Які контакти і способи зв’язку прийнято вказувати на сайті в 2021 році

Січень 25, 2021 | Блог |

Розділ з контактами - це фінальна точка на шляху користувача. Він вже зрозумів, що і скільки: вивчив продукти і послуги, подивився на ціни, ознайомився з інформацією про доставку та оплату. Його все влаштувало, і ось він готовий зробити замовлення - трансформуватися з потенційного клієнта в реального. На цьому етапі важливо не допустити помилок: буде образливо, якщо користувач не знайде потрібних контактів і відправиться до конкурентів. Ось чому так важливо оформити цей розділ правильно. У цій статті розповімо, як це зробити, і які контакти потрібно обов'язково вказувати в 2021 році. Спойлер: ні, це не тільки номер телефону для зв'язку!

Як контакти впливають на поведінковий фактор і ранжування в пошукових системах

Що стосується поведінкового фактора, то тут все просто. Чим більше контактів для зв'язку ви вкажете, тим краще. Хтось звик замовляти по телефону, кому-то легше відправити лист на електронну скриньку, а хтось взагалі хоче, щоб менеджер передзвонив сам. Не позбавляйте потенційних клієнтів такої можливості: дайте їм максимум каналів, і побачите, як виросте конверсія!

З пошуковими системами складніше. Вони теж люблять, коли в розділі з контактами максимум інформації, але є і нюанси. Наприклад, пошукова система завжди вважатиме за краще стаціонарний номер телефону мобільному і відзначить сайт з кнопкою зворотного дзвінка і функцією онлайн-консультанта. А якщо у вас є можливість підключитися до номера «8-800», то любов пошуковиків забезпечена! Ще для пошукових систем важливо вказівку точної адреси, бажано - зі схемою проїзду.

Втім, адреса важлива і для людей. І останній момент: в пріоритеті у роботів залишаються великі компанії з філіями в різних містах. Тому обов'язково вказуйте адреси філій, якщо працюєте не тільки в одному регіоні.

Як правильно оформити сторінку з контактами

Щоб сторінка з контактами працювала на вас, її потрібно правильно оформити. Ось кілька порад:

  • Додайте контакти в окремому розділі меню.Так користувачеві буде простіше знайти потрібні контакти і зв'язатися з вами.
  • Зробіть перелинковку жодна стаття.Посилання можна додати в закликах до дії. Ось як це працює: користувач прочитав про «вхідні двері купити», побачив в кінці посилання на сторінку з контактами і, поки не забув, перейшов в розділ, щоб зв'язатися з вами.
  • Перевірте достовірність кожного контакту.Буває, що на сайті вказано вже неактуальне номер, за яким додзвонитися неможливо. Так ви втрачаєте клієнтів, а разом з ними - і гроші.
  • Продублюйте основний спосіб зв'язку в шапці сайту.Щоб користувачеві взагалі не потрібно було нічого шукати, розмістіть основний контакт на видному місці в шапці профілю. Ідея в тому, що клієнт може знайти його без додаткових кліків, щоб швидко зв'язатися з вами.

Які контакти і способи зв'язку вказувати на сайті

А тепер - докладніше про контакти, які потрібно вказувати на сайті, і про те, як це правильно зробити, щоб не втратити клієнта.

Номера телефонів

Більшість клієнтів віддають перевагу саме телефонні дзвінки. Це простіше, швидше і надійніше. Про те, що в розділі з контактами обов'язково потрібно вказувати номер телефону, знає кожен. Але не всі думають про те, що одного номера телефону часто недостатньо.

Припустимо, ви працюєте відразу в двох сегментах: b2b і b2c. Звичайний покупець дзвонить і потрапляє до відділу оптових продажів. І тут його починають перекидати з одного номера на інший. Імовірність, що людина все-таки добереться до потрібного відділу і зробить замовлення, різко знижується. Людина не хоче пробиратися через мільйон телефонних дзвінків, тому йому легше піти до конкурента, які розклали номера телефонів по поличках.

Не полінуйтеся і зробіть також: вкажіть номер телефону для кожного відділу. А якщо є можливість підключити багатоканальний номер «8-800», то не шкодуйте грошей. Багато клієнтів не хочуть витрачати свої кошти на телефонний зв'язок, тому уходять в самий останній момент.

Електронна пошта

Для електронної пошти працює той же правило, що і з номерами телефонів. Для кожного відділу - свою поштову скриньку.

А щоб клієнтам було простіше сприймати електронну адресу, Ви можете це зробити коротким і таким, що запам'ятовується. В ідеалі - пошта на домені сайту. Це важливий фактор для комерційного ранжирування пошуковими системами.

Адреса компанії і схема проїзду

Адреса потрібно вказувати навіть в тому випадку, якщо ви повністю працюєте онлайн. Наявність на сайті справжнього адреси викликає довіру, тим більше що цю інформацію можна легко перевірити.

І звичайно, без адреси не обійтися компаніям, які працюють віртуально.

Наприклад, ви займаєтеся будівництвом, і щоб скористатися послугами або купити товар, клієнту потрібно приїхати в офіс. Як він знайде Вас? Правильно: напевно він не стане морочитися з пошуками, якщо у Вас не суперкруті пропозицію «майже даром»! Тому вказуйте повну адресу компанії. А щоб покупцеві було легше знайти Вас, прикладіть інтерактивну карту зі схемою проїзду.

І ще: якщо виробництво і офіс в різних місцях, або у Вас кілька філій, вказуйте всі адреси, щоб не вводити клієнта в оману!

Форма зворотного зв’язку

Навіть якщо клієнт хоче написати Вам, не факт, що він скопіює вашу електронну адресу, відкриє свою пошту і відправить лист. Щоб скоротити цей шлях до мінімуму, інтегруйте в розділ з контактами форму зворотного зв’язку. Тільки не перестарайтеся з полями для заповнення. Ви ж пам’ятаєте, що більшість покупців - люди нетерплячі? Подумайте, які дані потрібні Вам, щоб дати зворотний зв’язок?

Найчастіше досить імені, номера телефону та електронної пошти клієнта. Значить, нехай у формі будуть ці поля, плюс окреме поле для введення повідомлення!

Віджет зворотного дзвінка

Це швидкий аналог форми зворотного зв’язку. Якщо коротко, це працює так: віджет зворотного дзвінка інтегрують на видному місці. Коли клієнт натискає на кнопку, йому пропонується ввести номер телефону. Сервіс відразу дає сигнал менеджерам, і як тільки ті знімають трубку, починає передзвонювати клієнтові.

Онлайн-месенджери

VIBER, WhatsApp, Telegram - ось найпопулярніші месенджери, якими користуються люди. Значить, їх теж потрібно додати на сайт, щоб розширити список каналів для зв’язку. Багатьом клієнтам простіше швидко відправити безкоштовне повідомлення, ніж дзвонити, писати по електронній пошті або заповнювати форму зворотного зв’язку.

Посилання на соцмережі

Соцмережі - це реальність 2020 року, тому не скидайте їх з рахунків.

Якщо у Вас є група або аккаунт в соціальних мережах, вкажіть посилання на своєму сайті. Це буде працювати, якщо серед адмінів є компетентний співробітник, який може відповісти клієнту на питання або вирішити проблему.

Якщо ви зрозуміли теорію, але не знаєте, як реалізувати все на практиці, телефонуйте нам! Ми БЕЗКОШТОВНО проконсультуємо Вас, а при необхідності допоможемо оформити сайт так, щоб він приносив прибуток!

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Поки ісеують пошукові системи, SEO буде залишатися головним каналом по залученню клієнтів.