Як просунути і розкрутити сайт з продажу БАДів в інтернеті

Грудень 15, 2020 | Інструкції |

Біологічно активні добавки (БАД) - специфічна група товарів, для реклами і просування яких в інтернет-просторі існують певні обмеження, що регулюються законодавством України. У більшій частині вони стосуються просування сайтів з продажу БАДів за допомогою контекстної реклами. У свою чергу, SEO-оптимізація під вищезгаданий закон не потрапляє, тому такий спосіб розкрутки сайтів з нелікарським засобами сьогодні найбільш затребуваний. Але це не означає, що для просування інтернет-ресурсів, які торгують БАДами, не можна скористатися іншими методами. Розповімо докладніше про кожен з них.

1. Просування сайту з продажу БАДів в пошукових системах (SEO)

Переваги:

  • один з найдешевших джерел залучення клієнтів;
  • оптимізація сайту позитивно впливає на його конверсію і на інші джерела трафіку;
  • навіть зупинивши роботу, результат просування збережеться на тривалий час.

Недоліки:

  • часто перших значних результатів необхідно чекати тривалий час (прискорити процес, не зашкодивши проекту, практично неможливо);
  • незважаючи на те, що це один з найдешевших джерел залучення клієнтів, все одно іноді вимагає великих грошових вкладень;
  • залежність від пошукових систем (зміни алгоритмів можуть привести до різкого зниження відвідувачів);
  • складно проводити роботи самостійно - доведеться шукати підрядників, а також повністю контролювати роботи: тобто і платити гроші, і включатися в робочий процес;
  • часто занадто багато роботи - потрібно проводити великий обсяг робіт.

Для SEO-просування в першу чергу важливо підвищити релевантність інформації на порталі призначеним для користувача запитів, щоб підвищити показники ранжирування і домогтися лідируючих позицій в ТОП-видачі Google.

Чек лист для SEO просування сайту з продажу БАДів

Налаштування систем аналітики

  • На сайті повинен бути:
  • встановлений лічильник Google Analytics;
  • в системах аналітики налаштовані цілі;
  • налаштований Google Console.

Індексація сторінок в пошукових системах

  • перевірте індексацію сайту в Google;
  • в індексі пошукових систем не повинно бути копій сайту (наприклад: перевірити, чи закриті від індексації тестові домени);
  • серед виключених з індексу сторінок не повинно бути просуваються;
  • в індексі пошукових систем і на сайті не повинно бути дублів сторінок.

Технічні фактори

  • перевірте, чи коректно налаштований robots.txt;
  • перевірте, чи коректно налаштований файл sitemap.xml (карта сайту);
  • перевірте, як налаштовані канонічні сторінки;
  • перевірте, як налаштовані сторінок пагінацію;
  • на просувати сайті не повинно бути битих посилань;
  • на просувати сайті повинні бути відсутніми циклічні посилання;
  • не повинно бути зайвих редиректів;
  • повинні бути налаштовані заголовки Last Modified і If-Modified-Since;
  • повинні бути налаштовані ЧПУ (людино-зрозумілі урли);
  • повинні бути в URL не повинні використовуватися заголовні букви;
  • не повинно бути помилок сервера;
  • не повинно бути помилок верстці сайту;
  • на сайті повинна бути впроваджена мікророзмітки;
  • на сайті повинна бути впроваджена Open Graph розмітка;
  • швидкість завантаження сайту повинна бути висока;
  • сайт повинен мати адаптивний дизайн, мобільну версію або динамічну верстку;
  • на сайті повинен використовуватися атрибут rel = alternate, який вказує на відповідну мобільну версію сторінки;
  • сайт повинен коректно відображатися в різних браузерах;
  • сервер повинен витримувати навантаження;
  • перевірте розмітку локалізованих сторінок - на сторінках, що мають різні мовні версії, повинні бути вказані адреси всіх мовних версій з атрибутом rel = «alternate» hreflang = «x»;
  • на сайті, звичайно, ж не повинно бути вірусів і шкідливого коду;
  • документи не повинні важити не більше 10 МБ.

Внутрішня оптимізація сайту

  • перевірте оптимізацію title - він обов’язково повинен бути унікальним для кожної сторінки, 12 слів або 140 символів, основні ключі потрібно винести в початок;
  • перевірте оптимізацію мета-тега Description - довжина 60-200 символів;
  • перевірте заповнення тега Keywords;
  • перевірте оптимізацію заголовків H1, H2, H3;
  • розподіл посилального ваги на користь важливих сторінок;
  • перевірте, чи немає на сайті так званих «висячих вузлів». «Висячі вузли» - це посилання через які статичну вагу витікає в нікуди, наприклад, кнопки лідогенераціі, активні кнопки для зв’язку, посилання на непродвігаемие документи і pdf-файли);
  • на сайті повинні бути реалізовані «хлібні крихти» (рядок навігації);
  • на сайті повинна бути коректно зроблена внутрішня перелінковка контенту;
  • на сайті не повинно бути прихованого тексту;
  • перевірте назви зображень на сайті - назва файлу має бути осмисленим і відповідати змісту картинки (наприклад, «nazva_badu.jpg», а не «1111.jpg»);
  • у зображень повинні бути атрибути alt і title;
  • на всіх сторінках сайту з протоколом HTTPS весь контент повинен передаватися тільки по HTTPS протоколу.

Також слід звернути увагу і на структуру сайту з продажу БАДів - простий і зручний інтерфейс допоможе користувачам не заплутатися в медичних термінах і швидко відшукати необхідну інформацію. Можна створити окремі розділи по захворюваннях, зробити підрозділи за віком, статтю тощо

Семантичне ядро і ключові слова в тематиці БАДів

При складанні семантичного ядра для сайту з продажу БАДів не забудьте врахувати всі можливі варіанти написання препарату або його компонентів - російською мовою, англійською, на латині і т.п.

Наші поради при підборі ключових слів:

  1. Ключові запити повинні бути зібрані з різних джерел;
  2. Повинні бути зібрані зібрані підказки в Google;
  3. Повинні бути зібрані враховані синоніми LSI-слова, частотні жаргонні вирази, помилки, скорочення або можливі варіанти назв;
  4. Семантичне ядро сайту має бути завжди актуальне (його періодично, не рідше раз на рік) потрібно оновлювати;
  5. З семантичного ядра повинні бути виключені нецільові запити;
  6. Обов’язково повинна бути проведена кластеризація семантичного ядра - угруповання слів, які повинні просуватися на окремих сторінках;
  7. Всі ключові запити повинні бути поділені на інформаційні та комерційні.

Комерційні фактори оптимізації

  • опублікуйте на сайті інформацію про компанію;
  • додаванням детальної інформації про доставку та оплату;
  • не забудьте про клієнтську підтримку;
  • розмістіть дані про гарантійний термін і повернення товару;
  • не слід вказувати на сайті рекламу сторонніх веб-ресурсів;
  • розкажіть про акції та знижки;
  • також можна додати інформацію про можливості покупки товару в кредит;
  • пам’ятайте: чим більше асортимент товару на сайті, тим краще;
  • можливість перейти в корзину повинна бути з будь-якої сторінки;
  • розмістіть юридичні реквізити (ІПН/ЕДРПОУ);
  • опублікуйте ліцензії та сертифікати (якщо є);
  • відкрийте доступ до реєстрації користувачів через соціальні мережі;
  • обов’язкова наявність https-протоколу (підписаного SSL-сертифіката);
  • для мультирегіональних сайтів необхідна опція «Населений пункт»;
  • електронна пошта повинна бути на власному домені.

На сайті потрібно вказати максимальну кількість варіантів зв’язку

  • онлайн-зв’язок (Skype, WhatsApp, Viber, Telegram тощо);
  • телефон - ідеально номер, який починається з 8-800 … (додати і в шапку, і в підвал / футер сайту);
  • онлайн консультант;
  • форма зворотного зв’язку;
  • опція «Замовити дзвінок / передзвонити мені» (додати в шапку сайту).

Оптимізація картки товару для інтернет-магазину

Що повинно бути в картці товару:

  • інформація про ціну і оплаті;
  • інформація про наявність / статусі товару;
  • інформація про терміни і вартість доставки товару;
  • докладний текстовий опис товару;
  • питання-відповідь про товар;
  • технічні характеристики товару;
  • відгуки та оцінки;
  • фотографії;
  • відео (хороша можливість унікалізації картки товару, якщо немає унікальних описів);
  • різноманітність варіантів заявок (корзина + швидке замовлення);
  • інформація про бренд / виробника;
  • можливість додати кожен товар в обране або поділитися ним в соціальних мережах.

Для сайту з продажу БАДів важлива наявність ілюстрацій і відеоматеріалів. Замість того, щоб довго розповідати споживачеві, з чого і яким чином виробляється препарат, який вплив він робить, краще це наочно продемонструвати.

Зовнішні чинники оптимізації сайту

  • на сайт повинні бути посилання з інших сайтів;
  • посилальна маса повинна бути не гірше, ніж у конкурентів;
  • всі посилання можна знайти в інструментах для веб-майстрів (всі посилання повинні бачити пошукові системи);
  • сторінки, з яких є посилання на ваш сайт, повинні бути проіндексовані пошуковими системами;
  • в анкор-листі повинен бути відсутній спам;
  • не можна використовувати посилання з сайтів заборонених тематик або з підозрілими анкорами;
  • посилання з інших сайтів не повинні вести на неіснуючі сторінки;
  • користуйтеся безкоштовними способами отримання посилань;
  • користуйтеся соціальними сигналами і крауд-маркетингом;
  • повинні бути згадки бренду в інтернеті;
  • уникайте «лінкопомоек» і прихованих посилань на сайті;
  • уникайте посилань з АГС-сайтів і явних SEO-посилань.

Перевірте на наявність фільтрів пошукових систем

  • в Яндекс Вебмастер і Google Console немає попереджень;
  • немає афілійованих сайтів;
  • текст не перенасичені ключовими словами;
  • немає реклами або її небагато.

Регіональне просування

  • додайте сайт в довідник Google Мій Бізнес;
  • відкрийте доступність сторінок для робота незалежно від його IP - якщо на сайті налаштована геолокація, то різні версії контенту показуються в залежності від регіону користувача (наприклад, якщо робот зайшов на сайт з московського IP-адреси, то він може не проіндексувати контент для Києва) , тому необхідно зробити весь контент доступним для пошукових роботів;
  • використовуйте інструмент Geositemap (для Google можна згенерувати спеціальний файл у форматі KML, який буде вказувати точне місцезнаходження ваших філій - готовий файл необхідно помістити в кореневу папку сайту, а в sitemap.xml вказати посилання на нього);
  • додайте на сайт регіональні сторінки;
  • у відгуках і кейсах замовників вкажіть населені пункти;
  • додайте посилання на сайт з регіональних майданчиків.

Проаналізуйте поведінкові фактори, до яких відносять:

  • відмови;
  • глибину перегляду сайту (кількість сторінок, відвіданих користувачем за сеанс);
  • час, проведений на сайті;
  • CTR на пошуку;
  • повернення на пошук і повернення на сайт з пошуку;
  • Шерінг в соціальні мережі.

Проведіть роботу над поліпшенням поведінкових факторів:

  • сторінки входу повинні відповідати запиту;
  • визначте точки входу з високим показником відмов по цільових запитах, проаналізуйте їх і спробуйте знайти причину поганих показників;
  • час проведений на сайті повинен бути не менше, ніж у конкурентів;
  • сніппети повинні бути привабливі;
  • основні блоки інформації потрібно розмістити на звичних місцях;
  • шрифти повинні легко читатися;
  • сайт потрібно адаптувати під мобільні пристрої.

Геосервіси і локальне просування

Це стратегія пошукової оптимізації, яка допомагає досягти високих позицій у видачі по геозалежних запитам - де уточнено місто, район або просто місце розташування користувача.

Для локального просування буде потрібно:

  • зареєструвати сайт на Google My Business;
  • зробити віртуальний тур по вашому магазину / закладу / офісу і завантажити його на Google Maps;
  • зареєструвати сайт на 2GiS;
  • зареєструватися в локальних каталогах, міських довідниках, тематичних агрегаторах;
  • «Засвітитися» на місцевих новинних сайтах - можна скористатися спеціальними сервісами, в числі яких Pressfeed і PRNEWS;
  • включити геозапроси в Title і Description;
  • зробити правильну мікророзмітки сайту - в структурі сниппета вказати фізичну адресу організації, телефон з опцією швидкого дзвінка, рейтинг та відгуки про компанію;
  • врахувати гео-запити при складанні семантичного ядра;
  • створити контент для сайту згідно локальним запитам;
  • вказати адресу на сторінках в соцмережах.

Ви не хочете возитися з SEO самі? Замовте просування сайту з продажу БАДів у професіоналів!

2. Просування сайту з продажу БАДів в соцмережах (SMM)

Соціальні мережі - ще один варіант найбільш зручної і швидкої розкрутки сайту по БАДам. За допомогою SMM можна підвищити впізнаваність товарів або бренду, зарекомендувати компанію як виробника якісних нелекарственних засобів і придбати активну аудиторію, яка захоче придбати біодобавки, буде стежити за оновленням асортименту, брати участь в акціях і розіграшах.

Переваги просування в соціальних мережах:

  • величезна аудиторія;
  • легко знайти цільових користувачів;
  • простота ведення;
  • комунікація з аудиторією;
  • швидкий запуск.

Недоліки:

  • велика конкуренція;
  • потрібна постійна активність і креативність;
  • зміни в алгоритмах можуть привести до різкого зниження показів ваших постів;
  • можливі видалення постів і блокування аккаунтів адміністрацією соцмереж (іноді без явних причин);
  • потрібне вміння спілкуватися онлайн і в будь-яких ситуаціях тримати себе в руках.

Чек-лист для підтримки акаунтів і просування проекту в соцмережах

Для початку потрібно зареєструватися та налаштувати акаунти в соцмережах.

Список соцмереж, рекомендованих для просування сайту:

Після створення спільноти (групи, сторінки, заходи, персональні акаунти) потрібно оформити наступні елементи:

  • Назва спільноти.
  • Аватар, обкладинка, мініатюра.
  • ID ідентифікатор URL.
  • Меню або верхній пост.
  • Виберіть (вони ж кнопки меню в FB).
  • Блок «Опис», «Інформація».
  • Фотографії, товари.
  • Відеозаписи.
  • Блок «Посилання» або «Подобається цій сторінці».
  • «Заходи» і «Найближчі заходи».
  • «Обговорення» або «Нотатки».
  • Публікації відвідувачів, відгуки.
  • Аудіозаписи (якщо вони передбачені).
  • Документи (якщо вони передбачені).

Якщо ваша продукція реалізується через аптеки, цю інформацію теж слід вказати або додати окремий розділ з адресами, де можна придбати біодобавки. Такий спосіб дозволить сформувати в свідомості споживача зв’язку: БАД - аптека - гарантія якості і відсутність підробок.

Щоб заощадити час на публікацію контенту з сайту в соціальні мережі, налаштуйте для обраної групи через RSS за допомогою спеціальних сервісів. Не знаєте, як? Звертайтеся, наші фахівці допоможуть Вам в цьому.

Щодня потрібно:

  • перевіряти коментарі;
  • перевіряти повідомлення в спільнотах і особисті повідомлення;
  • публікувати пости або перевіряти, чи всі пости опубліковані через Автопублікація;
  • публікувати історії або перевіряти, чи всі історії опубліковані через Автопублікація.

Щоденна робота з передплатниками допоможе знайти нових клієнтів, вивчити сильні та слабкі сторони біодобавок, оцінити їх ефективність і пояснити аудиторії, що БАДи - це не панацея від усіх хвороб, але хороше джерело додаткових вітамінів, мінералів та інших корисних елементів для здоров’я.

Щотижня потрібно:

  • складати контент-план;
  • складати ТЗ і визначати завдання для дизайнера, фотографа, відеооператора, копірайтера;
  • аналізувати статистику і підводити підсумки;
  • моніторити конкурентів, вивчати тренди і інтереси цільової аудиторії.
  • Варіанти контенту для соцмереж
  • питання, опитування;
  • анонси статей чи новин, посилання з яких ведуть на сайт;
  • лонгріди (довгі експертні статті);
  • особисті думки по темі (2-3 абзаци);
  • графіка, інфографіка, візуалізація цитат;
  • відео, live-трансляції, інтерв’ю;
  • подкасти, аудіо-інтерв’ю;
  • новини галузі, експертні думки;
  • цитати лідерів думок галузі;
  • обігрування трендів;
  • тематичний гумор;
  • історичні довідки і футурістіка;
  • і т.п.

Для соцмереж особливо важливі корисність контенту та довіру аудиторії. У випадку з БАДами це необхідно ще й тому, що біодобавки мало вивчені і часто представляються людям чимось дивним і незрозумілим, з непередбачуваним результатом від застосування. Щоб сформувати довірче ставлення передплатників можна розповісти про «внутрішню кухню» компанії - з якої сировини виробляються препарати, де вони виробляються, як організовано виробництво і т.п.

Варіанти залучення передплатників (платні і безкоштовні)

  • френдинг / інвайтінг;
  • статистичні веб-елементи (віджети, автопідпису);
  • динамічні веб-елементи (гостьовий контент);
  • робота над індексацією контенту (унікальність + слова з семантичного ядра в кожному елементі title;
  • хештег (не більше 5 штук на пост для Facebook);
  • інтеграція з бізнес-процесами;
  • залучення лідерів думок;
  • інтеграція з offline;
  • розміщення на поліграфічних носіях;
  • максимізація активності;
  • проведення конкурсів;
  • залучення партнерів;
  • контент-маркетинг;
  • синергетичний ефект (використання перерахованих способів одночасно);
  • таргетована реклама (найбільш швидкий і «білий» спосіб);
  • рекламні посіви (в партнерських спільнотах або у лідерів думок)
  • реклама в додатках.

Таргетована реклама в соціальних мережах

Використовуйте для просування бізнесу можливості таргетированной реклами. Таргетована реклама - це спосіб онлайн-реклами, в якому використовуються методи і налаштування пошуку цільової аудиторії відповідно до заданих параметрів (характеристиками і інтересами) людей, які можуть зацікавитися рекламованим товаром або послугою.

За допомогою таргетированной реклами в соціальних мережах можна вирішувати такі завдання:

  • отримувати ліди;
  • отримувати передплатників в свої спільноти;
  • збільшувати трафік на сайт / блог / Лендінгем (обов’язково використовувати utm-мітки);
  • домагатися великих охватов для публікацій;
  • збільшувати «обізнаність» про бренд, продукт, заході;
  • приводити потенційних покупців в офлайнові точки (магазини, шоу-руми …);
  • ініціювати діалоги в месенджері Facebook.

3. Інші способи просування сайту з продажу БАДів у всьому пошуковому просторі (SSO)

Сучасні тенденції говорять про те, що зараз просувати сайт тільки в пошуковій видачі недостатньо - потрібно працювати з усім пошуковим простором: приводити користувачів з самих різних зовнішніх майданчиків, залучати нову аудиторію, збирати клієнтську базу і взаємодіяти з нею. Для просування і розкрутки сайту з продажу БАДів необхідно розглянути наступні варіанти:

  • агрегатори, маркетплейси і Класифайди;
  • сайти-відгуки;
  • сайти з оголошеннями (наприклад, ОЛХ);
  • інформаційні ресурси;
  • сайти з пошуку ліків і біодобавок;
  • та ін.

Зв’яжіться з нами і ми підберемо для вашого сайту зовнішні майданчики і організуємо просування на них.

4. Просування сайту з продажу БАДів за допомогою контент-маркетингу

Переваги:

  • дає більше точок дотику з вашим бізнесом в онлайні;
  • залучає нові додаткові джерела трафіку на ваш сайт;
  • якість трафіку буде вище - він стане більш цільовим;
  • збільшує охоплення нової аудиторії;
  • росте впізнаваність бренду;
  • підвищується лояльність і довіру до бренду, зміцнюється статус експерта;
  • підвищується залученість;
  • підкреслюється експертність, росте репутація;
  • стимулює зростання продажів;
  • стимулює зростання LTV;
  • природним чином зростає посилальна маса, поліпшуються поведінкові фактори;
  • навіть при зупинці роботи над сайтом, результат просування зберігається на тривалий час.

Недоліки:

  • виробництво і поширення контенту вимагає великих трудових витрат і грошових вкладень;
  • неможливо отримати блискавичний ефект.

Просування сайту з продажу БАДів за допомогою контент-маркетингу можливо для тих компаній, які не перепродують біодобавки, а самі займаються їх виробництвом і реалізацією. В такому випадку є велике поле для створення різноманітного контенту - як виростити сировину, як його правильно обробити, як розробити новий продукт і т.п. Можна взяти інтерв’ю у експертів (натуропатів, представників нетрадиційної медицини або фітнес-тренерів) і попросити їх оцінити ефективність застосування біодобавок.

Сайт може поповнитися розділами:

  • наше виробництво;
  • розробка нових біодобавок;
  • Новини компанії;
  • експертна думка;
  • та ін.

Чек лист для розкрутки сайту з продажу БАДів за допомогою контент-маркетингу

  • Проведіть дослідження ринку, аналіз конкурентів і цільової аудиторії.
  • Зберіть інформацію про те, як саме вони працюють з контентом? На яких майданчиках і що саме публікують, в якій кількості і з якою періодичністю? На які теми пишуть статті?
  • Зробіть аналіз пошукових запитів користувачів, пов’язаних з вашим сайтом і продажем біодобавок в інтернеті. Зберіть інформаційні ключові слова, згрупуйте їх і сформулюйте теми статей.
  • Проведіть «мозковий штурм» зі збору ідей для контенту. Фільтрувати зібрані ідеї.
  • Визначтеся з форматом контенту для просування сайту. Варіанти можуть бути такі: статті, новини, email-розсилки, фото, відео, подкасти, пости в соцмережах і ін.
  • Див. 20 ідей, як придумати теми для статей.
  • На базі аналізу конкурентів, ключових запитів і «мозкового штурму» розробіть контент-план.
  • Створіть на сайті блог (інформаційний розділ зі статтями).
  • Додайте розділ «Питання-відповідь».
  • Зробіть тегованих сторінки.
  • Викладіть приклади ваших робіт, портфоліо.
  • Створюйте запланований контент самостійно або віддайте його на аутсорсинг - замовити контент у професіоналів.
  • Регулярно публікуйте контент.
  • Весь контент правильно форматуйте.
  • Використовуйте фотографії в контенті.
  • Створюйте інфографіку.
  • У текстах не повинно бути граматичних і орфографічних помилок.
  • Всі тексти повинні бути унікальними.
  • Не забудьте про можливість додати сторінку в закладки і поділитися нею.
  • Аналізуйте статистику, моніторите ефективність просування і при необхідності змінюйте стратегію просування.

Варіанти формату матеріалів

  • статті;
  • Новини;
  • Відео-відгуки клієнтів;
  • Розділ: Питання-відповідь (FAQ);
  • Огляди та порівняння (можна розповісти, чим один препарат відрізняється від іншого або докладно розібрати склад БАДа);
  • Гайди (наприклад, покажіть, як в домашніх умовах використовувати той чи інший препарат);
  • Історії замовників;
  • Інтерв’ю з експертами вашої області;
  • Створення ebook або white paper;
  • Коментування на сторонніх ресурсах;
  • Електронні листи;
  • та ін.

Варіанти промоутування контенту, куди його можна поширювати

  • соціальні мережі - створення власних груп або сторінок, а також використання інших спільнот для поширення потрібної Вам інформації;
  • email-розсилки;
  • пости в тематичних блогах;
  • розсилання електронних листів по вашій тематиці;
  • профільні інтернет-сайти.

Наше агентство має великий професійно займається Зв’яжіться з нами і ми підберемо для вашого проекту стратегію контент-просування і створимо контент. просуванням сайтів за допомогою контент-маркетингу.

5. Просування сайту з продажу БАДів за допомогою контекстної реклами в інтернеті

Контекстна реклама (від лат. Contextus - «зв’язок») - це різновид інтернет-реклами, яка показує користувачеві різні оголошення (відеоролики, графіку, текст) відповідно до його пошуковими запитами або поведінкою в Мережі. Така реклама має персоналізований характер і має високу ймовірність відгуку. Вона часто зустрічається в пошукових системах, на сайтах, в мобільних додатках для смартфонів і на інших ресурсах. Детальніше …

Як ми згадували вище, згідно зі законодавством «Про рекламу», заборонено створювати у споживача враження про необхідність вживання БАДа, гарантувати позитивний результат лікування, говорити, що перед покупкою БАДа не потрібно звертатися до лікаря. Тому контекстна реклама при рекламі біодобавок має безліч нюансів і обмежень, наприклад:

  • необхідно підготувати контент для сторінок переходу (вони також не повинні порушувати ФЗ «Про рекламу»);
  • проставити дисклеймер про те, що «об’єкт рекламування не є лікарським засобом» і «перед застосуванням потрібно проконсультуватися з фахівцем»;
  • перевірити відсутність на веб-ресурсі офіційно прийнятих назв захворювань - їх заборонено використовувати на сайті з продажу БАД;
  • та ін.

Але якщо уважно вивчити і дотриматися всіх вимог, можна домогтися гарних результатів і за допомогою такого методу просування.

Для запуску контекстної реклами необхідно вибрати Google Ads, зареєструватися в ній, провести настройку рекламних кампаній, поповнити рахунок і запустити. Після чого оголошення будуть (якщо все зроблено правильно) показуватися цільовій аудиторії.

Переваги:

  • швидкі результати;
  • порівняно простий запуск.

Недоліки:

  • при припиненні оплати відразу зупиняються і заявки;
  • вимагає постійної оптимізації;
  • є шанс не окупити вкладені в рекламу кошти.

Чек лист для настройки контекстної реклами

Підготовчий етап

  • Встановіть лічильник Google Analytics і налаштуйте цілі для відстеження ефективності рекламних кампаній
  • Зв’яжіть свої акаунти AdWords і Analytics.
  • Якщо ви просуваєте інтернет-магазин, налаштуйте електронну комерцію в Analytics.
  • Якщо в ніші, яку ви просуваєте замовлення надходять в основному з телефонних дзвінків підключіть колл-трекінг.
  • Створіть окремі посадкові реклами, для кожної категорії товарів або послуг.
  • Зберіть семантичне ядро.
  • Не забудьте відібрати мінус-слова.

Налаштування рекламної кампанії

  • Продумайте структуру рекламних кампаній.
  • Налаштуйте окремо Пошукові і кампанії для Рекламних мереж.
  • Налаштуйте тимчасової, мовної та географічний таргетинг.
  • Заповніть візитку (адреса, номер телефону та години роботи).
  • Додайте швидкі посилання.
  • Додайте UTM-мітки до посилань в оголошеннях.
  • Додайте до кожної рекламної кампанії лічильник Метрики.
  • Увімкніть розмітку посилань для Метрики.
  • При необхідності налаштуйте ретаргетінг, а також додаткові види таргетингу в КМС Google.
  • Створіть оголошення.
  • Виберіть стратегію рекламної кампанії і налаштуйте ставки.
  • Автоматизуйте компанію: додайте UTM-мітки, крос-мінусацію на рівні кампаній, завантаження витрат з Діректа в Analytics.
  • Вивчіть безкоштовні інструменти автоматизації, які пропонують Директ і AdWords.

Зв’яжіться з нами і ми проведемо аудит ваших рекламних кампаній і налаштуємо нові.

Сподіваємося, що наші рекомендації допоможуть Вам на початковому етапі просування вашого сайту з продажу біодобавок. Варто зауважити, що не дивлячись на деякі обмеження, сьогодні існує безліч варіантів просування і їх комбінацій, в яких складно розібратися самостійно і потрібні спеціальні навички, тому за більш глибоким і повним просуванням сайту краще звертатися до професіоналів.

Якщо Вам потрібно просування звертайтеся в наше агентство якісне просування сайту з продажу БАДів і швидкий результат,

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Так, алгоритми змінюються, але це було б ще півбіди. Погано те, що іноді вони раптово змінюються, ось у чому фокус!