Як змусити контент приносити максимальну користь для вашого сайту?

Липень 12, 2020 | Блог | Контент-маркетинг,Просування сайту

Якісний контент - тобто, тексти, зображення і відео - надійний і ефективний спосіб привернути на сайт нових відвідувачів. Однак, для того, щоб якомога краще скористатися цим ресурсом, його слід «розшарити» - тобто, широко розповсюдити. Давайте розберемося, як це зробити швидко і недорого.

Уявіть, що ви робите і продаєте полікарбонат, пластикові вікна або теплиці. Ніша у Вас високо конкурентна, і в ТОП потрапити не так-то легко. Однак якщо ви не станете економити на контенті, вирішити цю проблему буде набагато простіше. Для цього достатньо розшарити статті - тобто, зробити так, щоб про них дізналося якомога більше людей. Допоможуть в цьому всілякі web-ресурси. Використовуючи їх, ви не тільки привернете трафік на свій сайт, але і підвищите впізнаваність бренду, збільшите охоплення аудиторії і отримаєте нових клієнтів.

Якого типу тексти можна використовувати для збільшення охоплення аудиторії

Є кілька основних типів контенту, що дозволяють привести користувачів на сайт:

  • Тексти, створені для залучення трафіку з пошукових систем.За фактом, це відповіді на запити користувачів. Вони пишуться з «прицілом» на високі позиції в пошуковій видачі і відповідним чином оптимізуються. Їх розумно викладати на сайт для «інвестицій» в пошукове просування.
  • Тексти з розряду «цікаві».Вони не відповідають на прямо поставлене запитання користувача, а формують запит. Саме їх найчастіше використовують для розшарювання на різні майданчики для збору додаткового трафіку, аудиторії і клієнтів.
  • «Вічнозелені» статті , що містять корисну інформацію, яка довгий час не втратить своєї актуальності. Наприклад, рецепт млинців застаріти не може і завжди знайде свого читача.
  • Універсальні тексти , так само підходять для розшарювання і пошукового просування ресурсу. Найчастіше вони присвячені новинкам в тій чи іншій області.
  • Вірусний контент.Користувачі охоче пересилають посилання на нього друзям і знайомим.

Детальніше про те, який контент найефективніше використовувати для просування сайту

Припустимо, у Вас будівельна фірма. Стаття на тему «як монтувати галтелі» відповідає на питання користувача. При грамотній роботі з ключами, текстом, зображеннями та відео вона принесе Вам органічний трафік з пошукової системи.

А написана на її основі стаття «10 помилок, які здійснюють навіть майстри при монтажі галтелів» вже відноситься до розряду цікавих. Такого запиту не існує, але стаття його формує і викликає інтерес.

Тексти першого типу можуть перебувати тільки на вашому сайті, індексуватися і приносити трафік. А ось тексти другого типу варто показати якомога більшій кількості читачів.

Як? Використовувати сторонні ресурси.

Розповсюджуйте статтю

Можна, можливо:

  • Анонсувати нову статтю на сайті і давати на неї посилання зацікавленим користувачам.
  • Написати текст і цілком розмістити його на сторонньому ресурсі (залишивши посилання на ваш сайт і згадавши бренд).
  • Розмістити пост на своєму сайті і анонсувати його на різних тематичних майданчиках.

Кращим рішенням буде використання всіх можливих варіантів.

Розсилка

Хорошим рішенням для розшарювання матеріалів стане тематична розсилка. Це регулярно приходять електронні листи з корисною для передплатника інформацією. Їх завдання - розповісти людині щось корисне, продемонструвати професіоналізм співробітників компанії, підвищити рівень довіри читачів.

Такі повідомлення зазвичай містять посилання на сайт, де знаходиться матеріал. Прийнято вважати, що розсилка - це інструмент продажів. Однак в даному випадку це спосіб розшарювання контенту і збільшення кількості цільових відвідувачів.

Анонсуємо текст в соцмережах

Якщо у Вас є хороша стаття, великий аналітичний або експертний матеріал, про нього варто розповісти вашої аудиторії.

Для цього потрібно:

  1. Зробити короткий (до 500 символів) анонс в ваших соціальних мережах - Інстаграмі, Фейсбуці або Pinterest. Плюс в тому, що на Вас підписана вже «тепла» аудиторія, яка з великою ймовірністю перейде по посиланню і прочитає матеріал.
  2. Розіслати анонс в профільні групи в соцмережах. Так статтю побачать читачі, які до цього про вашу компанію навіть не чули.

При складанні анонса важливо пам’ятати про форматах соцмереж. Так, в Інстаграмі можна використовувати не просто фото, а корисну і інтригуючу інфографіку, що викликає інтерес і бажання прочитати всю статтю. Фейсбук тепло відноситься до текстових анонсів.

Анонсуємо текст на Subscribe

Subscribe - інформаційний канал, на якому можна розмістити анонс статті і дати посилання на оригінал на своєму сайті.

Текст залишиться у Вас, буде приносити «преференції» у вигляді трафіку місяцями і при цьому про нього дізнаються читачі.

У чому тут сенс? Потрібно добре пропрацювати анонс. Є два шляхи:

  1. Лінивий - берете заголовок зі статті і пару абзаців тексту з неї ж.
  2. Правильний. Ви складаєте новий заголовок і пишете повноцінний анонс-оголошення. По-перше, адміністрація сервісу такий підхід цінує більше. По-друге, написаний повторно анонс дозволить ще раз оцінити матеріал і повністю розкрити суть статті в декількох абзацах.

Чим краще складено оголошення (і правильно підібрані групи при публікації), тим більше безкоштовного додаткового трафіку ви отримаєте.

Новинні агрегатори

В першу чергу, це Google News. Він чудово працює як джерело трафіку, якщо у Вас на сайті є новинний розділ (це можуть бути регіональні ЗМІ, тематичні публікації про новинки в вузьких сферах - наприклад, в областях технологій, собачих виставок і так далі).

Анонси на майданчиках з відвідуваністю від 1 мільйона читачів в день можуть принести відмінний трафік. Головне - він буде безкоштовним.

Для цього важливо дотримуватися правил агрегаторів. Тут потрібно тільки підключити RSS. Далі пошуковик сам буде аналізувати контент на сайті і автоматично публікувати нові статті.

При роботі з агрегаторами потрібно враховувати вимоги платформи:

  • Новини не можуть дублювати (тобто, бути неоригінальними) інформацію з інших сайтів. Щось унікальне має бути в будь-якому випадку.
  • Новини повинні публікуватися регулярно (оптимально - дві-три в день).
  • Підійдуть тільки грамотні тексти, що не вводять користувачів в оману.
  • Статті викладаються у вільний доступ (якщо для прочитання звернулися щодо реєстрацію, це буде розцінено як порушення договору).
  • На сайті потрібно вказати контакти редакції.

Все інше - питання практики. Кому добре підійде такий варіант просування? Порталів, присвяченим техніці і технологіям, новинним і інформаційних ресурсів. Якщо новини пишете (або дублюєте) англійською, можна підключити RSS на соціальний журнал Flipboard.

Тематичні майданчики і блоги на інших сайтах

Вести свої сторінки і публікуватися можна і на інших ресурсах. Наприклад, техносайтам і IT-компаніям підійде «Хабр». Бізнесмени та стартаперів можуть відразу залучити багато трафіку і замовлень з VC.

Хорошим варіантом стануть публікації на тематичних сайтах. Відзначимо, що сторінка не обов’язково повинна строго відповідати темі вашого ресурсу. Наприклад, продавець побутової техніки може розмістити статтю на жіночому сайті, а виробник термобілизни - на web-ресурсі для мисливців.

Головний мінус таких ситуацій - вистраждана Вами стаття буде знаходитися не на вашому сайті. Звичайно, її можна забезпечити посиланнями на ваш ресурс, але при будь-якому переході трафік «губиться».

Перед публікацією контенту на таких «побічних» сайтах потрібно зважити всі «за» і «проти».

Коротко про головне

Отже, розповсюдження статей і відео - потужний інструмент просування. Він підвищує впізнаваність бренду, формує лояльну аудиторію і підвищує продажі.

Продумана контент-стратегія може допомогти розкрутити сайт вашої компанії, привести трафік з пошукових систем та інших майданчиків, збільшити впізнаваність бренду, лояльність аудиторії і обсяг продажів.

Ключове слово тут - продумана. Без аналітики, грамотного планування та регулярності ви тільки витратите час експертів і гроші на копірайтера. Підхід до просування повинен бути всебічним і комплексним.

Хочете зрозуміти, як розшарити саме ВАШУ статтю - зв’яжіться з нами. Ми допоможемо з підключенням RSS і написанням дійсно сильних текстів для залучення трафіку, візьмемо на себе комплексне просування сайтів та інтернет-магазинів .

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Поки ісеують пошукові системи, SEO буде залишатися головним каналом по залученню клієнтів.