Як можна збільшити охоплення статті?

Березень 24, 2021 | Блог | Контент-маркетинг,Поради клієнтам

Щоб отримати живий відгук аудиторії, просто написати цікаву статтю недостатньо. Не менш важливо - зробити так, щоб її прочитало якомога більше людей. Іншими словами, потрібно збільшити охоплення статті, інакше вона так і залишиться невизнаною шедевром в засіках вашого сайту: якщо ви думаєте, що по-справжньому корисний матеріал сам по собі отримає вірусний ефект, то ви помиляєтеся. Щоб просунути контент в маси, доведеться потрудитися. Ось кілька ідей, які допоможуть збільшити охоплення.

Попрацюйте над заголовком

Про те, що заголовок повинен бути чіпляючим, знають всі. Чим він цікавіше, тим більше людей відкриють статтю. А чим точніше він відображає суть матеріалу і болю аудиторії, тим більша ймовірність, що користувач залишиться і дочитає до кінця. Ось тут-то ми і дісталися до тонкої грані між клікбейтом і влучним заголовком.

Клікбейт - це спосіб побудови заголовка, який передбачає навмисне спотворення думки заради залучення користувачів.

А щоб була ясна різниця, розглянемо на прикладах.

Клікбейт: «10 інтернет-професій, які легко принесуть мільйон в перший тиждень».

Залучаючий заголовок: «10 затребуваних інтернет-професій за версією SEOFox».

Відчуваєте різницю?

Перший варіант - явний клікбейт, який, можливо, і приверне користувачів, але практично не залишить шансів на дочитування статті.

Як тільки людина відчує підступ (а вона відчує - не сумнівайтеся), одразу піде, причому запам'ятає ваше видання, як дешеву «жовтуху».

Другий варіант ємко відображає суть, і якщо для користувача дійсно актуальна тема інтернет-професій, він відкриє статтю і, швидше за все, прочитає її до кінця. Звичайно, за умови, що сама стаття написана цікаво, і в ній є реальна користь для аудиторії.

Тому ще раз: ніякого клікбейта! Щоб підвищити охоплення статті, придумайте ємний заголовок, який зацікавить читача і виправдає його очікування.

Створіть чіпляюче превью

Прев'ю - це зменшене зображення, яке відображає суть статті.Це те, що в першу чергу бачить користувач, тому не нехтуйте значимістю картинки. При створенні превью працюють ті ж правила, що і з заголовком. Мініатюра повинна залучати користувачів і відображати суть матеріалу. Читач не оцінить фото оголеної моделі на головному екрані статті про інтернет-професії, зате зацікавиться креативним зображенням, яке викликає асоціації з кар'єрним ростом в онлайн-середовищі.

Робіть що залучаючий лід

Лід - це перший абзац, який залучає користувача в подальше читання статті.

Якщо людина з перших рядків бачить щось на кшталт «У даний час інтернет-професії користуються популярністю», він з великою часткою ймовірності просто піде. Тому не використовуйте тут (та й в будь-якому місці статті) банальні кліше і не розповідайте про очевидні речі ( «Що таке віддалена робота»). А ще відмовтеся від громіздких пропозицій і від перевантаження цифрами статистики (за даними за 2020 рік, 47% людей перейшли на віддалений формат роботи, ще 10% - звільнилися, а що залишилися 43% залишилися працювати на своїх місцях).

Замість цього краще ненав’язливо натисніть на болі цільової аудиторії або дайте ємну анотацію до статті. Пам’ятайте: на цьому етапі користувач вирішує, чи продовжувати йому читання або краще присвятити свій час чогось більш корисного.

Розбавляйте текст графікою

Щоб стаття легко читалася і виглядала більш привабливо, розбавляйте її графікою. Це можуть бути картинки, меми або гіфки. Головне, щоб кожен елемент графіки ілюстрував сенс. До того ж, часто легше показати, ніж розказати - так використовуйте цю можливість, і читач буде Вам вдячний! І ще - скажіть «НІ» заїжджені картинкам з топ-видачі Яндекса або Google. Однотипні зображення, які вже набили оскому, нецікаві і дратують. В ідеалі, краще самостійно створювати графіку або хоча б використовувати безкоштовні фотостоки.

Закликайте до активності

Не соромтеся закликати читача до активності. Лайки, коментарі, репости - все це підвищує охоплення і створює ефект вірусності. А ще не забувайте брати участь в обговореннях разом з іншими користувачами. Відповідайте на питання, підтримуйте конструктивні дискусії, розвивайте тему в коментарях. Чим більше активності, тим краще для охватів, тому не нехтуйте закликом до соціальної дії!

Разповсюджуйте статтю по різним майданчикам

Якщо стаття вийшла дійсно цікава, і є привід для гордості, використовуйте додаткові канали для просування. Публікуйте матеріал в тематичних паблік і на форумах, задійте соцмережі та інші майданчики, на яких мешкає ваша цільова аудиторія. Так про статтю дізнаються більше людей, підвищаться охоплення, і у контенту з’явиться вірусний ефект.

Навіть якщо саме цей матеріал не вистрілить, не впадайте у відчай. Все приходить з досвідом. Продовжуйте працювати, створювати крутий контент і публікуватися на різних майданчиках. Ваша аудиторія обов’язково знайде Вас, якщо ви не будете замикатися тільки в рамках свого сайту. Успіхів!

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

SEO - це не чарівна таблетка. SEO - це міст між сайтом і кінцевим користувачем. Наявність моста краще, ніж його відсутність.