Як правильно робити огляд товарів на сайті. Чим відрізняються оглядові тексти?

Березень 27, 2021 | Блог | Контент-маркетинг,Поради клієнтам

Перед тим, як витратити енну суму грошей на якийсь товар, більшість людей читають відгуки та огляди. І якщо за відгуками можна скласти тільки поверхневе уявлення (і то не завжди), то завдяки гарній оглядовій статті користувач напевно дізнається про реальні плюси і мінуси товару і про те, наскільки заявлені характеристики відповідають дійсності.

Проблема в тому, що якісні огляди зустрічаються рідко, тому що їх створення рівносильно повномасштабному дослідженню. Хочете дізнатися, як робити огляди товарів, щоб їх читали і не розчаровувалися? Тоді ось вам повний розбір!

Що таке огляд і де він використовується?

Огляд - це об'єктивний і неупереджений погляд на товар, представлений в формі викладу його характеристик, переваг та недоліків.

Завдання автора - донести інформацію доступною і зрозумілою мовою, описати товар з точки зору пересічного споживача. На підставі огляду читач може оцінити товар, навіть якщо ніколи ним не користувався, і вирішити, чи варто витрачати на нього гроші.

Оглядові статті можуть бути опубліковані на наступних майданчиках:

  • Інтернет магазини.Часто в інтернет-магазинах створюють спеціальний розділ з оглядами. Мета - познайомити потенційного покупця з товаром і підштовхнути до покупки.
  • Тематичні сайти.У рунеті є безліч тематичних сайтів, призначених для публікації оглядів.
  • Особистий блог.Багато блогерів вже активно використовують цей інструмент і викладають огляди на своїх особистих сторінках з метою залучення й утримання уваги передплатників. Люди люблять корисну інформацію, тому із задоволенням читають такі статті.

Чим огляд відрізняється від інших статей

Огляди - це окрема категорія контенту, яка не має нічого спільного ні з комерційними, ні з інформаційними текстами. В оглядових статтях товар розглядають з усіх боків, а не тільки з точки зору його переваг, як в рекламі. Щоб написати хороший огляд, сухих характеристик з сайту недостатньо. Для цього потрібно «помацати» річ, оцінити її з точки зору звичайного користувача. Тем більш, що заявлені виробником характеристики часто різко розходяться з дійсністю. Тому автор повинен дати повний опис товару, не забуваючи про недоліки, які є всюди. Далі читач вже сам робить висновки про доцільність покупки.

Види оглядів товару

Огляд може бути представлений в одному з трьох форматів:

  • Одиничний.Мова йде про опис одного товару, практиці його використання, переваги і недоліки.
  • Порівняльний.У таких оглядах порівнюють кілька аналогічних товарів однієї фірми, розповідають про їхні характеристики, плюси і мінуси. Наприклад, порівняння iPhone 11 і iPhone 11 Pro - це і є порівняльний огляд.
  • Конкурентний. Тут зіставляються аналогічні товари різних фірм. Мета такого огляду - дати об'єктивну порівняльну характеристику двох і більше конкурентних продуктів. Наприклад, якщо зіставити останні моделі iPhone і Samsung, вийде конкурентний огляд.

Структура огляду

Щоб користувачеві легше було читати, використовуйте наступні блоки для побудови структури:

  • Вступ.Приступайте відразу до справи. Що за товар? Чому саме він привернув вашу увагу? Які завдання вирішує продукт і наскільки він ефективний? Зробіть так, щоб вступна частина відповідала на всі зазначені питання.
  • Опис товару.Зовнішній вигляд, внутрішній зміст, комплектація, характеристики, склад - постарайтеся в описі вказати все, що може бути цікаво читачеві.
  • Особливості.Після загального опису переходите до деталей. Якщо шампунь пахне карамеллю, скажіть про це. Якщо комп'ютер нафарширований модними програмами, не забудьте вказати це в блоці з характерними особливостями.
  • Особистий досвід.Розкажіть, як ви користуєтеся продуктом: Що ви робите, який результат, які враження. Припустимо, ви пишете огляд на апарат для догляду за шкірою. Розкажіть, як він включається, які функції передбачені, які насадки є. І не забувайте ділитися своїми враженнями після використання кожної насадки і функції.
  • Плюси і мінуси.З плюсами зрозуміло - про них в оглядах не розповідає тільки ледачий. Але про мінуси (а вони є у будь-якого товару) теж потрібно розповідати чесно і відкрито. В іншому випадку огляд буде виглядати неправдоподібно, і читач, найімовірніше, відчує підступ. Та й взагалі - розчаровуйте аудиторію. Навіть якщо людина придбає продукт, він все одно знайде мінуси, про які ви вважали за краще промовчати.
  • Ціна.Чомусь багато хто при написанні оглядів ігнорують питання ціни. Це не правильно. Будь-якому читачеві цікава вартість, так не позбавляйте людини можливості дізнатися, що і скільки коштує.
  • Підсумки.У заключній частині чесно розкажіть, чи сподобався Вам товар і які проблеми він зміг вирішити. Поділіться своєю думкою, чи варто купувати продукт, чи відповідає ціна якості і наскільки правдиві відгуки в інтернеті.

Інструменти для створення огляду

Щоб огляд був більш цікавим і правдивим, комбінуйте текст, фото і відео.

Суцільну простирадло тексту читати нецікаво, до того ж, при відсутності підтвердження ваших слів, читач може запідозрити недобре. Тому додавайте до статті фото і відео товару, знімки в форматі «До» і «Після».

Пишіть простими словами, без незрозумілих фраз і перевантажених формулювань. Уявіть, що діліться інформацією з одним, і пишіть також просто. Читачі обов’язково оцінять такий формат подачі інформації і залишаться Вам вдячні за корисну і цікаву оглядову статтю.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Коли вибухає шторм позицій, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, нелогічна видача - це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго.