Як просувати сайт посиланнями в 2021 році?

Березень 25, 2021 | Блог | Просування сайту,SEO

Посилальне просування до 2021 року не втратило актуальності. Хоча правила гри на ринку лінкбілдінга зазнали значних змін. Використовувати зовнішні посилання для поліпшення результатів сьогодні набагато складніше, ніж років п’ять тому. Однак професійний підхід дає помітне зростання позицій, переважно по середньо- і низькочастотних запитах і, особливо, в Google.

Суть методу

Суть просування посиланнями в 2021 році не змінилася. Вона полягає в збільшенні мережі сайтів-донорів. Приріст посилальної маси підвищує:

  1. Авторитетність;
  2. Популярність ресурсу.

Таким чином, це позитивно відбивається на його ранжируванні.

Авторитет сайту залишається важливим фактором для пошукових систем. Кожне посилання в інтернеті розцінюється як рекомендація. Це побічно свідчить про корисність ресурсу і його якості в цілому. Авторитетним сайтам пошуковики змушені віддавати перевагу і виводити їх на перші сторінки.

Ще більш значуща популярність . Активні посилання забезпечують додаткову кількість переходів на сайт, що позитивно впливає на поведінкові фактори. Правда, за умови, що ресурс дійсно якісний і йому є що запропонувати людям.

І ось тут виникають питання:

  1. Наскільки велика значимість самих посилаються?
  2. Як поводяться на сайті користувачі, які перейшли по посиланнях?

Від відповідей на ці питання залежить ефективність посилального просування.

Що змінилося?

Якщо суть методу залишилася колишньою, то підхід змінився. Сьогодні в пріоритеті не кількість, а якість посилань. Більш того, потрібні не просто переходи, а активні дії перейшли на сайт користувачів.

Якість донорів

Важливо, щоб сайт рекомендували авторитетні донори. Це повинні бути добре цитовані ресурси з великою відвідуваністю.

Важлива і тематика - добре, коли вона відповідає, і погано, якщо немає. Іншими словами, має значення контекст, з якого робиться відсилання до сайту. Наприклад, якщо це новинний ресурс, то замітка повинна бути присвячена темі сайту, на який посилається автор.

Поведінка користувачів

Якість сторінок вимірюється часом, проведеним на них користувачами, а також активністю (переходи на інші сторінки, заповнення форм і т.д.). Якщо відвідувач залишає сайт в перші ж секунди, зараховується «відмова» - це лише погіршує репутацію ресурсу для пошукового робота.

Виходить, що не тільки посилання повинна бути «якісної», а й сам сайт, на який посилаються.

Чому так сталося?

Ще років п’ять тому оптимізатори масово скуповували посилання - сотнями, тисячами, десятками тисяч. Робота була багато в чому автоматизована завдяки численним бірж: вони самі пропонували майданчики для розміщення, а замовник відбирав їх за тематикою і посилальному вазі (тИЦ, PR).

Перекіс у бік штучної накрутки був частково виправлений зусиллями пошукових систем, постійно посилюють санкції за використання «сірих» методів SEO. Багато біржі закрилися, а фахівці зайнялися ручним відбором майданчиків.

Крім того, пошукові системи значно ускладнили алгоритми побудови видачі. Перелік факторів ранжирування було розширено, і це призвело до того, що цінність кожного окремого з них знизилася. Велику роль став грати аналіз поведінки користувачів.

В результаті, значимість зовнішніх посилань в просуванні сайту зменшилася. Але аж ніяк не була втрачена.

Чому слід використовувати посилання в 2021 році?

Теорія підтверджується практикою. Сьогодні, як і багато років тому, SEO-фахівці приділяють роботі з посиланнями багато уваги. Мабуть, навіть більше, ніж раніше - адже працювати зі посилальним профілем стало важче.

Нормативний фактор в Google

Просування посиланнями особливо важливо при оптимізації під алгоритми ранжирування Google. Західна пошукова система, на відміну від російського Яндекса, як і раніше ставить «вагу» сайту в число головних чинників ранжирування. Тому якщо ресурс просувається в Google, використовувати посилання обов’язково.

За результатами дослідження, проведеного в США, Посилальне просування увійшло в ТОП факторів, що впливають на ранжування в пошуковій видачі. Збільшення унікальних зовнішніх посилань дає найпомітніший ефект.

Посилання для Яндексу

З вітчизняним пошукачем все трохи складніше. Частка посилального фактора в алгоритмах ранжирування Яндекса нижче, ніж в Google. А оцінюється, перш за все, відвідуваність і активність користувачів на сайті. Однак якісні зовнішні посилання «працюють» і тут: вони призводять цільових і зацікавлених відвідувачів.

Тепер ми, нарешті, підходимо до головного питання - до якості посилань.

Які посилання вважаються «якісними» в 2021-му?

Отже, працювати над розвитком посилального профілю однозначно потрібно. Але робити наголос не на кількість, а на якість. Головний принцип при відборі посилань - природність. Вся увага - сайту-донору.

Ознаки якісного донора за стандартами 2021 року:

  • «Живий», корисний, з великою відвідуваністю - по Majestic, Ahrefs;
  • з хорошим інтерфейсом, без або з мінімумом реклами;
  • НЕ заспамленності;
  • «Чистий» - без вірусів, не під фільтрами, які не сумнівною тематики і ніколи не був під АГС;
  • існуючий як мінімум 6-12 місяців;
  • схожий за тематикою;
  • збігається за регіональною ознакою.

Пошук і перевірка потенційних донорів у 2021 році - досить тривалий і трудомісткий процес. Але тільки так робота приносить плоди.

В окремих нішах і регіонах ще працює лінкбілдінг «по-старому». Але ризики такого підходу невиправдано великі.

Що важливіше: посилання або контент?

Як вже було сказано, велике значення має якість не стільки донора, скільки самого сайту. Перейшовши за посиланням, людина повинна отримати на блюдечку контент, релевантний його запитам. Щоб просування спрацювало, необхідно насамперед налаштувати власний ресурс.

Від якості контенту залежить такий потужний фактор ранжування як призначену для користувача поведінку, що має особливе значення в пошуку Яндекса. Чим більше трафіку вдасться залучити (і утримати) по посиланнях - тим краще будуть результати просування.

Просуваючись під Яндекс, вкрай важливо працювати з самої посиланням - її текстом, контекстом вживання. Лінкбілдер повинен розбиратися в маркетингу і навіть бути трохи психологом.

Для Google, мабуть, в пріоритеті - якість донора. Хоча формулу «Content is king» вивели саме на Заході, і вона не втрачає актуальності.

Як «купувати» посилання?

Масова скупка посилань в 2021 році - прямий шлях до санкцій пошукових систем. Тому роль традиційних бірж, на кшталт SAPE, на ринку лінкбілдінга практично звелася до нуля.

На щастя, з’явилося чимало нових майданчиків, які працюють за іншим принципом - з урахуванням мінливих реалій. Такі біржі пропонують дорогі посилання з трастових сайтів (з високим авторитетом і великою відвідуваністю).

Одна з подібних майданчиків - Сollaborator - позиціонується як «біржа прямої реклами». Як бачимо, пріоритет віддається маркетингу, а не посиланнями (які, по суті, виконують чисто технічну функцію).

Як і раніше має сенс замовляти посилання безпосередньо у веб-майстрів. Шукати контакти можна на спеціалізованих форумах і в Telegram-каналах. Вищий пілотаж - аутріч (вихід на веб-майстра / власника цікавить трастового сайту, знайденого в Мережі).

Загальний принцип: чим складніше отримати посилання, тим вона ефективніша.

Все ще актуальний крауд-маркетинг. Так, багато форумів живі, а деякі процвітають і дають непоганий живий трафік. Можна використовувати сабміта (каталоги, сайти-відгуків, картографічні сервіси і т.д.).

Ефективний контент-маркетинг (статті, прес-релізи, пости, в тому числі в рамках SERM).

Із західних методів застосовні сітки блогів (PBN) і багаторівневі посилання, використання Pinterest і аналогічних майданчиків.

Коли ми працюємо з якісними посиланнями, темпу закупівлі за визначенням не може бути занадто високим. Робота надзвичайно трудомістка, та й «вага» донора досить великий. Конкретна швидкість приросту повинна залежати від ніші (дивись успішних конкурентів).

Приклад професійного лінкбілдінга

Кейси професійних лінкбілдеров доводять актуальність методу посилального просування в 2021 році (і в найближчій перспективі).

Робота лінкбілдера сьогодні зводиться до вирішення двох завдань:

  1. Пошук донорів.
  2. Аналіз на траст, заспамленності, якість посилальної маси.

Чимале значення при відборі посилань має фінансовий фактор. Нюанс полягає в тому, що бюджет посилального просування завжди обмежений, тому доводиться вибирати між ціною і якістю пропозиції.

Необхідно впевнено орієнтуватися на ринку, щоб замовляти якісні посилання без переплати. В іншому випадку є ризик викинути гроші на вітер, та ще й загриміти при цьому під санкції.

За 4 місяці роботи лінкбілдера приріст склав близько 80 посилань. Уточнимо, що всі вони відповідають вимогам, описаним вище.

В рамках роботи вручну проаналізовано кожен потенційний донор, відібрані площадки з відповідними показниками. Сформовано унікальний контрольний профіль для проекту, що включає посилання анкорний і безанкорние, з атрибутом nofollow, з сайтів різного типу.

Результатом стало поліпшення видимості низько- і середньо частотних запитів у видачі, відповідно - збільшення трафіку і підвищення продажів з сайту.

Як запустити просування посиланнями?

Лінкбілдінг - важлива частина просування сайту. При правильному підході цей метод безпечний і, як ми переконалися, дає видимий результат у вигляді поліпшення позицій і конверсії.

Умовою ефективного просування посиланнями є професійний підхід. Ви можете переконатися в цьому, звернувшись до фахівців SEOFox.

Дізнатися вартість посилального просування можна за цим посиланням.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Пошуковий маркетинг (SEO) надає більш істотний вплив на збільшення продажів в магазинах, ніж демонстраційна реклама (фактично це вплив в три рази більше).