Якою має бути картка товару: 11 прийомів оформлення

Квітень 20, 2021 | Блог | Інтернет-маркетинг,Поради клієнтам

В інтернет-магазині, на відміну від звичайного, товар помацати руками не можна. Ніхто не розповість про всі його переваги і, коли потрібно, не покаже схожу продукцію. Всі ці завдання в онлайні виконує картка товару. Від неї залежить чи зверне відвідувач увагу на ваш асортимент, не піде він до конкурентам і купить щось у Вас. Розповідаємо, як зробити картку товару, яка добре позначиться на продажах.

«Контент - король»

Це популярне пророцтво Білла Гейтса поширюється і на інтернет-магазини. Ніхто не хоче купувати кота в мішку. Тому ні кольор «продажу», ні дизайн не нададуть такого впливу на конверсію, як контент. З його допомогою ви зможете звернути увагу відвідувача на товар, розповісти, навіщо потрібен цей продукт, передбачити можливі питання і переконати клієнта в необхідності купівлі.

З чого складається картка товару

Спробуйте згадати типову сторінку продукту в будь-якому інтернет-магазину. Здавалося б, все, що на ній є, це назва товару, фотографія, опис і іноді відгуки покупців. Насправді у великих магазинах картки товарів містять і інші важливі елементи: хлібні крихти, відеоогляди, рейтинги, кнопки цільових дій і багато іншого. Ми пройдемося по кожному з цих елементів і розповімо про кращі практики його використання.

1. Хлібні крихти

Навігаційний ланцюжок ( «хлібні крихти») показує шлях, пройдений користувачем від головної сторінки сайту до поточної. Виглядає це наступним чином:

Навіщо цей елемент інтернет-магазину? Все просто: з його допомогою користувач може повернутися в цікавить його розділ каталогу і подивитися інші товари. Що стосується місця розміщення, навігаційну ланцюжок зазвичай виносять в верхню частину сторінки - прямо над заголовком.

2. Назва товару

Згідно з дослідженням Якоба Нільсена, при перегляді веб-сторінки траєкторія руху погляду у користувача нагадує букву «F». Тому лівий верхній кут підходить для назви продукту найкраще - так користувач зможе відразу переконатися, що потрапив на потрібну сторінку.

Та сама Розетка розміщує назву над зображеннями товару.

Крім місця розміщення заголовка, є й інший важливий питання: як привести все назви до єдиного вигляду? Адже у великому інтернет-магазині ніхто не буде вручну додавати назви десятків тисяч товарів.

Хорошим рішенням буде створити для них єдиний шаблон, згідно з яким вони будуть формуватися. Наприклад, такого виду:

[Категорія товару] + [Бренд] + [Модель] + [Параметри та опції]

Тоді назви всіх товарів будуть виглядати наступним чином:

Ноутбук ASUS E210MA-GJ001T синій

3. Зображення товару

Єдине, що залишається покупцеві, коли він не може помацати товар, - це подивитися фотографії. Тому зображення повинні якомога краще передавати реальний досвід. Щоб домогтися цього, дотримуйтеся наступних рекомендацій:

  • завантажуйте фотографії в якомога більш високому дозволі;
  • передбачте на сайті можливість наближення зображень (функція лупи);
  • розмістіть фотографії товару з усіх можливих ракурсів;
  • якщо продукт доступний в різних кольорах, додайте зображення для кожного варіанта.

В інтернет-магазині lamoda для кожного кольору передбачена взагалі окрема сторінка.

Редакційний директор фріланс-майданчики UpWork дає наступні поради по роботі з зображеннями:

  • якщо ви продаєте сумки, рюкзаки та інші товари з внутрішніми відділами, фотографії «всередині» так само важливі, як і фото «зовні»;
  • не забувайте про деталі: шви, гудзики, малюнки ручної роботи - покажіть відвідувачам все, що відрізняє товар від аналогічних, і говорить про якість його виготовлення;
  • якщо хочете продемонструвати продукт якомога ближче до реальності, склейте зображення в формат 360 градусів;
  • не забувайте давати відвідувачам контекст - наприклад, якщо ви продаєте одяг, фотографії на моделі продемонструє, як саме тканину сидить на фігурі.

4. Відео

Неможливість помацати товар - не єдине обмеження інтернет-магазину. Також користувачі не можуть подивитися на продукт у дії. В таких умовах відеоогляд на продукт - найкраще, що ви можете запропонувати потенційному покупцеві. Агентство DemoUP, творець бази відеоогляди для ecommerce-проектів, призводить наступні цифри:

  • відвідувачі, які подивились відео про товари, здійснювали покупку на 85% частіше;
  • відео позитивно впливає на поведінкові фактори: в середньому, які дивляться ролики, затримуються на сайті на дві хвилини довше;
  • 45% покупців дивляться на товари в звичайних магазинах перед тим, як замовити їх в онлайні;
  • на думку 71% опитаних, відеоогляд - кращий спосіб пояснити функціональні можливості продукту;
  • 57% споживачів кажуть, що наявність відеоогляди на сайті дає краще уявлення про товари і знижує ймовірність їх повернення.

Якщо ви вирішите зайнятися Відеоогляд, ось кілька рекомендацій, які допоможуть зробити їх ефективними:

  • не варто розраховувати на те, що користувач додати відео в список «Дивитися пізніше» на YouTube - дотримуйтеся тривалості огляду від однієї до п’яти хвилин, щоб відвідувач міг подивитися його навіть на ходу;
  • покажіть різні режими роботи продукту і розкажіть, який вони дають результат;
  • близька зйомка продукту з різних ракурсів найкраще створює враження живого перегляду товару в магазині.

5. Опис товару

Готової формули, унормує обсяг опису в картці товару не існує. Тексту повинно бути стільки, скільки потрібно, щоб відповісти на основні питання покупців, опрацювати їх заперечення і сумніви. Якщо говорити про структуру опису, рекомендуємо розбити його на дві частини:

Короткий опис . Перші 300-500 символів можуть містити основну інформацію про товар: що це за товар, кому і коли він корисний.

Повний опис . Розгортається при натисканні на кнопку «Читати далі». Детально пояснює, як працює товар, в яких випадках його можна використовувати, якими володіє перевагами і які у нього є обмеження.

6. Характеристики товару

Надати всю технічну інформацію в PDF-файлі може бути привабливою ідеєю, але SEO-фахівці Вас за це точно не подякують. Крім того, опис всіх деталей повинно бути легко доступно відвідувачам. Тому цей інформаційний блок зазвичай розміщують під повним описом товару, а іноді для нього навіть створюють окрему сторінку. Як би ви не вирішили це реалізувати, тут потрібно привести якомога повніший список характеристик: розмір, вага, матеріали, файли інструкцій та інші деталі.

7. Вартість

Вказуйте точну ціну. Ніхто не любить приховані платежі - незрозумілі перерахунки не тільки не дозволять заробити більше, але і відлякають потенційних покупців. Те ж стосується інформації про доступність продуктів: уникайте формулювань «Наявність уточнюйте у продавця». Якщо ви не торгуєте ексклюзивними товарами, відвідувач просто піде до вашого конкурента.

Що стосується оформлення, основні рекомендації тут прості:

  • вартість повинна бути чітко видна і відразу містити в собі всі комісії, податки та інші платежі;
  • не забудьте додати кнопку «Повідомити про надходження» для товарів, яких немає в наявності;
  • доступність товару повинна бути видна при поверхневому огляді сторінки;
  • якщо на товар поширюється безкоштовна доставка або знижка, відобразіть суму, яку заощадить покупець, - цим способом багато років успішно користується один з найбільших інтернет-магазинів Amazon.com.

Amazon.com завжди вказує суму і відсоток від звичайної вартості товару, яку покупець заощадить завдяки знижці.

8. Відгуки та рейтинг товару

Співробітники компанії Vendasta, що створює ecommerce-сервіси, діляться наступними цифрами:

  • 92% покупців дивляться відгуки;
  • 88% з них орієнтуються на відгуки при ухваленні рішення про покупку;
  • 43% спеціально шукають відгуки про компанії та товари;
  • 88% довіряють відгуками в тій же мірі, що і особистим рекомендаціям.

Рейтинг із зірочками для більшості покупців - найважливіший фактор оцінки. Так чому б не додати його і на ваш сайт? Разом з відгуками користувачів, які вже здійснили покупку, це може відмінно позначитися на конверсії картки товару.

Головне, не додавайте на сторінку замовні відгуки. Це найпростіший спосіб розчарувати відвідувачів і переконати їх піти до ваших конкурентів. Замість цього стимулюйте покупців залишати реальні відгуки - давайте за це бонусні бали, промокодом або можливість участі в розіграшах.

9. Кнопка «Додати в корзину»

Кнопка покупки на сторінці - найважливіша. Готової формули по її оформленню немає, а всі рекомендації можна звести до двох порад: кнопка повинна бути помітна користувачеві і мати контрастує з вашим сайтом колір (якщо більшість елементів на сайті сині, не робіть кнопку такий же). Що стосується місця розміщення, зазвичай кнопка знаходиться біля ціни.

Пам’ятайте, двома вашими найкращими радниками в цьому питанні повинні бути здоровий глузд і А / Б-тестування. Рекомендації експертів не поширюються на будь-який інтернет-магазин. Так, заклик до дії «Купити в один клік» Вам не підійде, якщо ви продаєте годинник Hublot за 10 тисяч євро, а кричущий червоний колір далеко не завжди підвищить конверсію картки товару.

10. Схожі товари

Як збільшити кількість продажів, не привертаючи нових клієнтів? Досить домогтися того, щоб покупці замовляли більше. На сторінці товару цьому можуть сприяти наступні блоки: «З цим товаром також купують», «Схожі товари» і «Ви також переглядали». Цими способами користуються абсолютно всі великі майданчики і інтернет-магазини.

Збільшити середній чек можна, подбавши про покупця. Типовий приклад такої допродажу - запропонувати купити монітор до системного блоку, об’єктив - до фотоапарата або чохол - до телефону.

11. Вибране і список бажань

Ці можливості є не у всіх інтернет-магазинах, однак у великих зустрічаються часто. За даними Metrilo , списки бажань (художній альбом) вже через півроку після впровадження підвищують продажу інтернет-магазинів майже на 20%. Як краще їх реалізувати?

Дотримуйтеся наступних рекомендацій:

Зробіть списки зручними . Щоб продукт потрапив до вибраного, користувачеві повинно вистачати одного кліка на сторінці товару.

Інтегруйте списки в дизайн сайту . Передбачте для обраного окремий блок на сайті - так він буде регулярно нагадувати користувачеві про себе.

Передбачте можливість ділитися списками . Користувачам має бути легко відправляти посилання на обрані товари в соціальні мережі і месенджери.

Використовуйте списки для ремаркетингу . Якщо ви вже знаєте, які товари хочуть відвідувачі, чому б не наздогнати їх з вигідною пропозицією?

Кожна картка - унікальна

Коли сторінка товару добре виконує свою роботу, вона дозволяє покупцям легко знаходити потрібну їм продукцію, а продавцям - насолоджуватися високою конверсією. Наведені нами поради допоможуть Вам створити зручну і викликає довіру у відвідувачів картку товару. Але робота на цьому тільки починається, адже попереду - перевірка гіпотез і численні тестування. Тільки таким способом можна продовжувати підвищувати продажу і відповідати потребам вашої аудиторії.

Наведені в статті рекомендації не варто вважати істиною в останній інстанції. Більшість великих інтернет-магазинів використовують різні підходи, хоча серед них і можна виявити загальні закономірності.

Слідкуйте за діями кращих гравців ринку, але переймайте їх тільки з подальшою аналітикою.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

О Господи, - зітхнула вона, - завжди одне і те ж! Якщо хочеш, щоб Google добре до тебе ставився, поводься з ним, як остання погань; а якщо ти з ним звертаєшся по-людськи, він з тебе вимордує всю душу.