Як придумати теми для статей: 20 ідей

Вересень 25, 2020 | Блог | Контент-маркетинг

Ви ведете свій блог, сайт, або пишете статті на замовлення . І одного разу в якийсь момент настає «творча криза», теми для написання статей вичерпалися. Читайте цю статтю і беріть на замітку ідеї, де знайти теми і як постійно збільшувати їх число.

1. Власні читачі

Якщо блог з уже сформованою аудиторією, то можна просто запитати у читачів, що їм цікаво, про що вони хочуть дізнатися.

Для цього можна:

  • Створити опитування.
  • Написати статтю «питання-відповідь».
  • Запитати у своїх передплатників в коментарях до статей.
  • Задати питання в поштовій розсилці (на випадок, якщо у Вас є база електронних адрес передплатників).

В результаті цих нескладних дій ви отримаєте інформацію про те, що саме зараз важливо для аудиторії, і у Вас з’являться нові ідеї і теми для публікацій.

2. Власні статті, написані раніше

Буває корисно звернутися до своїх власних раніше написаним статтями.

Знайдіть найбільш популярні і просто розвивайте тему, яка одного разу зайшла читачам. Напишіть на цю тему, але під іншим кутом. Або зробіть продовження, другу частину, доповніть вже написане.

Можливо, з цього питання вже з’явилася нова інформація. Тоді можна просто переписати статтю заново, додавши цю оновлену інформацію, свіжий погляд, нову візуалізацію (наприклад, відео).

3. Статистика за своїм сайту

Вивчайте статистику відвідування сторінок свого сайту. Це можна зробити за допомогою безкоштовних сервісів «Яндекс.Метрика» і Google Analytics. Проаналізувавши відвідуваність, ви отримаєте інформацію про те, які матеріали користуються найбільшим відгуком у ваших читачів. У цьому напрямку і варто писати.

4. Спеціалізована література

Переглядайте літературу по своїй області: книги, тематичні журнали. Навіть просто вивчивши зміст можна наштовхнутися на хороші ідеї.

5. Текстові блоги

Знайдіть самі топові блоги по вашій темі. Підписуйтесь, читайте, аналізуйте, які матеріали користуються найбільшим відгуком, і беріть ідеї для себе.

6. Відділи продажів і служби підтримки

Співробітники цих служб щодня спілкуються з клієнтами і стикаються з безліччю питань. Дізнайтеся у менеджерів, які саме питання надходять частіше, що цікавить клієнтів. Це може також наштовхнути Вас на нові ідеї для тих статей.

7. Видача пошукових систем

В Google відображаються найчастіші запити користувачів. Складіть список ключових слів і фраз по вашій темі, вбийте їх в пошуковий рядок і вивчіть рекомендації. Можна додавати питальні слова «навіщо», «як», «чому», «де», коли ». Краще вивчати результати обох пошукових систем, так як вони можуть відрізнятися.

Наприклад, Вам потрібно написати про оформлення дачної ділянки. Введіть потрібну Вам фразу і дивіться результати.

До попередніх темах можна додати:

  • Як прикрасити дачну ділянку 6 соток.
  • Як прикрасити дачну ділянку камінням.
  • Як прикрасити дачну ділянку на Новий рік.

Якщо вибрати конкретний запит зі списку, то, проскролів сторінку з результатами вниз, можна побачити блок зі схожими запитами.

Читаєте і також черпаєте ідеї для своїх статей.

8. Тематичні форуми

Форуми - це джерело цікавих ідей для написання статей. Там збираються люди, які цікавляться потрібної Вам тематикою та обговорюють актуальні питання. Йдемо на подібний форум і шукаємо ідеї.

Наприклад, ви пишете про ландшафтний дизайн. Знаходьте популярні за цим напрямком форуми. Візьмемо Forumhouse. Відкриваєте цікавий для Вас розділ, знаходите найбільш активно обговорювані теми, аналізуєте, що читачів найбільше хвилює, про що їм цікаво буде дізнатися, і заімствуете ідеї для написання своїх статей.

Наприклад:

  • Створюємо миксбордер вхідної зони.
  • Контейнерне озеленення. Особливості та способи.
  • Як створити клумбу. Кольорове поєднання.
  • Як оформити зону біля басейну.
  • Правила сполучуваності рослин на присадибній ділянці.
  • Озеленення відкритої тераси.

Перевагою форумів є те, що тут можна не тільки надихнутися ідеями. Але і, прочитавши обговорення, дізнатися багато нової та цікавої інформації і застосувати її при написанні статті.

9. Соціальні мережі

Моніторьте сторінки цікавлять Вас тематичних груп і співтовариств в соціальних мережах. Там спілкується безліч людей, вони обмінюються думками, задають питання, відповідають на них. Вивчайте, аналізуйте, що людям цікаво, про що вони найчастіше запитують і надихайтеся ідеями для своїх статей.

10. Коментарі

У коментарях до різних статей і постам в соцмережах люди часто залишають відгуки і задають питання, які також можуть дати Вам ідеї для нових статей.

Головне - знати, де мешкає ваша цільова аудиторія. Тому складаємо список топових сайтів і блогів у вашому напрямку. А потім постійно моніторимо їх. Відстежуємо цікаві публікації, Сторіс (особливо корисний формат «питання - відповідь») і вивчаємо коментарі до них.

Аналізуємо найбільш хвилюючі читачів питання і записуємо ідеї для своїх статей.

11. YouTube

В YouTube щодня викладається безліч різних відеороликів на найрізноманітніші теми. Дивіться тижневі і денні топи, підписуйтесь на цікавих топових блогерів, читайте коментарі до відеороликів. Все це допоможе Вам знайти оригінальні та актуальні теми для своїх статей.

12. Конкуренти

Можна стежити за матеріалами публікацій конкурентів по вашій тематиці.

Знайдіть найвідоміші блоги, відстежуйте теми, збирайте по ним запити, аналізуйте, які теми знаходять більший відгук у читачів, і використовуйте цю інформацію для написання своїх статей.

Обов’язково знайомтеся з коментарями до статей. По-перше, там читачі можуть задати питання по темі, які не були порушені в статті, чого не вистачає. По-друге, кількість коментарів допоможе оцінити, наскільки тема популярна.

13. Статистика інформаційних запитів пошукових систем

Для того, щоб з’ясувати, які теми найбільш цікаві читачам, вивчайте пошукові запити.

Це можна зробити за допомогою таких сервісів як «Яндекс.Вордстат» (в Google є схожий - «Планувальник ключових слів»).

«Яндекс.Вордстат» показує ключові фрази і кількість запитів з ними.

Введіть в пошукову рядок ключові фрази зі свого списку, натисніть кнопку «Підібрати» і подивіться видачу. Сервіс покаже найпопулярніші уточнюючі запити і вкаже їх кількість.

Проаналізувавши результати, можна сформувати нові теми, які точно будуть цікаві користувачам.

14. Сервіси питань і відповідей

Наприклад: otvety.google.ru.

На цих сервісах люди задають питання на будь-які хвилюючі їх теми і отримують відповіді від інших користувачів. Введіть в рядок запитів потрібну ключову фразу і вивчіть, які запитання ставлять користувачі з вашої тематики.

Наприклад, вбиваємо «Озеленення ділянки» і бачимо, що людей цікавить.

На підставі цього можна придумати теми для своїх статей:

  • Актуальні тенденції оформлення заміської ділянки.
  • Рулонний газон. Правила укладання.
  • Вертикальне озеленення. Як оформити вуличне кашпо.
  • Які документи необхідні для створення ландшафтного проекту.

15. Google тренди

Цей сервіс допоможе Вам, якщо ви пишете статті на актуальні теми.

Вводите ключове слово і отримуєте список тем, які зараз найбільш популярні по вашому запиту.

Наприклад, ви пишете на тему дизайну інтер’єру. Якщо в пошуковий рядок вбити слово «спальні», то ви побачите, що саме цікавляться користувачі.

Вибираєте найпопулярніші запити і забирайте в свою скарбничку ідей.

16. Twitter

Twitter також може допомогти Вам в пошуку ідей для написання статей. Вводите в пошук ключовий запит і вивчаєте варіанти тем. Результати видачі покажуть, чим цікавляться користувачі, про які новинах по вашій темі зараз говорять.

17. Google Alerts

Google Alerts - це інструмент сповіщень від Google, який повідомляє про свіжому контенті по конкретних запитів. Підпишіться на популярні запити з вашої тематики, налаштуйте частоту повідомлень і отримуйте з вказаною регулярністю нові статті. Можна створити також запити на англійській мові.

18. Новини

Будьте завжди в курсі всіх останніх новин у вашій сфері. Слідкуйте за спеціалізованими тематичними ресурсами, Google, Яндекс, переглядайте головні сторінки великих новинних сайтів. Аналізуйте актуальну інформацію та пишіть статті на цікаві користувачам теми.

19. Конференції, вебінари

Зараз в Мережі стали дуже популярні конференції та вебінари з різних галузей. Щоб їх знайти, можна скористатися пошуковою системою (вбиваєте в рядок ваше ключове слово + вебінар) або підписатися на розсилки конкурентів і партнерів. Отже, ви знайшли вебінари на цікаві для Вас теми. Далі просто дивимося вебінар і відзначаємо для себе питання, які задають слухачі. А потім користуємося цією інформацією для написання своїх статей.

20. Зарубіжні сайти і блоги

Вивчаючи англомовні ресурси, можна знайти такі теми для статей, яких ще немає в рунеті. Знаходьте топові блоги по вашій темі (можна використовувати рейтинги блогів, такі як technorati.com), детально їх вивчаєте і шукаєте цікаві ідеї. Можна підписатися на найбільш підходящі Вам блоги і постійно їх моніторити.

Висновок

Пошук тем для статей потрібно проводити регулярно. Заведіть «скарбничку ідей» - створіть файл і записуйте туди всі нові теми, робіть замітки і складайте контент-план . В результаті у Вас завжди будуть ідеї щодо наповнення свого ресурсу.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

О Господи, - зітхнула вона, - завжди одне і те ж! Якщо хочеш, щоб Google добре до тебе ставився, поводься з ним, як остання погань; а якщо ти з ним звертаєшся по-людськи, він з тебе вимордує всю душу.