Звідки можна брати трафік на сайт?

Серпень 18, 2020 | Блог | Поради клієнтам,Інтернет-маркетинг

Зараз в Мережі є багато інструментів, які допомагають збільшити відвідуваність сайту. Але використовуючи різні методи, необхідно враховувати їх ефективність, оцінюючи вартість залучення одного представника цільової аудиторії. Тому розділимо умовно всі способи підвищення трафіку на три групи.

Перша - це платні методи збільшення відвідуваності, при застосуванні яких до початку роботи оцінюється рівень витрат.

Способи з другої групи можна застосовувати, не вкладаючи коштів. Але для цього треба вміти ними користуватися, володіти спеціальними знаннями, досвідом. Інший варіант - звернутися до фахівців. Тому цю групу назвемо умовно-безкоштовні.

До третьої категорії віднесемо технології, доступні будь-якому користувачеві Мережі в безкоштовному варіанті.

Розглянемо ці групи докладніше. Їх дуже багато, тому виділимо основні блоки.

Платні способи

Контекстна реклама

Так називаються оголошення, які видаються користувачеві на його запит результаті пошуку. Найвідомішим сервісом контекстної реклами є на даний момент Google AdWords.

Переваги:

  • рекламні оголошення відображаються строго для цільової аудиторії;
  • рекламні оголошення зовні практично не відрізняються від пошукової видачі.

Недоліки:

  • висока вартість високочастотних фраз;
  • підбір безлічі ефективних націлених низькочастотних запитів - справа складна.

Рекламні мережі

Рекламні мережі - це свого роду посередники між користувачами і рекламодавцями, які збирають інформацію рекламодавців і розміщують блоки рекламних оголошень на майданчиках (сайтах). До них відноситься КМС Google AdWords.

Переваги:

  • кампанія налаштовується під конкретні відвідувачів з урахуванням статі, віку, геолокації і ін .;
  • охоплює велику аудиторію;
  • є ретаргетінг, що має на увазі нагадування користувачеві про товари і послуги, якими він цікавився.

недоліки:

  • невисока ефективність, викликана тим, що багато майданчики перевантажені рекламою, часто заважає перегляду контенту.

Медійна реклама

Медійна реклама орієнтована на зорове сприйняття інформації, привернення уваги аудиторії за допомогою зображень, відео, аудіо. Розміщується така реклама на самих різних майданчиках.

Що треба врахувати:

  • Для того, щоб користувач звернув увагу на повідомлення, воно повинно містити цікаве, рідка пропозиція. В іншому випадку не потрібно очікувати напливу відгуків.
  • Перед прийняттям рішення необхідно вивчити цільову аудиторію, відвідуваність майданчики, прикинути можливу вартість одного переходу. Деякі портали надають тестовий період для оцінки ефективності розміщення, краще завжди уточнювати, чи є така можливість.

Робота з блогерами та іншими лідерами громадської думки

Розміщення оплачених постів в акаунтах визнаних експертів у вибраній вами області.

Переваги:

  • якщо аудиторія блогера і вашого сайту збігаються, кількість відвідувачів вашого ресурсу помітно зросте;
  • людина, що розбирається в описуваному предмет, зможе залучити додаткових користувачів, які раніше не цікавилися товаром або послугою.

Недоліки:

  • якщо реклама подається в явній формі, то у користувача може виникнути зворотна реакція, негатив по відношенню до описуваного бренду.

Соціальні мережі

Соцмережі дозволяють просувати продукт для таргетированной аудиторії. У кожному інтернет-співтоваристві такого типу є набір ефективних рекламних інструментів:

  • Facebook, Instagram - карусель, розміщення інформації в стрічці для обраних категорій користувачів, Stories.
  • TikTok - мережа зі стрімко зростаючою аудиторією, якою користується в основному молодь. Хороші результати можна отримати в просуванні по хештегом, расшаріваніє QR-кодів, організовуючи конкурси та рекламуючи у популярних тіктокеров. Анонсувала швидке підключення функціоналу онлайн-покупок.

Переваги:

  • дають найбільш точний таргетинг по статево характеристикам, освіти, геолокації;
  • відстежують інтереси учасників.

Недоліки:

  • так як соцмережі використовуються для спілкування, рекламні пости можуть перегортувалися, не привертаючи уваги ЦА.

Коротко про інші платны інструменти і формати

Також зараз в Мережі широко застосовуються ще кілька способів генерації трафіку на сайт. Опишемо, як вони працюють, а також їх переваги та недоліки.

Тизери

Це оголошення з короткими заголовками, ілюстрацією і текстом. Розміщуються вони на відвідуваних порталах (каталогах, онлайн-кінотеатрах) і видимі безлічі людей.

  • Плюси: при яскравому заголовку кидаються в очі.
  • Мінуси: неможливо налаштувати точний таргетинг. Часто сприймаються, як клікбейт.

Банери

Банер - картинка з інформацією про продукт.

  • Плюси: місце для нього є практично на будь-якому майданчику. Банерами можна обмінюватися з партнерами, а вартість розміщення через спеціалізовані мережі (GinAds, RotaBan, People Group) невисока.
  • Мінуси: неможлива точна настройка на цільову аудиторію.

Push

Це короткі текстові повідомлення про продукт, новинах, оновлення, які вдають із себе невеликі спливаючі вікна. Їх ще називають іноді рекламними SMS для браузера.

  • Плюси: дають високу конверсію при низькій ціні кліка. Є цілі мережі, що розміщують таку рекламу (Adsterra, Evadav, RichPush).
  • Мінуси: не дозволяє виділити необхідних користувачів.

Мережі СРА

Це вид сервісів, які пропонують рекламодавцям і веб-майстрам взаємодіяти за моделлю cost per action - оплата за результат / дію.

  • Плюси: оплата тільки за факт отримання конверсії, легко відстежувати ефективність реклами.
  • Мінуси: залишається ризик ризик шахрайства з боку партнерів, залежність продажів від активності партнера.

Реклама в мобільних додатках

Це оголошення, що показуються в безкоштовному ПО для смартфонів або планшетів при скачуванні. Ефективні тільки для деяких категорій продуктів.

  • Плюси: дозволяє підібрати аудиторію за обраними критеріями.
  • Мінуси: є дратівливим чинником, тому що іноді важко її відключити. І, навпаки, на маленькому екрані при спробі перейти на сайт можна промахнутися і випадково натиснути на закриває хрестик.

Партнерські програми

Це спосіб співпраці між тим, у кого є якийсь продукт, який потрібно продавати і тим, хто може його продати, отримуючи від кожного продажу частина прибутку.

  • Плюси: посіб отримання додаткових клієнтів, не витрачаючи на це додаткових коштів.
  • Мінуси: для невеликого проекту важко знайти партнерів.

Ресурси, які розповсюджують купони

Розміщення пропозицій зі знижкою на Купонатор - непоганий спосіб для тих, хто впевнений, що ЦА користується такими сервісами.

  • Плюси: збільшення аудиторії. Залучення уваги потенційних клієнтів.
  • Мінуси: велика кількість строгих вимог агрегатора. Висока вартість входу.

Офлайн-способи

Не тільки мережеві інструменти збільшують трафік, зовсім непогані результати показує реклама поза інтернетом.

Для підвищення кількості відвідувачів сайту застосовуються такі методи:

  • Спонсорство. Можна вкласти кошти в організацію спортивного, видовищного заходу, церемонію нагородження або в випуск книги. Як правило, при цьому вказуються всі учасники, а в друковані видання вставляються посилання на сайт. Спосіб підходить для залучення аудиторії старшого віку, яка не живе в інтернеті, але вміє ним користуватися, а також для підвищення впізнаваності бренду.
  • Зовнішня реклама. При правильному місці розміщення, контенті, наявності QR-коду, кількість заходів на сайт помітно зростає.
  • Самостійне проведення offline заходів.

Умовно-платні

У цій категорії також можна виділити кілька способів збільшення відвідуваності ресурсу.

SEO (просування сайту в пошукових системах)

Переваги:

  • Якщо у вас є потрібні навички і час, цим можна займатися самостійно.

недоліки:

  • Потрібно багато часу і досить глибокі знання, щоб почати отримувати істотний трафік з пошукових систем при зростаючої конкуренції у всіх областях.

Розміщення в базі агрегаторів

Для цього вибирається один з порталів, які перебувають у верхніх рядках пошукової видачі, і на нього відправляється інформація про компанію та продукт.

Що врахувати:

  • Такі ресурси бувають з платним і безкоштовним розміщенням даних. У будь-якому випадку, можливість отримання посилання на свій сайт з головної сторінки зазвичай доводиться купувати.

Переваги:

  • велика цільова аудиторія;
  • підтвердження статусу в певному секторі ринку;
  • можливість безкоштовного розміщення.

недоліки:

  • При пошуку за запитом із зазначенням назви вашої компанії або продукту, на першому місці можуть висвітитися дані каталогу. Це погано, якщо там вчасно не оновлюється інформація або є негативні відгуки (які, буває, залишили конкуренти).
  • Для збільшення трафіку на сайт необхідно оплачувати розміщення посилання або банера на головній сторінці агрегатора.

Інші умовно-безкоштовні методи

Є й інші методи залучення відвідувачів. Їх можна назвати умовно-безкоштовними.

YouTube

Для отримання трафіку зазвичай створюється канал з цікавим контентом і посиланням на сайт. Якщо ваш бюджет дозволяє, можна розмістити рекламу в відеороликах інших користувачів.

  • Плюси: якісне відео приверне цільову аудиторію, а при великій кількості підписників можна почати заробляти.
  • Мінуси: потрібно хороша апаратура для зйомок і хоча б мінімальні навички. Відзначимо, що вбудовуються рекламні ролики викликають у користувачів невдоволення.

Рейтинги

Суть цього способу полягає в розміщенні інформації про продукт або послугу в різних оглядах. Плануючи використовувати цей метод, враховуйте, що посилання на сайт може виявитися платною.

  • Плюси: огляди вивчаються тими, хто зацікавлений в придбанні продукту, при цьому вони користуються попитом в Мережі.
  • Мінуси: ТОП товарів або послуг часто складається продавцем, тому можливий необ'єктивний підхід. Крім того, нерідко для включення в список треба бути постачальником компанії-укладача рейтингу.

Телеграм

Для залучення трафіку з цього сервісу вам буде потрібно власний канал з постійно поновлюваними пропозиціями, статтями, оглядами.

Непоганий результат дає і розміщення рекламних постів в інших стрічках, треба тільки контролювати результативність витрат.

  • Плюси: хороший спосіб проінформувати читачів про акції, новини. Можна докладно розповісти про переваги продукту.
  • Мінуси: складно набрати підписників.

Дошки оголошень

Це розміщення пропозицій на популярних сайтах оголошень, на кшталт Авито. Однак, якщо ви хочете, щоб повідомлення не зникло, «провалившись» вниз, вам доведеться платити за підйом поста на верхні позиції.

  • Плюси: велика кількість відвідувачів, таргетована аудиторія.
  • Мінуси: маленька конверсія за деякими видами пропонованих товарів або послуг.

Безкоштовні способи

Як правило, вони не вимагають спеціальних навичок. Скомпонуємо їх в групи.

Розсилки

Зараз використовуються три види:

  • Відправлення повідомлень по електронній пошті. Найкраще створювати листи в інтерактивному форматі AMP, який дозволяє не тільки подивитися всю інформацію за пропозицією, але і відповісти на запит, написати коментар, придбати товар, не виходячи з пошти.
  • SMS-повідомлення. Цей застарілий метод до сих пір застосовується. Зате зараз з будь-якого смартфона можна перейти за посиланням на сайт із зацікавленими товаром.
  • Пости в месенджерах. Тут треба бути обережним, тому що багато програм блокують акаунт при скарзі на спам.

У чому складність:

  • Список адрес для відправки інформації спочатку треба отримати. Є можливість придбати тематичні бази, але краще цього не робити, тому що несанкціонована розсилка порушує закон про рекламу.

Розміщення на безкоштовних відкритих майданчиках

До таких ресурсів належать:

  • Карти Гугл.
  • Тематичні каталоги.
  • Довідники.
  • Вікіпедія.

Сильного збільшення трафіку з таких порталів чекати не доводиться, але зате вони підтверджують серйозне ставлення компанії до свого іміджу, повагу до покупця і сприяють SEO-просуванню.

Безкоштовні публікації

Їх можна розміщувати:

  • Заводячи канали на блогерських платформах.
  • На популярних сайтах з розважальним контентом (Pinterest, Pikabu, Reddit і ін.), У вигляді постів або картинок з нативної рекламою або посиланням.
  • На спеціальних порталах для прес-релізів.

Сервіси для користувачів

У цю групу входять:

  • Сайти з відгуками. На них залишають відгуки про продукт, коментарі.
  • Сервіси відповідей на питання.
  • Форуми.
  • Пости під статтями на новинних, інформаційних ресурсах.

На цих майданчиках треба знайти повідомлення або текст за своєю тематикою, а потім залишити коментар, в який можна включити нативную рекламу з посиланням на сайт. Врахуйте, що залишена інформація повинна бути важливою, корисною і цікавою, інакше система Вас просто забанити.

Додаткові «фішечки»

Сюди можна віднести створення вірусного контенту. Для кожної аудиторії буде цікаво своє наповнення. Такий ролик або мем, щоб його почали пересилати один одному, повинен викликати розчулення, сміх, обурення або бути актуальним в поточний момент, наприклад, вітати зі святом.

Менш поширена - але практикується в Мережі - white paper (біла книга). Це повне і чітке керівництво по пропонованого товару, чимось схоже на маркетингове дослідження, що містить тільки факти без будь-якої реклами.

І ще один спосіб - обмін посиланнями або банерами з партнерами.

Підведемо підсумок. Уже існують і постійно з’являються все нові методи збільшення кількості відвідувачів сайту. Для того, щоб не витрачати час даремно, необхідно постійно аналізувати трафік, виключати непрацюючі інструменти і пробувати інші способи.

А найправильніше - це скласти план розвитку ресурсу і планомірно його виконувати.

Залишити коментар

Currently there are no comments, so be the first!

Це може бути важливо

Поки ісеують пошукові системи, SEO буде залишатися головним каналом по залученню клієнтів.