Як делегувати повноваження по контент-просуванню, щоб не перегоріти ідеєю свого сайту?

Березень 29, 2021 | Блог | Поради клієнтам

Навіть самі цілеспрямовані і працелюбні люди втомлюються, якщо перевантажують себе і йдуть в роботу з головою. Здається, що ніхто не впорається із завданнями краще, а значить - потрібно робити самому. Як підсумок - знижується продуктивність, пропадає інтерес до проекту, опускаються руки. Справи накопичуються, як снігова куля, і людина вже не знає, за що хапатися. Це і є емоційне вигорання, яке шкодить будь-якому бізнесу, включаючи інтернет-проекти, які вимагають постійної уваги і великої віддачі. Хочете дізнатися, як делегувати повноваження по і не перегоріти ідеєю свого сайту? Тоді читайте статтю!

У статті розповімо:

  • Що таке делегування повноважень.
  • Навіщо делегувати.
  • Принципи делегування.
  • Часті помилки в делегуванні повноважень.

Що таке делегування повноважень

Делегуванням називається передача керівником частини своїх повноважень іншим співробітникам.

Для будь-якого бізнесу це як чарівна паличка, за допомогою якої можна раціонально розподілити завдання, звільнити купу часу для більш корисних справ і збільшити ефективність компанії в цілому. А ще - подивитися на робочі процеси свіжим поглядом і впровадити нові ідеї, які допоможуть збільшити прибуток і мотивацію співробітників. В контент-просуванні це особливо важливо - навіть самому відповідальному керівнику просто не під силу займатися цим в одні руки і контролювати всі робочі процеси. Але щоб розподіл завдань пройшов успішно, делегування потрібно вчитися, набиваючи гулі і тестуючи різні способи.

Навіщо делегувати?

Припустимо, ви самі непогано справляєтеся з горою рутинних справ і вмієте контролювати всі процеси контент-просування. Але що буде, якщо ви почнете делегувати завдання? Давайте подивимося:

  • У вас з'явиться додатковий час, який можна використовувати більш ефективно.У будь-якого керівника завжди багато справ, так нехай це будуть стратегічні завдання, а не нудна рутина. Зрештою, час, що звільнився можна витратити на відпочинок, щоб потім з новими силами приступити до роботи.
  • При грамотному делегуванні за кожну ділянку роботи будуть відповідати певні співробітники.Пошук виконавців, складання контент-плану, написання статей, вивантаження матеріалів на сайт, реклама - кожна задача розподілена по зонах відповідальності. В результаті всі щасливі, а механізм працює, як годинник!
  • Ви побачите, хто на що здатний.Припустимо, хтось із колективу вміє налаштовувати рекламу, а хтось непогано справляється з редакцією. Навіщо навантажувати людей тим, що їм нецікаво, якщо можна забезпечити комфортну роботу всім?
  • Ви зможете мотивувати співробітників на ефективну роботу.При ідеальному делегування керівник не ходить по п'ятах і не перевіряє ще раз будь-яку дрібницю. Кожна людина знає і виконує свої обов'язки і за це отримує заохочення від начальства.

Принципи делегування

А тепер - про найважливіше. Як делегувати так, щоб ефективність контент-маркетингу росла, а ви могли займатися більш важливими справами? Ловіть інструкцію:

Чітко розподіліть завдання.

Це простіше зробити, якщо ви не перший день керуєте проектом і у Вас вже є хоча б кілька співробітників. В такому випадку ви напевно знаєте про здібності кожного з них і можете передбачити результат.

Розподіліть робочі процеси так, щоб всім було комфортно. Нехай копірайтер відповідає за написання текстів, редактор - за редактуру, сеошник - за пошукове просування. А якщо ви поки не знаєте, хто на що здатний, то не обійтися без тестів. Все прийде з досвідом, головне - не бійтеся експериментувати!

Детально пояснюйте співробітникам суть роботи.

Кожна людина повинна знати, що від нього вимагають. Щоб не було непорозумінь, промовляйте (або навіть прописуйте) кожну задачу на березі.

Давайте співробітникам можливість самостійно вирішувати проблеми.

Коли завдання розподілені, Вас буде спонукати на контроль роботи. Постарайтеся стриматися. Нехай співробітники навчаться самостійності, а ви згодом зможете більш раціонально витрачати час.

Ставте дедлайни з запасом.

Щоб не потрапити в ситуацію, коли вирішити задачу потрібно було ще вчора, встановлюйте терміни виконання з невеликим запасом.

Давайте співробітникам фідбек.

Делегувати - не означає відпустити у вільне плавання. Розмовляйте з співробітниками: запитуйте, що їм незрозуміло і з чим виникають складності. Просіть пропонувати нові ідеї, дізнайтеся їх бачення вирішення проблеми.

Спостерігайте за робочими процесами з боку.

Тепер у Вас є час оцінити роботу співробітників. Подивіться, чи всі справляються зі своїми завданнями, збільшилися чи ефективність і прибуток проекту, наскільки злагоджено працює контент-просування.

Якщо з цим все добре, значить, ви все зробили правильно. Якщо ж є проблеми, подумайте, де ви помилилися і спробуйте перерозподілити завдання.

Заохочуйте за успіхи.

Щоб співробітники не втрачали мотивацію, не забувайте заохочувати їх преміями або хоча б добрим словом.

Часті помилки в делегуванні повноважень

Основні помилки в делегуванні повноважень - це неправильний розподіл завдань, невміння чітко пояснювати вимоги і постійний контроль робочих процесів.

А ще дуже відповідальні керівники часто віддають співробітникам тільки дрібні справи, а собі залишають основний тягар. Але це вже складно назвати делегуванням - скоріше, людина просто створює видимість і боїться передати відповідальність іншим фахівцям. Щоб так не сталося, ще раз перечитайте статтю і почніть застосовувати рекомендації на практиці. Ось побачите, це спрацює! Успіхів!

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

SEO - це не чарівна таблетка. SEO - це міст між сайтом і кінцевим користувачем. Наявність моста краще, ніж його відсутність.