірайтер, коректор, редактор, дизайнер, верстальник і інші. Можуть залучатися зовнішні експерти.

Процес створення:

  • Формування структури.
  • Збір фактів.
  • Інтерв’ювання.
  • Написання.
  • Редагування.
  • Оформлення.
  • Верстка.
  • Оптимізація.

Створення такого складного матеріалу займає не менше тижня. Частота публікації такого контенту в принципі не може бути високою. Багато компаній випускають великі матеріали не частіше 1 разу на місяць, квартал або навіть рік.

Коли ви робите ставку на якість - неминуче втрачаєте час. А це важливий ресурс. Поки готується ваша велика стаття, конкуренти випускають 5 маленьких матеріалів, забираючи аудиторію до себе.

Якість або «смаківщина»?

Ще одна проблема - якість контенту. Як його виміряти? Одна і та ж стаття може залучити одного, але викликати здивування у іншого. У людей різні переваги і інтереси: хтось взагалі не читає великі матеріали і аналітику.

Тема вашої супер-якісної публікації може здатися неактуальною. А зроблені в статті висновки, цілком можливо, не співпадуть з думкою більшості. Та й з вибором експертів легко пригадати.

Прикро буває, коли вистражданий матеріал, в який вкладено стільки сил і часу, «не вистрілює» - проходить непоміченим. Навіть якщо він принесе 1000 візитів, це буде менше, ніж ефект від п’яти невеликих публікацій.

А головне - багато хто просто пройдуть повз, залишаться неохопленими. Випускаючи ж багато різноманітного контенту, ви «потрапляєте» в різні групи користувачів і розширюєте аудиторію.

Перфекціонізм на шкоду

Безумовно, що публікується контент повинен залишатися якісним. Помилки в обов’язковому порядку потрібно виправляти, а сире відео редагувати. Важливо довести цей процес до автоматизму і дотримуватися задані тимчасові рамки.

Найкраще робити план публікацій на місяць і строго його дотримуватися. Наприклад, запланувати 10 матеріалів і методично їх випускати. Якщо терміни виходу чергової статті «горять», не слід перевіряти і редагувати текст до знемоги.

При створенні контенту важливо вимкнути внутрішнього перфекціоніста і включити здоровий глузд

Не можна робити погано. Але і надмірне прагнення до ідеалу не принесе бажаного результату. Потрібно працювати на комфортному для себе рівні і випускати більше різного контенту.

Хитрий алгоритм

Кількість і якість публікацій можна поєднувати. Щоб створити супер-якісний матеріал і не витратити на нього занадто багато часу, дробіть ціле на кілька частин.

Зазвичай велика стаття має розвинену структуру і складається з декількох розділів, блоків. Так ось, можна заздалегідь спланувати таку працю і випускати щодня по одній частині у вигляді окремого матеріалу. Це дозволить підтримувати регулярність.

Коли всі частини будуть написані, залишиться з’єднати їх в одне, злегка переробивши і видозмінивши. Вийде так, що ви спочатку підігріли інтерес аудиторії, а потім дали заповітний мануал зі всебічним висвітленням питання.

Більше і краще

Чим частіше виходить контент, тим більше шансів, що аудиторія Вас помітить. Але перфекціонізм або невпевненість в собі часто заважають дотримуватися регулярність. А багато задумані супер-якісні матеріали так і залишаються в проекті і не приносять користь вашому сайту.

Давайте робити контент тут і зараз! Потрібна професійна допомога у створенні текстового, а також його просування ? Звертайтеся до фахівців SEOFox.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

В SEO одна гарантія - виконаний обсяг роботи. Решта залежить від пошукових систем.