Який контент найефективніше використовувати для просування сайту

Липень 11, 2020 | Блог | Просування сайту,Контент-маркетинг

Чи плануєте розвивати власний сайт, але не знаєте з чого почати і що потрібно читачам? Ми допоможемо вам і розповімо про те, який буває контент. Крім того, розкриємо секрети якісних матеріалів і пояснимо, як вони допоможуть у просуванні вашого сайту.

Отже, ви вирішили створити на своєму сайті блог. Здається, що все просто: пиши статті і розміщай їх. Однак мало обмежитися текстовою інформацією. Читачеві потрібні зображення, інфографіка, відео і навіть подкасти. Суцільний текст виглядає дуже нудно: стаття, якою б чудовою вона не була, не зможе зацікавити відвідувача. Як не заплутатися у всьому різноманітті контенту і чому важливо використовувати всі можливі його види? Спробуємо розібратися.

Що ж таке контент?

Контент - це різноманітні інформаційні матеріали, які містить цей сайт. Наприклад, текст, зображення, відео, аудіозаписи і т.д. Розглянемо їх докладніше.

Основні види контенту

Існує безліч типологій контенту. Одні компанії поділяють його на цікавий і не дуже. Інші - на що продає, інформаційний та розважальний. Треті вважають, що всі публікації можна поділити тільки на унікальні і запозичені. Однак, в першу чергу, необхідно звернутися до суті.

Тексти

Текстовий контент - це наповнення сайту, представлене у вигляді тексту. Він може бути абсолютно будь-яким, але повинен приносити користь читачеві. Це одна з найважливіших частин інтернет-сторінок. Саме текстова складова дозволяє користувачеві дізнатися щось нове про вашу компанію або товар. Вона розповідає про продукцію або про способи її застосування. Крім того, саме такий контент дозволяє оптимізувати сторінки для пошукових систем.Який контент найефективніше використовувати для просування сайтуНаприклад, сайт створений для того, щоб продавати кавоварки. В цьому випадку публікації в блозі повинні відповідати відвідувачеві на найнагальніші питання: з яких деталей складається товар, на що звернути увагу при виборі, огляди тієї чи іншої продукції. А якщо додати в такий текст ключові слова, користувач зможе знайти вашу сторінку в пошуковій системі.

Експертні статті

Продаєте корм для тварин? Відмінно! Розкажіть користувачам про новинки галузі та інноваціях, здатних поліпшити здоров'я вихованців. Поясніть потенційному клієнту різницю між деревними наповнювачами і грудок. Поділіться інформацією про те, як підготувати домашнього улюбленця до тривалій поїздці в автомобілі. Вивчіть законодавство. Раптом ваш читач не знає, що існують нормативно-правові акти, які регламентують ветеринарну допомогу. Виступите в ролі експерта та розкажіть більше про тієї галузі, в якій ведете бізнес.

Що можуть дати експертні статті сайту

Експертні статті, як правило, довгі. Їх розмір в більшості випадків перевищує 5-7 тисяч символів. З цієї причини в них зустрічаються сотні мікрочастотних запитів. Кожен з них дає мінімальний трафік. Однак, якщо по кожній ключовій фразі на сайт будуть приходити по 20-30 чоловік, в результаті одна стаття може залучити більше 2-3 тисяч потенційних клієнтів.

Експертні статті дозволяють створити максимально оптимізований контент для SEO. У довгих текстах можна органічно розмістити ключові фрази, відмінні від тих, що включені в семантичне ядро. Це привертає на сайт додатковий трафік.

Довгі статті довго читають. А значить пошукові системи починають вважати сайт корисним для користувачів. Раз людина довго не йде зі сторінки, швидше за все йому цікаво - думають в Google і Yandex. Це позитивно позначається на SEO і ваш сайт піднімається в пошуковій видачі.

Експертні тексти переконують потенційного клієнта у вашому професіоналізмі, що особливо важливо в сфері послуг. Це дозволяє читачеві перейнятися до вас довірою і здійснювати більше замовлень.

Експертні статті - це практично невичерпне джерело відвідувачів. У деяких нішах одна така публікація може залучати читачів роками.

Новини

Новини - це ще один відмінний тип контенту. Ви можете розповідати про події вашої компанії або ділитися свіжою інформацією галузі. Стало відомо про новий виробника хімії для автомийок (якщо ви володієте детейлінговим центром) - обов'язково повідомте про це своїм читачам. Так вони зрозуміють, що ви в курсі останніх подій і тримайте руку на пульсі.

Чим корисні новини на сайті

Свіжі та актуальні новини дають людям зрозуміти, що компанія стежить за новинками галузі. Наприклад, ви продає смартфони, але не повідомили своїх клієнтів про вихід нових Samsung або iPhone. Чи варто говорити, що авторитет організації в очах передплатників відразу ж впаде. Така подія чекають усім світом, а якщо ви його пропустили, значить можете і не привезти нову модель. Чи варто тоді переходити на сайт і продовжувати купувати у такого «відстав» від моди продавця.

Регулярні публікації контенту відмінно позначаються на SEO. Чим частіше оновлюється сайт, тим привабливіше він виглядає для пошукових систем. Кожна новина - це додаткова сторінка. Обидва ці фактори приваблюють роботів. Вони заходять на вашу сторінку частіше і підвищують сайт у видачі.

Новини можна публікувати з урахуванням ключових запитів, а значить - охопити більшу аудиторію. Крім того, актуальна інформація, що йде в соцмережі, може залучити більше трафіку на сайт.

Лояльність відвідувачів також підвищується за рахунок регулярних публікацій на сайті. Якщо компанія може дозволити собі щоденне оновлення інформації, значить вона турбується про власну репутацію і точно не обдурить клієнта.

Таким чином, чим частіше оновлюються новини, тим вище піднімається сайт в пошуковій видачі і збільшується лояльність читачів. А це значить - зростає і число відданих бренду клієнтів.

Огляди

У цю підкатегорію можна включити статті, які дозволять читачеві відрізнити хороший товар від поганого. Розкажіть про літаки, які використовуються авіакомпанією, квитки якої хоче придбати покупець. Дайте людям можливість оцінити якість сервісу або бортового харчування. Можливо, клієнт захоче взяти авіаквиток іншої компанії: нехай проїзний документ буде дорожче, зате і ліміт ручній поклажі збільшений, і годують смачніше.

Чим корисні огляди сайту?

Огляди - це пряма реклама ваших товарів або послуг. Продаєте аксесуари для телефонів? Розкажіть про кожен детальніше. Зупиніться на тому, які чохли дозволять уберегти улюблений смартфон при падінні. Покажіть варіанти забарвлень і матеріал. Заінтригує і повідомте максимум корисної інформації. Найімовірніше, це спонукає читача до покупки.

Ще один приємний бонус від оглядів - підвищення лояльності клієнта. Чим більше ви розповісте про товар, тим імовірніше виростете в очах покупця як експерт. Знайдіть такі сторони продукції, про які ще ніхто не розповідав. Можливо, саме це стане вирішальним фактором у прийнятті клієнтом остаточного рішення про покупку. Огляди також позитивно впливають і на SEO. Саме в таких статтях можна максимально органічно вписувати ключові фрази, завдяки яким потенційні клієнти знайдуть вас в Google або Яндексі.

Не секрет, що до оглядам читачі повертаються знову і знову. Один і той же людина може безліч разів перечитати статтю про плюси одного і того ж продукту двох різних марок. Наприклад, жінка шукає фен. В її бюджет укладаються прилади марок Х, Y, Z. Процес прийняття рішення не швидкий і, перш ніж витратити свої кровно зароблені гроші, вона буде досліджувати огляд за оглядом. І добре, якщо вони всі знаходяться на вашому сайті і облінкований один з одним. Це означає, що вона повернеться до вас і завтра, і післязавтра - і так до моменту покупки.

Як вже говорилося, огляди читають люди, які хочуть витратити гроші. У випадку з жінкою, феном та хорошим інформаційним матеріалом - у вас в руках клієнт, готовий зробити покупку.

Інтерв'ю

Ще один тип контенту, який дозволить підтвердити вашу компетенцію. Якщо у вашій сфері існують загальновизнані експерти, спробуйте взяти у них інтерв'ю і розмістити в своєму блозі. Це дозволить різко збільшити довіру до компанії і залучити більше читачів.

Що дають сайту інтерв'ю?

В першу чергу, інтерв'ю - це спосіб підвищити лояльність клієнтів. Чим популярніша і відоміший експерт, тим вище довіри споживача.

Користь від інтерв'ю, на перший погляд, здається незначною. Однак статті такого роду нерідко виходять довгими. А це додатковий час, який користувач проводить на сайті. Як наслідок, пошукові системи вважають сайт корисним і піднімають його у видачі.

Експерти, що дають інтерв'ю, дуже часто мають власний сайт і люблять ділитися новинами про себе. Крім того, ви залучаєте готову лояльну аудиторію, ніжно люблячу обраного вами фахівця.

Запрошуючи для інтерв'ю відомої людини ви обов'язково розташуйте до себе навіть самого скептично налаштованого клієнта. Якщо вам дав коментар сам Дмитро Рогозін, значить ваші мікросхеми явно чогось та коштують.

Отримуючи коментар впізнаваною особистості, ви відразу ж отримуєте клієнтів. Якщо інтерв'ю дав чоловік, відомий в мас-медіа, це добре вплине на продаж роздрібних товарів повсякденного попиту. Якщо ж вашим експертом став відомий політик чи керівник великої корпорації - чекайте припливу оптових закупівель.

Майстер-класи та демонстрація послуг

Якщо ви власник автомийки, чому б не розповісти своїм клієнтам про процес миття машини? Нехай вони побачать, що ваші співробітники якісно виконують свою роботу і не пропускають ні плямочки.

Що дають майстер-класи та демонстрація послуг сайту Показуючи потенційному покупцеві способи використання вашого товару, ви автоматично налаштовуєте його на придбання. Людина вже ознайомився з зручністю продукції і, можливо, не уявляє своє подальше життя без такого потрібного девайса або послуги.

Майстер-класи та демонстрації послуг залучають трафік, особливо якщо ви наочно показуєте як діє нова технологія. Наприклад, потенційний покупець не був в курсі про всі плюси кварцовою мийки автомобіля, тому не наважувався зробити дорожчу покупку.

Майстер-класи корисні і для SEO. У тексти можна органічно вбудувати ключові запити. Це дає можливість залучити на сайт більше відвідувачів. Настільки корисний текст найчастіше виходить довгим, що також позитивно позначається на поведінкових факторах. А вони в останні роки нерідко грають вирішальну роль в ранжуванні.

Завдяки опублікованим майстер-класами та демонстрації ваших послуг, можна підвищити довіру клієнтів. Таким чином ви показуєте свою компетентність в обраній сфері. Як наслідок, може бути запущено сарафанне радіо і люди дізнаються про вас від своїх друзів, які ознайомилися з майстер-класом.

Кейси

Ще один спосіб привернути увагу - публікація кейсів. Вони особливо важливі для компаній, які надають послуги. Від майстер-класів їх відрізняє складність і повнота наданої інформації.

Кейси - це опис реальних бізнес-ситуацій.

Завдяки кейсам ви показуєте, чому компанію можна назвати номером один на ринку. Вони корисні для просування пропонованих послуг. Покажіть потенційному клієнту, яким чином ви знайшли вихід зі складної ситуації. Розкажіть про виконані роботи або просто поділіться досвідом.

Чим кейси корисні сайту?

Найголовніше в кейсах - ви наочно показуєте свою компетенцію. Це надає солідності вашої компанії як виконавцю. Складні й заплутані ситуації, з яких ви знайшли вихід - найкраща реклама.

Кейси корисні і для SEO. По-перше, це довгі тексти, які не можуть не захопити читача. А час, проведений читачами на сайті, і грамотно вбудовані ключові слова дозволять піднятися на перші рядки в пошукових системах.

Цифри, графіки, KPI і інші показники розкажуть все самі за себе. Поясніть читачеві, як вам вдалося добитися підвищення трафіку або впровадження нової послуги. Прозорість і відкритість - кращий спосіб завоювати довіру клієнта.

Кейси залучають трафік.

Публікуючи на своєму сайті кейси, ви не тільки демонструєте рівень своєї компетенції, а й змушуєте клієнта придбати ваші послуги. Не виключено, що хтось вважатиме завдання занадто складною і вважатиме за краще довіритися професіоналу, а не вникати в усі нюанси вирішення проблеми самостійно. Ось приклад кейса, як ми просували туристичний сайт за допомогою контент-маркетингу - наочний досвід з результатми. Ніхто не заборонить вам міксувати різний контент або публікувати новини, огляди або інтерв'ю. Пам'ятайте: чим більше статей, написаних простою і зрозумілою мовою, тим вище відвідуваність і довіру клієнтів.

Візуальний контент

Що таке візуальний контент?

Візуальний контент - це будь-яка графічна інформація, що супроводжує тексти: малюнки, фотографії, схеми, діаграми, логотипи, відеоролики і так далі.

Під візуальним контентом розуміється все, що може «розбавити» нудне полотно тексту. Тут є, де розвернутися: інфографіка, картинки для залучення уваги, відеоролики тощо Здавалося б, не варто звертати на них особливу увагу, адже вони навряд чи принесуть користь SEO. Але це далеко не так.

Пошуковики, ранжуючи сайти, звертають увагу і на кількість дочітиваній. А чим красивіше оформлені текст і візуальна складова, тим більше людей захочуть вивчити публікацію до кінця.Який контент найефективніше використовувати для просування сайту

Зображення, фотографії, картинки ...

Кожна стаття відображається на сайті не тільки у вигляді назви, а й під відповідним зображенням. Йому-то і варто приділити більше уваги. Чим воно якісніше, яскравіше і красивіше, тим вище ймовірність, що користувач клацне на нього. Не дарма ж в народі фотографії прозвали картинками для залучення уваги.

Якщо текст великий, варто супроводити його ще декількома ілюстраціями. Це дозволить читачеві ненадовго перевести дух і просто порадує око.

У цій категорії можна окремо виділити Фотодобірки. Цей формат актуальний завжди. Читачі люблять красиві зображення. Діліться якісними ілюстраціями пам'яток, які можна відвідати у вихідні, або фотографіями відмитих до блиску машин. Дайте відвідувачеві можливість помилуватися красивими картинками і створіть атмосферу.

Що дають якісні зображення на сайті

В першу чергу, якісні картинки привертають увагу відвідувачів. На яскраве зображення хочеться клікнути і вивчити статтю докладніше. Унікальні зображення, створені самостійно, підвищують ваш рейтинг в очах пошукових систем. В епоху різноманітності контенту саме власні фотографії можуть посунути сайт на крок ближче до заповітного 1-го місця в топі Яндекса або Google.

Довіра і лояльність користувачів також можна завоювати завдяки якісним зображенням товару. Опублікуйте фотографії однієї і тієї ж кімнати з одного ракурсу. Але на першій картинці покажіть зовнішній вигляд приміщення до прибирання вашим пилососом, а на другий - після. Споживачі наочно побачать причини, за якими їм потрібен саме ваш товар.

Потенційного клієнта можна легко перетворити в покупця за допомогою тих же зображень «до» і «після». Пред'явіть фотодокази того, що після трифазної мийки автомобіль довше залишається чистим.

Інфографіка

Інфографіка - це відмінний спосіб пояснити складні поняття і процеси, словесний опис яких може посперечатися з чотирма томами «Війни і миру». Наприклад, наочно показати як впливає ведення блогу на зростання продажів. Або пояснити процес багатоетапної мийки автомобіля. Або роз'яснити процес реєстрації на авіарейс. Використовуйте карти, діаграми, графіки і навіть схематичні зображення чоловічків.Який контент найефективніше використовувати для просування сайтуТаким чином, процес онлайн-реєстрації на рейс зайняв всього 5 пунктів і цілком помістився на одній картинці. У текстовому еквіваленті довелося б писати цілу статтю, яка пояснює всю процедуру оформлення.

Чим корисна інфографіка сайту?

По-перше, інфографіка - це завжди унікальне зображення. Звичайно, якщо ви не нахабно поцупили її у ваших конкурентів. А це означає пряму користь для SEO, весь якісні зображення, що не зустрічаються більше ніде, дозволять підняти сайт в топ-10 пошукової видачі. Читачі люблять все розуміти. Зображення завжди наочніше звичайного тексту. Якщо вам вдалося пояснити користувачеві складний процес простою мовою, людина буде повертатися на сайт знову і знову.

Якщо ви продаєте складний товар, поясніть за допомогою схематичного зображення процес використання продукту або його підключення. Такий підхід використовує IKEA в своїх інструкціях. А якщо в опубліковані на сайті правила експлуатації ви додасте жарт, є ймовірність, що вона стане вірусної. Як той самий зайвий гвинтик від відомого шведського виробника меблів.

Інфографікою люблять ділитися інші сайти, а це - прямі посилання на вас, що також позитивно позначиться на SEO.

Відео-контент

Його теж можна віднести до візуального контенту. В останні роки він почав набирати все більшої популярності. Замість того, щоб читати текст, інтернет-користувачі найчастіше почали дивитися відео. Тому відеоролики не зашкодять, а скоріше, навпаки, підвищать рівень довіри і відвідуваність сайту.

У відеоролику не обов'язково розповідати про компанії. Можна вибрати будь-яку тему, яку вважаєте за корисною. Розкажіть і покажіть, як ваші мийники відмивають найбруднішу машину. Проведіть невеличкий майстер-клас, де будуть показані основні відмінності меланиновой губки від поролоновою. А можна і зовсім провести віртуальну екскурсію.Який контент найефективніше використовувати для просування сайту

Чим корисно відео для сайту?

В останні роки збільшується число користувачів, що віддають перевагу відео-контент. Викладіть свою статтю в форматі короткого ролика і ви самі побачите наскільки вони популярні.

Як правило, всі відеозаписи розміщуються на YouTube. Навіть якщо у вас є своя власна сторінка, де ви публікуєте ролики, в описі можна залишити додаткові посилання, що позитивно позначиться на SEO. Крім того, перегляд відео - це збільшений час, яке користувач проводить на сторінці. А значить, ви автоматично отримуєте бонуси за корисність ресурсу від Google і Яндекс.

Залучайте трафік з YouTube. Опублікуйте якісний лайфхак або цікаве відео, вкажіть ключові слова в описі і назві ролика - ваш клієнт знайде вас сам. Якщо відео виявилося корисним, ви отримуєте ще і лояльного клієнта, який підпишеться і буде купувати товари на вашому сайті регулярно.

Відео можна використовувати і в якості прямої реклами. Вибір теми в цьому випадку обмежується лише вашою фантазією. Навіть якщо ви продаєте втулки для туалетного паперу, завжди можна знайти сценарій, який зацікавить дивиться: від організації конференції до процесу виробництва і реалізації. Повірте, на кожен контент знайдеться свій цінитель.

Аудіо-контент

У категорію аудіо-контенту можна віднести подкасти. У багатьох ваших читачів може не знайтися часу переглянути свіжу статтю або перегорнути огляд. Переведіть текстовий матеріал в аудіо-формат. Тоді у користувача з'явиться шанс прослухати подкаст по дорозі на роботу, в пробці або в черзі. Це дозволить підлаштуватися під кожного клієнта і додасть плюсиков в карму.

Чим корисний сайту аудіо-контент?

Подкасти, як і відео, можна використовувати для реклами своїх товарів. Розкажіть про переваги одного смартфона перед іншим. Користувач ознайомиться з оглядом у вільний час: в метро, ​​в автомобілі або на прогулянці.

Якісні подкасти створять лояльну аудиторію, яка буде заходити на ваш сайт, щоб послухати чергову запис. А значить, з кожним днем ​​зростатиме обсяг трафіку.

Для SEO подкасти грають важливу роль. Це спосіб утримати клієнта на сторінці. А Google і Яндекс приділяють особливу увагу поведінкових факторів. Чим довше користувач залишається на сторінці, тим вище в пошуковій видачі піднімається сайт.

Подкасти можуть залучити зайнятих клієнтів. Не секрет, що більшість людей слухає їх під час заняття повсякденними справами. Гарна і цікава інформація про товар, який ви продаєте, або послугу, яку надаєте, дозволить перетворити слухача в покупця.

Який контент публікувати?

Краще публікувати все: відео, аудіо, візуальний контент і текстовий формат. Тільки так ви зможете максимально повно охопити свою аудиторію. Все ж у кожної людини свої переваги. Тому чим більше інформації, поданої в різних варіаціях, тим вище шанси збільшити лояльність, вплинути на дочітиванія і вийти на перші рядки в пошукових системах.

Однак довірити створення якісного контенту найкраще професіоналам. Інакше в процесі набивання шишок на власному досвіді велика ймовірність розгубити всіх клієнтів.

НЕ ЗНАЄТЕ З ЧОГО ПОЧАТИ?

Напишіть нам і ми безкоштовно запропонуємо план робіт з контентом для вашого проекту , а також підберемо стратегію його просування.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Багато людей схильні перебільшувати ставлення пошукових систем до себе і свого сайту - чомусь їм здається, що вони у кожного викликають складну гаму симпатій і антипатій.